ja idd hoe doe je dat en werkt live weer ? vanavond weer niet iedergeval toen maar huiswerk gedaan bah electro
wat betekenen die kleurtjes mijn de rank positie van iemand ? Heb al rood, blauw en groen gezien. Maar wat beteken ze ? Mvg Eric,
Zo ik heb nu 23 gespeeld en daarvan 8 gewonnen en 5 gelijk . Het gaat dus al beter! Alleen ik won gister met penalty's, maar dan telt het gewoon als gelijkspel , dus wat hebben die penalty's dan voor nut?
Ik speelde vanmiddag nog tegen een Nederlander: Apocalypse NL Natuurlijk won ik, met 1-0 welteverstaan
Ben nu ook in Division 1 Gaat op zich wel lekker, alleen vaak laatste minuut nog tegengoal, en soms knullige dat de bal net naast gaat als ik op goal schiet
drama voor zo toernooitje van peslive 1-0 voor tot 70e minuut heel die 2e helft op zijn host kut lag zeg en dan nog verliezen
Heeft niemand van jullie ook dat je wanneer je een game aanmaakt geen mensen hebt die joinen? en wanneer je een game wilt joinen dan staat er meteen (zonder dat die gast kan reageren lijkt het) dat het verzoek geweigerd is? Wat is dit?
En meestal nog verlopen ook. Live vind ik PES5 niet tof. Te weinig uitgewerkt. En dan met name een tegenstander zoeken.
Heej Mras ga je binnekort nog zo'n toernooi organiseren zoals je met Pes 4 deed??? Krijg binnenkort een nieuwe drive dus kan ik ook weer online komen. Weet iemand trouwens of Pes 5 het ook via xboxconnect doet???
ja lijkt me wel leuk om weer te doen de winnaar van toen zal iedergeval niet mee doen hij heeft geen pes5
Vind Live best goed uitgewerkt hoor. Bij mij staan er altijd wel een stuk of 5 waaruit ik kan kiezen en die zijn 19 van de 20 keer niet verlopen. Het gebeurt wel eens ja dat er gelijk staat not accepted, maar ik denk dat diegene dan bepaalde opties heeft waar ik dan niet tussen hoor. En mensen joinen mij ook gewoon hoor. Dus ik geef Live gewoon een dikke 8.5!
toch ben ik veel beter in fifa 2006 op xbox live dan in pes 5 online net weer 5 potjes fifa online alle 5 gewonnen met 0-5 0-4 en nog paar hoge uitslagen dat gaat dus beter maar pes blijft leuk hoor maar ga toch vaker fifa spelen nu ook met het oog op de fifa iwc 12 nov maar toch wil ik nog wel een toernooi hier maken voor pes 5 bij genoeg intresse
Ik speel deel 5 nu een week en ik moet zeggen,hij is geweldig.Alleen heb ik verschrikkelijke last van lag.In deel 4 had ik daar veel minder last van.Is dit een bekend probleem of ben ik de enige? Voor de rest vind ik het wel raar dat het spel vrij realistisch(en moeilijk)is maar dat tegelijkertijd de meest onmogelijke volley's er wel vaak in vliegen?!