1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Pro Evolution Soccer 5] The Live! Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mars15, 10 okt 2005.

1. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    gisteren met 3-0 achter in de 1ste helft..
    toen kwam ik met een aparte comeback terug naar 3 - 3..

-> verlenging = 3 - 3
    -> Penalty's = Hij schiet de laatste op de paal! ik tik m keurig door het midden erin. ik win. :D

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    vanmiddag PES5 gehaald en meteen zootje potjes op LIVE, maar af en toe wel last van LAG zeg... zelfs als ik zelf host (???)

Daarnaast ben ik niet echt tevreden over de nieuwe gameplay. Zo realistisch vind ik het niet dat de allerbeste voetballers te wereld de bal zover van hun voet laten springen, of zo langzaam draaien. En waarschijnlijk komt het omdat ik gewoon ongelooflijk goed ben ofzo :+ , maar ik heb nu al een stuk of 4-5 keer met een strak schot van zo'n 20-25 meter in de kruising geschoten... lijkt me ook niet echt realistisch.

Ik weet dat het heel erg wennen is enzo, maar de gameplay is ZOOooo langzaam en saai af en toe... ik speel computer games om me te vermaken, en bij dit spel heb ik dat toch niet echt... en als je 4-5 keer een bal in de kruising peert, dan is er eigenlijk ook geen hol meer aan... want dat is gewoon onrealistisch...

Maar goed... volhouden dan maar... en hopen dat dat probleem met die lag eens gefixed zal worden...

3. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    toevallig ac milan tegen liverpool ? :cool:

ieder host een helft (kan je niet uitzetten)

4. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Aw ic ic ... ach... zal meestal wel OK gaan, alleen af en toe was het echt niet te doen... dan kun je alleen maar af en toe tussen een frame ofzo proberen die bal kijhard weg te knallen en hopen dat ie niet al te snel weer terugkomt...

Hoe zit het trouwens met die ranking? hoe scoor je in godsnaam punten? Want ik heb nu al een aantal games gewonnen, maar ik sta nog steeds op NUL punten??

5. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Waarschijnlijk gespeeld tegen mensen niet uit Nederland, probeer te spelen tegen Nederlanders... lag valt dan echt mee, zeker in vergelijking tot PES4.

Je moet point change op Yes zettten, dan krijg je punten als je wint.. Verlies je een paar wedstrijden, sta je weer op 0.
    G

Laatst bewerkt: 28 okt 2005
  6. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Aw oki dat verklaart een boel. Zal strax weer ff een paar potjes spelen als ik klaar ben met opruimen...
    Thanks man.

7. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom krijg ik -punten als ik gelijk spel in extra time :mad:

8. mars15

mars15 Guest

dan staat de tegenstander lager..

9. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    bijna :9 ik was inter, hij had ac milan

10. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin een beetje te twijfelen aan het zogenaamde realistische spel in PES5. Ik kan me steeds meer vinden in de tekst die iemand een paar dagen geleden had geschreven.

Ik speel iemand helemaal van de mat de eerste helft. Kom 7 keer alleen voor zijn keeper en scoor geen een keer. 2e helft. Hij krijgt 3 schoten van 30 meter (!) en wint met 3-0.

Echt belachelijk. In PES4 vond ik mezelf best redelijk. Mijn "ratio" was boven 1 in ieder geval. Nu scoor ik niet en derhalve win ik ook niet. Ik heb het idee dat ik het "Heitinga" syndroom heb. Oftewel een gigantische vorm crisis.

11. Zwammer

Zwammer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gevoel heb ik ook steeds vaker ja. Als je scoort en wint dan zie je die problemen allemaal niet. Maar als je telkens misschiet en je tegenstander scoort 2 keer door een foute pass en een blunder van de keeper dan ga ik me der steeds meer aan irriteren.
    Het is echt ongelofelijk dat m'n mannetje altijd de moeilijkste oplossing zoekt als ik ga passen met a. De ene keer speelt ie hem 3 mannetjes verder (waar dan toevallig net een mannetje van de tegenpartij loopt) en de andere keer tikt ie hem weer de hele andere kant op dan waar ik naartoe richt (waar dan toevallig net een mannetje van de tegenpartij loopt) :mad:
    Hetzelfde gaat het met het schieten. Waar ik 3 keer uit de draai 10 kilometer overschiet, schiet de tegenstander hem bij z'n eerste kans vanuit de draai vol in de kruising. Om nog maar niet te spreken over de keepers in mijn ploegen... ze zien waarschijnlijk elke keer een lekker chickie op de lege tribune zitten, want een rollertje door het midden is aan hen niet besteed...:confused:

12. m@urice

m@urice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een korte pass geven met A gaat gewoon te vaak naar de verkeerde speler idd.Dit heeft volgens mij niets met oefenen te maken.
    Als je een corner een paar meter buiten het straschop gebied terecht laat komen en je neemt de volley dan gaan er 9 van de 10 richting kruising.
    Dit kan nooit de bedoeling zijn.
    Ik heb deel 4 maar weer eens gespeeld maar toen had ik toch het idee dat ik iets mis wat deel 5 wel heeft.

Laatst bewerkt: 28 okt 2005
  13. mark8925

mark8925 Guest

Hmmm hoe promoveer je? ik sta nu al tijdje in de top500 maar zit nog steeds in divisie3 .. terwijl mensen die veel lager staan in hogere divisies zitten:confused:

14. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iedere week wordt je division geupdate.

15. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    ha... ik denk dat je het over mij had lekkerbek...
    Althans ik heb het ook al is gemeld hier dat je soms (zo lijkt het) bewust door het spel wordt tegengewerkt.

Inmiddels is het zo dat ik ook al een keer voordeel erbij heb gehad.
    Maar ik sta nu op 20 nederlagen met 50 zeges op live en van die 20 nederlagen kan ik er zo 12 op het conto van de game schrijven.
    Ik heb er misschien 4-5 terecht verloren en dat voelt heel irritant.
    Niet omdat ik nou zo'n bink zou zijn in de game maar omdat ik gewoon het gevoel heb genaaid te worden door de game.

Het is alsof spielberg van te voren een mooi script voor mijn nog te spelen potje heeft bedacht en dat ie mij veel kansen schenkt waar alles mis gaat en de tegenstander gewoon met 1 simpele steek de enige treffer mag maken.

Eergister weer 2 potjes gehad waarin mijn tegenstander in stoppagetime gelijk maakt maar ik in dezelfde stoppage time heel eeenvoudig weer voorkom en win.
    Dit was me al 3 keer eerder overkomen in negatieve zin.
    Te idioot natuurlijk dat scenario en zeker omdat zo vaak mee te maken.
    Het erge was dat mn tegenstander er niets aan kon doen en ik die andere keren ook niet.
    De poppetjes laten bewust de dekking lopen en denken
    :'' heee laten we er een zeer cool einde van maken dus alsjeblieft tegenstander hier is de ruimte en scoor!''
    Ze laten dus giga gaten vallen.
    Flink frustrerend.

16. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    net weer. ik speelde tegen rulingspike wat een goede speler is. Nou kan ik zeggen dat ik lekker speelde. Kreeg veel kansen. Hij niet zo veel. Verlies toch met 3-0.

Persoonlijk vond ik dit onterecht.

Mijn PES 5 avontuur is tot nu toe een drama.

17. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    denk dat ik ook maar eens on ga beginnen spelen.
    maar de sp is zo ontzettelijk verslavend dat ik gewoom niet aan live denk

18. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik ga morgen ook maar eens online kijken!

19. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik morgen ook denk ik

20. AgentSmith

AgentSmith Guest

Ik ben nog steeds een amateur op Live volgens het logo in me profiel. Hoe maak ik carrieere ? Want ik win al meer dan 50% van me potjes en sta niet al te laag in de rang lijst.

Deel Deze Pagina