1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Pro Evolution Soccer 5] The Live! Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mars15, 10 okt 2005.

  1. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8

    haha.Grappig man.
    daagde je gisteren tot 2 keer uit, maar je durfde niet.
    Weiger je altijd menesen met aardig wat punten?
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Gewaagde uitspraak :p .
    Vind het 2 Vs 2 ook wel erg gaaf.
    Aangezien je erug mooie loopacties kan maken met z'n tweeën. En als je goed op elkaar ingespeeld bent, je ook echt velen malen beter kan zijn, dan iemand die alleen is.
     
  3. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ben naar de 474 plek gestegen.
     
  4. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    tegenstanders met 1000+ weiger ik niet hoor? Kan me jou ook niet herinneren eigenlijk... misschien was ik op iemand aan het wachten...
     
  5. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    365e plek8)
     
  6. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Net 2 Ultra spannende potjes gespeeld tegen eXtince.

    De 1e pot met 3-1 gewonnen, maar ontzettend veel tegenstand en hij weet hoe hij met Ronaldihno moet omgaan. Wat is die goof toch snel. Maar wat wil je met zo'n hazenbek.8)

    De 2e pot komt eXtince in de 2e minuut al voor. Ergens in de 80e minuut weet van Nistelrooy tot 1-1 te komen. Verlenging is het gevolg. Dan 2e helft extra tijd weet Saha te bal in de schoenen te krijgen van van Nistelrooy weer.
    Met een bijna onmogelijke hoek weet hij de bal erin te draaien. 2-1 sta ik voor }:]

    Waren beide superpotjes die we vaker moeten doen. Thanx.
    Ben nu doorgedrongen in de top 250.
     
  7. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, de kleine hoekjes wist Titledflyer steeds weer te vinden. Ik heb gedaan wat ik kon, maar mocht niet baten. Spannend en kijk nu al uit naar mn revanche

    tchauuu
     
  8. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    182e plek. 8)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 nov 2005
  9. Pauche

    Pauche Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    En volgende week sta je weer 212 en dan weer 182 en dan weer 500 .. lekker boeiend .. als we cijfertjes willen zien veranderen kijken we wel naar de dagelijkse prijzen van de benzine
     
  10. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    jij bent ook niet aardig8)
     
  11. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    wanneer ga je nou eigelijk een divisie omhoog(met hoeveel punten?)

    _O_ 1000 posts! _O_
     
  12. jan kalab

    jan kalab VinnieDJ NL

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand ook problemen om gewoon simpel een wedstrijdje te joinen via live? Bij mij is het gewoon haast onmogelijk en dat terwijl ik volgens mij mn router zo optimaal mogelijk geconfigureerd heb (versatel 20mb) Zijn er meer mensen die problemen hebben en zo ja, hebben jullie deze ook op kunnen lossen of blijkt pes5 live gewoon uitermate bagger te zijn?
     
  13. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, het lukt uiteindelijk wel een wedstrijd te joinen, maar xbox vind amper wat games voor me.

    en als er games zijn om te joinen, wordt het 8 van de 10 keer niet geaccepteerd ! ..pffff, gedoe
     
  14. THE Dinho

    THE Dinho Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Er blijken veel meer mensen dit probleem te hebben. Het kan gewoon 5 minuten duren voor je een game hebt gevonden. Dat was met pro 4 wel anders. Overigens lijkt het erop als of het online spelen bij de playstation beter is dan de X. Meer opties , een lobby en nog meer.. zie bijlage. Ik kamp overigens met het zelfde probleem.

    It's one big problem i'm afraid, compare xbox live to the ps2 online game and it's quite clear, all you've gotta do is incorporate the features that should've been in the game and we'll be happy.

    Maybe you could be so kind and tell us why xbox live has so many features removed?! Surely it took more work removing them!??!

    I'll go through them one by one:

    1. Optimatch doesn't find games which have been created, the most i've seen listed are 4, when i had 3 friends online who were all waiting for games, none of their games appeared in the list.

    2. When you do find a game there's a high chance that the game is rejected (Although not by the host) and you have to do the search all over again and wait.... It would be nice if you went back to the list you originally found and could try another game, but we can't even do that!!! really really poorly thought out.

    3. Divisions do not appear in the leaderboards.

    4. You can't select another player and view their profile (and last 10 matches), whats the point in having profiles and 10 match game history when we cant even see it?

    If you can't get optimatch going then it would make alot of sense to include lobbies so we can see who's online, and whether they want to play.. As it is it's not working and is very frustrating.
     
  15. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor dit bericht, is dat ook weer duidelijk dus
     
  16. THE Dinho

    THE Dinho Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je ff op pesfan.com kijken het probleem zit ehm in de optimatch die werkt niet zoals ie zou moeten.

    Er zijn zelfs xbox gebruikers die een actie zijn begonnen. Omdat men wilt weten hoe zo een game door de tests heen zijn gekomen. Zie www.freethepatch.co.uk.

    Overigens is men er bij xbox live ook achter dat optimatch niet optimaal werkt en zijn ze bezig de "bugs" te verwijderen. Het is alleen de vraag hoe lang dit duurt.
     
  17. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet echt leren hoe je vrije trappen moet nemen. Ik krijg er zoveel goals van tegen. Ongeloofelijk. Bij PES4 nooit en bij dit spel alleen maar.
     
  18. jan kalab

    jan kalab VinnieDJ NL

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, bedankt voor de reacties. Ga wel even kijken of ik me erbij kan voegen, want ik heb gvd 60euro betaalt voor dat spel en mede omdat hij online is, anders had ik hem wel op de pc gedownload!! Ik ben ook maar een arm studentje, dus wil wel waar voor mijn geld!
     
  19. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha
     
  20. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    GLOEIENDE GLOEIENDE !!!!

    Kijk ik weer s ff net op de ranglijst. Ben ik van de 1e divisie teruggezet naar amateur en sta ik weer ergens onderaan de lijst. Heeft dat te maken met die update van vandaag ??
    Tjeezus wat ben ik pissed. Hard gekonkt voor die punten en die rang.
    Me vrienden staan gewoon nog allemaal op hun plek met hun punten. :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
     

Deel Deze Pagina