Gamertag: Daaf NL Club: Arsenal Edit: Lord Hill, ik heb wel is tegen je gespeeld bij PES4, ken je me nog? @ SNK Forever, speel je Guilty Gear X2 Reload? Zag je naam in de rankinglist, binnekort ff een potje spelen?
ik ga ook nog eens mee doen gamertag FreakyOliver BE club: AC Milan de de vorige cups in pes4 waren niet slecht maar de meeste mensen kwamen niet opdagen hopelijk wordt het bij deze cup anders dus aan alle mensen als je je inschrijft doe zeker mee of laat anders iets op tijd weten dat je niet mee kunt doen, dna kan er nog altijd iemand inspringen.
oke we hebben nu 17 ff kijken hoe we dat doen... want 16 was beter geweest maar goed we zien het wel morgen komen de regels online
Ja maar de vorige keer heb ik gemerkt dat deze tijd soms echt nodig was omdat mensen vaak niet konden op tijden van anderen. Ik zelf hoop natuurlijk ook dat de poule binnen 1 / 2 weken is afgerond
Ik krijg rond 13 november een nieuwe Gamertag dat geef ik nog wel door. En je moet me niet bij Antiz loten want die wil niet tegen mij spelen.
Zie begin post Poule 1 1 Antiz - FC Barcelona 2 FreakyOliver BE - AC Milan 3 Lord Hill - AC Milan 4 Daaf NL - Manchester United 5 EitherArne - Chelsea Poule 2 1 Wouter NL - Internazionale 2 Mars NL / FC Barcelona 3 Etiennovic NL - Juventus! 4 Zwammer - Juventus Poule 3 1 Foxx NL - AC Milan 2 SNK FOREVER - Inter Milan 3 Maeros - Arsenal 4 YWNightmare - Arsenal Poule 4 1 Milo NL - AC Milan 2 Pes4 Master - FC Barcelona 3 Don Juan NL - Juventus 4 Maxx NL - Arsenal