Zo ik zit dus in poule 2. Ik ben doordeweeks elke avond wel vanaf een uurtje of half 11 online en ook 's middags ben ik er wel vaak. Ik zal jullie zo wel ff toevoegen en dan zie ik jullie vanzelf wel een keer Bij mij staat er dat ik de eerste wedstrijd uit tegen Mars NL moet, maar als ik dan bijv. al een keer tegen Wouter NL (die ken ik nog wel van PGR2..) dan telt die toch wel mee?
ik kan sombongkiller niet joinen, en heb gewonnen en gelijkgespeeld tegen Zwammer 2-1 wins en 1-1 gelijk.
Lord Hill - Antiz 0-0 Antiz -Lord Hill 1-2(was toch 1-2 of was het 0-1? drank maakt meer kapot dan je lief is!) Lord Hill - Freaky oliver BE 2-0 Freaky Oliver BE - Lord Hill 2-2 Had het erg moeilijk met je. goed gespeeld.
Antiz - Arne 0-0 was een kut veld kon er niet lekker op spelen. Arne - Antiz 2-0 eerste helft kwam ik met 1-0 voor,2e helft had ik lag dus speelde ik het rustig uit en uit een counter scoorde ik na die goal disconnecte Antiz.
Pff die potjes gisteren tegen Etiennovic NL waren echt een ramp. Het eerste potje was ik vooral de 2de helft veel beter, maar ik kreeg die klote bal er niet in. Na zijn 2-0 kwam ik al snel op 2-1 en ik kreeg daarna nog genoeg kansen, maarja zelfs voor een leeg doel wist ik hem naast te mikken Tweede potje speelde hij veel beter dan de eerste, dus het ging wel lekker gelijk op. Domper was dat ik in de 89ste 0-1 achter kwam, maar gelukkig wist ik dat heeeeeel diep in de blessure weer goed te maken: 1-1 Daarna nog een paar potjes gespeeld, met wederom een paar prachtige missers
Als je van voetbalspellen houdt is het een aanrader ice Omdat het het beste voetbalspel op de markt is. Hou je niet van voetbalspellen, dan vind je het waarschijnlijk niks...Verschil tussen evo en fifa is dat evo meer om de gameplay gaat, fifa meer op de licencies, alhoewel fifa ook steeds beter wordt qua gameplay.
2 SNK FOREVER - Inter Milan 3 Maeros - Arsenal 4 YWNightmare - Arsenal jullie dus ......... reageer aub