1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 22 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou hem liever op de 360 zien. Hij kwam toch op de xbox1 uit?

2. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Jep.
    Niet zo'n slimme zet veel mensen kopen de xbox360 maar meer hebben de xbox dan nog dus ze verdienen wel meer.
    Maar minder voor ons.

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Meteen toen PES4 uitkwam heb ik ergens gelezen dat PES5 de laatste wordt op deze generatie consoles.

Maar een paar dagen geleden heb ik op Insidegamer gelezen dat PES6 zeker nog voor de PS2 uitkomt en nog niet voor de PS3 omdat ze verwachten dat ie op de PS2 beter verkoopt.

Ik hoop niet dat PES6 nog steeds op de xbox komt maar "gewoon" op de 360.

4. 013

013 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oktober november

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Meer licenties is altijd mooi, zeker van de topploegen als Chelsea of Arsenal :)

edit/net even het filmpje gezien.

Het is welliswaar helemaal in het Japans maar als je de vernieuwingen al weet kun je het aardig vervolgen.Je ziet veel nieuwe tricks etc. Je zit in het begin van het filmpje ook mensen op de straat/pleintje voetbal spelen dus misschien is dat wel een hint en kan dat straks ook in PES5.

Zou zeker mooi voor de afwisseling zijn om tussendoor een keer een potje 5 vs 5 te spelen

Laatst bewerkt: 7 jul 2005
  6. mars15

mars15 Guest

mooi filmpje viel me op arsenal shirt met o2

7. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk filmpje idd. Toch zal ik de echte gameplay veranderingen wel weer merken als ik het speel.

8. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Toch mooi dat de licenties van Arsenal en Chelsea erin zitten, maar toch zijn het er nog veel te weinig. Als ze alle licenties van FIFA zouden hebben, zou het helemaal geweldig zijn, maarja dat duurt vast nog wel even.

9. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Liever veel en veel en veel en veel betere gameplay dan alle licenties :).

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou, ik wil nu toch wel eens die über gameplay vol kunnen benutten.

Toch?

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dat hij op de xbox komt, en niet op de xbox 360 is voor mij al een reden om hem te laten liggen. Ten minste, ik haal hem dan wel voor de ps2. ik hoop echt dat ze nog een poort aankondigen naar de 360 aangezien de controller veel beter bij het spel past. Dat weten we nu wel door de ps2 controller.

12. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    De releasedate staat nu op 28 oktober 2005.....

13. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk ook dat pes pas echt tot zijn recht komt op de 360. die controller heeft 2 schouderknoppen meer net als bij ps2 nu. eindelijk die onmogelijke zwarte en witte knop weg 8) . zeer onhandig in zulke spellen, waar je ze toch wel vaak nodig hebt.

en die spelers mogen ook wel ns wat minder koppig worden :eek: . wat meer speelrichtings vrijheid. je hoeft nu alleen maar op de aanspeelknop te drukken, en hun spelen hem vaak genoeg verkeerd in.

en dat ze eens wat beter uit zichzelf loopactie's zouden maken. tis nu echt te triest gewoon. ik heb maar heeeeel zelden dat ik lekkere dieptepasje kan geven op speler die meesterlijk de diepte is ingelopen. miss ben ik wat kieskeurig maar dit zijn de punten waar k me meest aan erger...

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Of je moet wat meer oefenen ;) .... PES staat bekend om juist de vrijheid.... Jouw probleem herken ik niet, en ik loop toch al een jaar of wat mee met PES games.

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    John Terry zou toch op de voorkant komen :confused:

Misschien zullen het nu wel Terry en Henry zijn?

16. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Idd :p Ik las het vandaag ook op Insidegamer, en was net als jouw zeer verbaasd aangezien ik hier had gelezen dat John Terry het nieuwe gezicht zou zijn!
    Mjah, het zal wel goed komen :) !

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Het zijn ook maar details :cool:

Het hoesje bekijk ik toch alleen maar op de wg van de winkel naar huis :9

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mwa, ze zijn net op het laatste moment bij hun zinnen gekomen en hebben zo'n beetje de beste spits van de premiership op nummero uno gezet. (Robben en van Persie zijn natuurlijk beter, we moeten wel een beetje chauvinistisch blijven O-) ).

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Screens met Henry

Het wijst erop dat de Engelse licentie binnen is, aangezien het (nieuwe) shirt van Arsenal voorzien is van sponsoren en logo's.

Ziet er nog wel een beetje hoekig uit. En zo te zien hebben ze dat vak van highbury dat ontbreekt nog steeds niet neergezet. Helaas...

20. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat die lijntjes bij kale gasten er nog zijn.
    Ziet er wel beter uit.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina