http://shop.arsenal.com/arsenal/product.asp?dept_id=2000&pf_id=10130&maindept=1058 zoals je ziet is het het arsenal shirt en btw als je zoekt naar het nieuwe chelsea shirt bestaat het nog niet want het is de 100ste verjaardag van chelsea en ze zijn nog bezig een aan het ontwikkelen dus...
Mestella - Valencia (Spain) Riazor - Deportivo la Coruna (Spain) Newlands - Ajax Cape Town (South Africa) Saitama - Urawa Red Diamonds (Japan) Deze 4 en het Olympiastdion uit Berlijn zijn tot nu toe de enigste nieuwe stadions Hier is een thread op pesinsight van iemand die een PES5 beta heeft Hier nog wat nieuws over de edit mode
Idd, plaatje doet het nie. Maar als ze Chelsea en Arsenal gelicenseerd krijgen, moet het tog ook met de rest van de engelse clubs lukken? Want uiteindelijk draait het volgens mij allemaal om geld, en 2 van de grootste clubs gelicenseerd kan krijgen moet het toch ook lukken om een club als Southampton te licenseren !! Of kraam ik nu de grootste bullshit uit !! Al met al hoop ik op NOG meer gelicenseerde clubs !!
Anders gooi je toch een nieuwe option-file met alle licensies/officiele kits op je Xbox? Ongetwijfeld dat ze die ook voor Pro Evolution Soccer 5 gaan fixen..
vet je kunt je shirt uit je broek dragen! koel! wel jammer dat die nike boots niet gelicenceerd zijn.... maar gouden f-50's zijn ook vet.
Ik heb op het forum van pesinsight gelezen dat F.A. (engelse bond) volgens het contract met EA nog maar licenties voor 2 clubs aan een andere uitgever mogen verkopen. Weet niet of het klopt maar dat zou wel verklaren waarom allen Arsenal & Chelsea in PES5 zitten
Ziet er allemaal zeer fraai uit moet ik zeggen! Alhoewel deeltje 4 nog steeds niet verveelt, ben ik toch wel zeer benieud hoe deeltje 5 in elkaar steekt.