1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 22 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    hoop wel dat een paar dingen beter zijn want in pes4 paas ik soms naar links(daar heb ik me hendeltje naar toe en daar loopt iemand vrij en dan paast hij naar rechts) of het is ook irri dat als je met je keep kort wilt uitnemen dat je maar naar 1 speler kan pasen vooral op live is dat irri omdat er altijd iemand voor komt staan en je dus lang uit moet nemen.(ook maak ik te vaak eigen goals dan wil ik weg koppen en heb ik me hendeltje van het goal af en dan kopt hij hem erin of hij rent hem erin)

2. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Mmm, alleen het fenomeen "naar maar één mannetje met de keeper kunnen passen" ken ik. En vind ik ook wel dom.
    Maar IN eigen GOAL KOPPEN?!?! Damn, heb heb zins de release en speel hem ZEER vaak, maar zo nog NOOIT een eigen goal gemaakt :p!

Die screens zien er goei uit zeg, en dat sneeuw veld 8) !
    Check deze thread elke dag, en ik maar wachten op nieuw nieuws, gelukkig dat MARS lekker speurzaam is *) !!
    Ook hoop ik dat hij gewoon op de Xbox 360 te spelen is.

*en hoopt nog altijd op meer gelicenseerde teams*

3. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Deze screens zien er zeker al weer een stuk mooier uit.. als ze de gameplay ook lekker hebben verbeterd dan komt het helemaal goed:D..
    ennuh over dat in eigen doel kopen, heb ik ook wel eens gehad.. dan maakt hij een kopbeweging van t doel af en raakt de bal op t achterhoofd of de zijkant waardoor de bal in eigen doel beland:p..

4. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    maar dat gebeurd toch ook in het echt, dan is de speler die kopt gewoon nog niet goed genoeg in koppen en dan maakt hij dus fouten.

5. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Dat maakt het er op dat moment niet minder K*T om :9 !!
    Maar het is wel zo......

Ik zelf nog geen last van gehad, wel dat de bal HEEL zacht richting doellijn rolt, dus al keeper gepasseerd.....en dan ik dan met mijn verdediger hem nog haal om hem eruit te houwe!
    Helaas, wil de verdediger hem dan aanemen en loopt hem IN EIGEN doel 8) !

Niet altijd erg, maar wel zeer frusterend als het de 1-1 is vlak voor tijd in een FINALE!

6. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ook is het klote als ze een inzwaaiende voorzet van buiten de 16 erin draaien perongeluk maar je keeper blijft dan altijd staan.. die kijkt gewoon hoe de bal derin gaat:D:p..

7. mars15

mars15 Guest

had op live eerst zo gozer schoot hem heel raar

resultaat met 2 corners maakte 2 eigen doelpunten :eek:

8. Sharpshooter

Sharpshooter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik erger me dood aan het feit dat je bij PES 4 amper kan scoren van buiten de 16. Een lage schuiver over de grond zit er al helemaal niet in. Ik hoop dat dit aanzienlijk verbeterd wordt, in PES 3 was dit wel prima uitgewerkt trouwens...
    Meer mensen die hier last van hebben (gehad)?

En ik heb trouwens weleens een lage voorzet vanaf de zijkant van de tegenstander snoeihard in het dak van me eigen goal geramd.. Niet echt leuk op dat moment maar wel grappig.. Dat moet ik het nieuwe deel ook gewoon kunnen.. die eigen doelpunten af en toe maken het 'echter'.

Laatst bewerkt: 20 jul 2005
  9. mars15

mars15 Guest

goed richten kan het wel hoor zo schuiver vooral met zidane

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Het blijkt dat je op de PS2 straks moet betalen om PES5 online te spelen.

11. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Hoezow dah??!! Waar heppie dat vandaan?
    Da's ook gekke werk, gaan ze vast niet op Xbox live toepassen aangezien wij al betalen voor het abbonement :) !!
    Als wij Toch straks moeten betalen om PES5 online te kunnen spelen is dat echt DIKKUH bullshit 8) !
    Maar dat zal wel niet!

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Staat op pesinsight

Is ook nog niet echt goedkoop als je met alle teams online wilt spelen.17 ponden is ongeveer €25 en dat voor maar 3 maanden online spelen.

Neem ook niet aan dat ze voor de xbox extra laten betalen omdat je al voor Live moet betalen en ze het vorig jaar ook niet hebben gedaan :)

edit//het is nog niet officieel bevestigd dat je op de PS2 voor PES5 online moet betalen maar aangezien dat bij WE9 wel moet is te verwachten dat je bij PES5 ook moet betalen :)

Laatst bewerkt: 21 jul 2005
  13. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Weet je wat ze er eigenlijk in moeten stoppen. Coaches die je ziet langs de zijlijn, herkenbare wisselspelers. Die je eerst moet laten warmlopen en dat je dat ook ziet. En dat juichen als er gescoord is en dat de doelpuntenmaker naar de dug-out loopt als hij heeft gescoord...

En ook:

Ballenjongens, stewards. fotografen, officials, de pers. Allemaal bewegend. En natuurlijk ook de grensrechters in het veld zien. En natuurlijk de ME als het mis gaat.:)

14. Jaywalker

Jaywalker XBW Elite

Leuk Bevonden:
    0
    ja leuk bedacht hoor.. maar van mij mogen ze liever hun aandacht in de gameplay steken en de Licenties vind ik ook belangrijker

15. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Ik vind juist dat hij hier een HEEL goed punt pakt!
    Die fotografen enz. bewegend, hoeft van mij nu ook nog niej, dan heb ik die tijd ook liever in graphics en gameplay gestoken gezien.

Maar het feit van een coach of in ieder geval SPELERS in de DUG-OUT is een hele sterke! Aangezien je vaak die DUG-OUT zien bij PES4 maar NOOIT iemand erin :) , TUURLIJK is het geen ramp maar het is gewoon ZEER tof als het er wel in zit.
    En dat gebeuren met Officials en Ballenjongens en Stewards enz. bewegend maken, dat zal nog wel even duren voordat dat er in zit denk ik :eek: !

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Op de Xbox 360 denk ik wel dat zoiets mogelijk is.

Maar bij PES5 heb je wel 2 nieuwe camerastandpunten waar van 1 de Dug-out is :)

17. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    nou dat wordt grafisch wel trekken met allemaal blaffende en bijtende honden! maar ik ben het wel met je eens dat ze het zoveel mogelijk na moeten maken van een echte TV uitzending!

18. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Je vergeet de grensrechter, die was alleen te zien als iemand scoorde terwijl hij buitenspel stond. :) Ik hoop ook dat meer online mogelijkheden hebt, roster updates downloaden en spelers kopen/verkopen. Oftewel, Master League online!

19. Jaywalker

Jaywalker XBW Elite

Leuk Bevonden:
    0
    Met je master league team online kunnen spelen lijkt mij ook erg vet! :)

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Lees nog eens goed;)

En die dug-out. Het is natuurlijk wel mooi om die balende gezichten van je bankzitters te zien. En de coach die aanwijzing geeft.

Het lijkt me ook wat om eerst je wisselspelers te laten warmlopen voordat ze het veld betreden, anders is de kans op een blessure groter.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina