Pro Evolution Soccer 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 22 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

Hij moet je opstellingen blijven saven als je op live gaat kan nu heel de tijd me opstelling maken :mad:

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als het goed is kan dit ook met PES5.

Maar dan alleen in vriendschapelijke wedstrijden en niet in wedstrijden die voor het ranking mee tellen :)

3. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Vink nie gek :9 , anders kan je echt zo'n MASTER team maken met alle beste spelers }:] !
    Lijkt me na verloop van tijd ook saai worden als IEDEREEN dat op live kon doen voor ranking.

En hopen dat die master league weer NET wat beter wordt uitgwerkt, zoals van team wisselen enz. mjah, dat weten we nu allemaal wel :+

4. AgentSmith

AgentSmith Guest

is het al bijna 28 oktober ???

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Is 28 oktober ook de xbox release date of alleen de PS2?

Ben namelijk bang dat de xbox versie weer een maand na de PS2 versie komt :mad:

Edit//Lees net dat 28 oktober alleen de releasedate is die play.com aangeeft maar officieel is nog niets bekend

Laatst bewerkt: 22 jul 2005
  6. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Straks wordt het een launchgame voor de xbox 360. Zou ik trouwens helemaal niet erg vinden. Twee maandjes extra wachten is te doen.

7. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
  8. mars15

mars15 Guest

ook de shirts van de duitse liga

dus bayern echt shirt?

9. mars15

mars15 Guest

10. Jaywalker

Jaywalker XBW Elite

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij hebben ze lang niet alle transfers.. omdat het spel nu nog eerder uitkomt!

11. mars15

mars15 Guest

ach 31 aug is transfer markt dicht
    moeten ze kunnen halen

12. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Komt PES5 dan nog eerder uit???

13. Jaywalker

Jaywalker XBW Elite

Leuk Bevonden:
    0
    PES5 komt eerder dit jaar dan PES4 vorig jaar.

en toen hadden ze ook nog niet alle transfers (Zlatan, Trabelsi etc.)

14. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Waar haal je die info vandaan?

Wanneer word hij verwacht??

Edit: Oei oei, heeft iemand het filmpje UneDeux_2.avi gezien uit dat rar-bestand van hierboven?

Wat valt op?

Dat degene die de goal maakte, NET voordat de bal in het goal zou gaan op PAUZE drukte waardoor hij nog de replay kan bekijken.
    Betekend dit dat als een schot net naast gaat je de herhaling niet kan bekijken net zoals in PES4??? |:-

Laatst bewerkt: 27 jul 2005
  15. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar gezien dat filmpje...
    Zou me toch flink tegenvallen!

16. mars15

mars15 Guest

op live is replay kut

17. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Het zou mooi zijn als de transfers in PES5 actueel worden gehouden dmv downloadable content.. Zodra je inlogged op Live worden de laatste transfers bijgewerkt...

18. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    idd goed punt. En het moet makkelijker zijn om spelers aan te maken en naar teams te importeren. (robert --> psv)Dus vooral met braziliaanse spelers e.d

19. Patvs

Patvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren een uurtje Winning Eleven 9 (PES5) gespeeld. (Japanse import) Ik vind het verschil met deel 4 minimaal. Er zijn een paar (onopvallende) subtiele verschillen in de gameplay waardoor alles nog soepeler speelt, maar die zijn te verwaarlozen ten opzichte van de gameplay verbeteringen van bijv. PES3 naar--->PES4.

Ik kon geen enkele OPVALLENDE verbetering vinden, dus ik heb even gezocht naar de BELOOFDE verbeteringen van Konami. Die stellen eigenlijk ook maar weinig voor.

Verbeteringen PES5 (uit het Konami persbericht):
    -meer licensies
    -meer stadions
    -betere graphics: sommige spelers dragen nu armbanden, of hebben tape om hun vingers, je kan spelen in de sneeuw, en met een nieuwe oranje bal. (!)
    -betere online support
    -(voor de Japanse versie nu 2 commentators i.p.v. 1)

Deze verbeteringen zijn allemaal te verwaarlozen. (het spel is grafisch niet mooier, enkel in de DETAILS, maar die armbanden interesseren mij echt niet) Is PES5 beter dan PES4: ja! Maar het gaat met deze subtiele veranderingen (en dat elk jaar) zo wel erg lijken op de EA Fifa uitmelk truc. Ik wacht wel tot de next-gen PES6 voor ECHTE grafische veranderingen, want dit is het niet echt waard.

Laatst bewerkt: 4 aug 2005
  20. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Dit is toch heel anders dan de andere ervaringen die ik heb gelezen...
    De veranderingen zijn nooit heel groot in het begin, maar als je een tijdje speelt blijken er meer veranderingen te zijn dan je denkt,.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina