1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 22 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Net terug van vakantie......
    Damn, super veel nieuws weer :p!!
    Die filmpjes zien er wel goed uit, ook die truukjes zijn gaaf.
    Dat artikel over PES 5 ziet er ook veel belovend uit en maakt mij zeer enthousiast. :)
    Natuurijk, het moet allemaal nog bewezen worden maar het lijkt de juiste weg op te gaan.
    Verder staat er in het artikel RECHTS op blz 3 de licensies. Daar staat maar een klein deel van de Ere Divisie bij, maar het lijkt me dat deze helemaal gelicenseerd is?
    Ook staan er een aantal Duitse Clubs bij :D , is dit al zeker? En houd dit in dat de hele Bundesliga is gelicenseerd?

2. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze het volgende aanpassen in PES5 tov 4:

- online mogelijkheden en statistieken zoals bij fifa
    - met 2 man online (dus 2 tegen 2)
    - herhalingen die ja kan doordrukken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    - NIET automatisch wisselen van poppetje (online dan)

Als dit allemaal aangepast wordt, dan wordt het een preorder, anders wacht ik wel ff af.

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Aahja we zullen allemaal zien_0/ Ik verwacht er wel weer veel van:)

4. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik verwacht eerlijk gezegd weinig veranderingen en ik wacht wel lekker tot pes 6 komt op de 360

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Maar ik koop pas de 360 als ik poen heb, en dat zal waarschijnlijk duren tot 2008:)

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik ben bang dat PES5 lang niet zo een impact op mij zal hebben dan PES4.

Dat komt simpelweg omdat PES4 mijn eerste echte PES was en de stap van Fifa 2004 naar PES4 heel erg groot is.Tja, nu ik PES4 helemaal kapott heb gespeeld ben ik er dus bang voor dat PES5 lang niet zo een grote impact op mij zal hebben

Anyway, het wordt wel gewoon een vette game waarop ik echt zit te wachten :)

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm ik weet het niet. Ik kan me wel vinden in de woorden van Tim NL. Ik had eigenlijk een overstap van Fifa 2004 én PES3 naar PES4, en die indruk was erg groot die deel 4 op me maakte. Toch denk ik dat PES5 ook een grote indruk gaat maken, betere graphics en (nu ik bij PES4 op 5 sterren speel) hopelijk ook een hogere moeilijkheidsgraad. De gameplay is (wat vele van wel vinden) voor mij nog lang niet perfect, er zitten nog genoeg fouten in, die hopelijk voor een groot deel verbetert worden in deel 5.

8. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Kan je iig nog op 6 sterren gana spelen O-) pes is gewoon een topspel het blijft leuk voor mij iig.. maar wacht toch met smart op de 360

9. mars15

mars15 Guest

Pes 5 haal ik omdat die op live gewoon goed blijft denk ik

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hier heb je ook een goed punt.

PES4 begon ik op 2 sterren om de controls etc te leren.Heb daarna echt heel lang op 3/4 sterren gespeeld.Ben nu inmiddels ook al op de 6 sterren.

Ik ga er ook van uit dat ik PES5 meteen op 4 sterren ga spelen en dan al snel over ga naar de 5/6 sterren.Hoop dus ook dat, met name, 6 sterren moeilijker wordt :)

Laatst bewerkt: 9 aug 2005
  11. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit spel op live niet goed. Als ik een ander join heb ik ALTIJD lag en dat heb ik met geen ander spel. Ik host dus altijd. Dan is het prima te spelen, maar dan nog is het jammer dat je geen toernooien kan spelen en dat de statistieken niet wat uitgebreider zijn. Verder zal een wedstrijd van 2x 45 min ook wel leuk zijn.

12. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Die lag valt bij nog wel mee als ik een ander Join.
    Maar ik zou ook graag toernooien willen spelen en betere statistieken zien :) !
    Dat 2x 45 minuten zou ik niet zo vaak doen maar wel leuk als het kan! Ook 2 VS 2 op LIve lijkt me tof :D !

13. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Ik speel al jarenlang de PES/WE serie en geloof me..... PES5 zal je wegblazen. Het is geen vergelijking met PES4, het is zo verschrikkelijk anders en beter.... Na een seconden voel je al dat je iets anders aan het spelen dan PES4. Als jij bij mij thuis komt en de game staat bij de aftrap en je denkt dat het PES4 is dan weet je bij de eerste pass al dat dat niet zo is... Ik heb WE9 nu al ruim een week en het is echt geweldig..... Echt weer easy to learn, hard to master.... Er is zoveel mogelijk, zoveel variaties, zoveel contact tussen de spelers dat het echt zoveel beter is. Niets is zoals het was......

14. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Ik denk dat van de spelers die de serie kennen en regelmatig spelen niemand het spel perfect zal vinden. Is het ook niet, maar PES4 was het beste dat er bestond op voetbalgebied. Er zitten voldoende bugs in PES4 en ook in WE9 zie ik zo af en toe dingen waarvan ik zenuwachtig wordt. De gameplay is niet perfect in WE9, maar wel weer een grote stap de goede richting op. En over die hogere moeilijkheidsgraad neem ik aan dat je het niveau van de CPU bedoelt? PES4 heeft ook een 6* moeilijkheidsgraad hoor (omdat je zegt dat je op 5* speelt?). Niet dat die nou veel moeilijker is dan 5* maar goed. Voor zover ik kan zien is WE9 een stuk moeilijker tegen de CPU en maken ze minder fouten en vallen meer en beter aan. Ik speel op 5 * en ik win wil bijna altijd, maar vaak zeer moeizaam. Veel moeilijker dan in PES4....

15. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Zit te twijfelen of ik hem zal halen...speel PES4 wel elke dag:)...

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    @Cyrax

Hebben ze de AI van de keeper verbeterd? Zo dat hij niet meer van te voren al weet of de bal tegen de paal gaat en dus niet reageert

17. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Yep, ik heb het nog niet gezien, en ik heb een behoorlijk aantal wedstrijden gespeeld en de moment waarop het in PES4 gebeurde heb ik het niet gezien. Hij reageert veel beter en heeft andere (betere) animaties....

18. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zeker een mooie verbetering dan want daar wordt ik echt strontziek van in PES4 en daarbij ziet het er gewoon niet zo leuk uit als je scoort en de keeper staat er maar naar te kijken.

19. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    hoe zit het met dat duwen (dat niet iederekeer de scheids fluit? )

20. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Dat wil je niet weten haha.. De scheids fluit heel veel, als je nog niet weet hoe je moet verdedigen..... Je moet vooral niet teveel de X indrukken en als je dat wel doet moet je het goed timen.... Dan wordt er een stuk minder gefloten want dan maak je geen overtreding..... Duwen moet je gewoon met R2 doen, gewoon tappen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina