1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 22 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Is de Bundesliga nu helemaal gelicenseerd of niet?

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Bij mij wel hahaha... Maar nee, het officiele spel heeft geen licenties voor de Bundesliga. Let wel, dit geldt voor WE9 en niet voor PES5. De kans is aanwezig dat dit bij PES5 wel het geval zal zijn.....

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel PES4 nu op 5*, 6* heb ik nog geprobeerd. Maar ik bedoel te zeggen dat 5* toch niet echt zo moeilijk is. Ben bij PES4 van 4 naar 5* gegaan, maar echt moeilijker was het niet. Zijn de verschillen nu wel beter merkbaar?

4. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Komt hij nu zeker 15 oktober uit? :eek:
    Aangezien dat hier op deze site staat: Pes5 Release?
    Ik weet nie in hoeverre deze site betrouwbaar is :9 , of was dit al lang bekend?

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Is het eigenlijk 100% zeker dat hij niet gereleased word op de xbox 360? Zou imo een zwaar gemiste kans zijn. Je spreekt een hoop extra potentiele kopers aan, en de controls gaan zwaar vooruit. Heerlijk om van die ps2 achtige controls(4 schouder buttons) en prachtige graphics bij elkaar te hebben.

6. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Nee, vind ik niet. Ze zijn aanvallend op 5 * sterker maar als je goed kan verdedigen is het niet moeilijk. Ik vond 4* eigenlijk net zo moeilijk......

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hebben ze trouwens het penalty systeem verbeterd?

Dat vond ik in PES4 nog al zuigen.Had nooit het gevoel dat ik echt controle had over de bal.Wat ook leuk zou zijn als ze er een Panenka-achtig schot in zouden doen :)

8. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Haha, ik vond de penalties altijd al zuigen in PES..... Ook nu zuigt het nog en nee, helaas geen Panenka penalty. Probeer dat altijd uit bij een nieuwe versie PES/WE maar helaas....

De penalties zijn gewoon erg vreemd in PES/WE... Dat is wel jammer, ik mis ze regelmatig haha...

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als ze er maar een krachtbalkje indoen vind ik het al goed :)

Penalty's zijn toch een pluspunt bij Fifa (ook zo een beetje de enige O-) )

10. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    qua gameplay wel jah... maar de graphics van fifa zijn beter dan in pes btw zien jullie als je team opkomt naast het andere team dat ze dezelfde shirtjes aanhebben? dus- Arsenal-Chelsea en dan heeft robben een arsenal shirt aan! :{ beetje freaky

11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Er zit geen krachtbalkje in........

12. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    In pes 5 niet? hoe weet je dat?

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jongen, lees even de vorige posts. Daar kun je uit afleiden dat ie WE9 heeft gespeeld, de japanse versie van PES5. En nee, die is hier niet te koop.

:)

14. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    sorry hoor :'-( Ik hou deze thread niet erg in de gaten en ik ben te lui om terug te bladeren :p

eej maar het is de definitieve versie nog niet... er is nog hoop

15. mars15

mars15 Guest

Penals zijn erg kut vaak genoeg richt ik naar links schiet die hem nog naar het midden

16. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met een maat lopen penallen laatst, en hij kon geen 1 bal een hoek in schieten ik denk jesus die kontroller is vast kaput maar neej ik kon zelf wel een hoek inschieten. Je moet het een paar keer probereen mars dan lukt het later vanzelf. (tegelijk op x en richting drukken)

17. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Heel veel mensen richten met het pookje, die is met penalties nemen niet zuiver vind ik. Als ik een hoek kies schiet hij de bal altijd in die hoek, alleen kan ik niet zelf aangeven hoe hard ik wil schieten (geen balkje dus) en je moet goed opletten wie je de penalty laat nemen. Geen spelers met een blessure en spelers die nogal moe zijn niet laten nemen, dan verklein je de kans op een misser......

18. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Mwoah, ik denk dat de kans gering is dat ze zo'n aanpassing zullen maken in PES5. Meestal zijn WE en PES redelijk gelijk met wat kleine verschillen in de snelheid vooral, en misschien dat PES wat meer licenties heeft omdat dat spel later uitkomt en Konami dan wat meer tijd heeft om dat te regelen. Ik verwacht niet dat ze het penaltysysteem zullen veranderen in PES5.....

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Waarmee richt jij dan?

20. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Met de richtingtoetsen... De vierpuntknoptoets (mooi woord vond ik wel).....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina