1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 22 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Neej, ben het met Leonardo eens. Master league MOET anders, en die van FIFA was inderdaad gewoon tof :) !
    Van clubs kunnen veranderen enz. geeft veel meer uitdaging.
    En dat je dan gewoon met een erg laag clubje begint en die moet opbouwen, zodra je een goede reputatie hebt. Hoppa, verkassen naar een grotere club *) ! Veel meer uitdaging dus.
    Met dat transfer systeem heb ik geen enkel probleem.....

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Tja, ik vind juist dat de Master League meer uitdaging biedt dan het career systeem in Fifa 2005. Je moet nartuurlijk wel voor de optie kiezen dat je met een groep "fantasy" speler begint en niet met de echte.

Zo is het zeker in het begin heel uitdagend omdat je weinig geld hebt en dus geen beter spelers kunt kopen. Het duurt echt een seizoen of 4 voordat je een elftal a la Ajax hebt om nog maar te zwijgen over een elftal wat de klasse van Real Madrid heeft

3. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Hmmm.... jah, dat is ook wel :)
    Maar het MOET gewoon mogelijk zijn om van TEAM te verwisselen tijdens het seizoen......

4. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou koel zijn als er een spelerbestand bij zou zitten zo groot als die van CM4 ofzo. Spelers kopen bij de star eagles in zuid kameroen enzo. Das gaaf.

En natuurlijk de braziliaanse talenten enzo. ze redolpho & jo enzo...

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hoeft helemaal niet, ik speel dan misschien in een beetje te simpele moeilijkheidsgraad voor mijn doen, maar ik heb van een zeer matig clubje AZ(wat het in PES 4 is) nu toch al een alleraardig team opgebouwd. Ik heb nu 3 seizoenen erop zitten, en in mijn elftal heb ik mensen als Ronaldo, Ronaldinho, Totti en Maldini. De enige echte aanvallers uit PES 4 die uit kunnen groeien tot zeer goede spelers zijn Rachmane Barry en Baumjohann. Dagaka is een goede middenvelder. Ik denk ik meld het nog maar een keer, want er zijn dus wel spelers die je zo kunt opleiden van scratch zonder dat het classic spelers zijn, en dat ze toch heel goed worden.

6. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Pes5 komt dus zkers nog op de Xbox 360....
    Niet dat ik er wat aan heb, haal xbox 360 heel wat later O-) !
    Maar de datum is nog niet duidelijk. Maar het zal wel begin 2006 worden?
    Aangezien er ook weer een PES6 moet komen...

Pes5 op Xbox 360

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dat nieuwsbericht is al een week oud.

Het is bekend dat er een PES in oktober 2006 op de Xbox 360 komt en je kunt er dus van uitgaan dat het gewoon PES6 is.

8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Tja zo kan jij het zien;) Ik heb toch wat meer realisme. Daarom heb ik liever de Career modus van EA dan de Master League van PES, helaas.:) PES4 heeft idd een grotere uitdaging, maar mij heeft een fantasyteam in een fantasyleague nooit echt aangetrokken:)

9. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Alloha, in dat artikel staat dat Pes 5 zkers nog naar de xbox 360 komt :cool: !!
    Ik weet dat een week geleden al bekend werd dat er een PES op de xbox 360 zou komen, de vraag was toen, wordt het Pes 5 of Pes 6. Nu staat er in dat artikel dat Pes5 dus ook nog op de xbox 360 komt.

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dat artikel is al meer dan een week oud :{

Op de Games Convention hebben ze bekend gemaakt dat er een PES op de Xbox360 komt in de herfst van 2006.En dan lijkt het mij meer dan logisch dat het PES6 wordt en niet PES5

11. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Man, als je dat artikel nu eens eerst leest!!!
    En dan gelijk al de éérste zin: "Vandaag heeft Konami officieel de ontwikkeling van Pro Evolution Soccer 5 voor de Xbox 360 aangekondigd.".
    Ben ik nu simpel? Of heb je het artikel nu niet, of niet goed gelezen?
    Daar staat toch gewoon dat Pes5 !!ZEKER!! op de xbox 360 komt! En niet waarschijnlijk.....

_0/

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik heb het artikel wel gelezen maar het kan toch zijn dat Xboxarena iets verkeerd begrepen heeft.

In het bericht van Konami stond alleen dat ze bezig zijn met een PES die in de herfst van 2006 zal uitkomen.Er stond niet bij of het PES5 of PES6 wordt maar als je logisch na denkt kan het in princiepe alleen PES6 worden.

Maarja waar maken we ons druk om, er komt een PES op de 360 en daar ben ik al lang blij mee :)

13. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    OKey, dat weet ik dan niet, maar ik ging (ga) er wel van uit dat xbox-arena de juiste informatie post :9 !
    Maar, idd, Zo lang Pes 6 op de xbox 360 komt is het goed *) !

14. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem inmiddels en bij is bruut. De bewegingen van de spelers zijn echt nog realistischer en passjes komen minder aan als in 4. Moet nog echt uitgebreid gaan spelen om een goed oordeel te kunnen vellen maar (heb pas 1 wedstrijd gespeeld) maar tot nu ziet het er dope uit.

15. forza katwijk

forza katwijk Hardcore For Live

Leuk Bevonden:
    0
    maar op gammo en andere sites stond ook al dat pes 5, ja pes 5 wel op de xbxo 360 komt, dus is het wel zo, had ik ook al zon discuusie op het 360 games forum

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat ze PES5 zeggen, omdat die aangekondigd is. PES6 komt misschien niet eens (neem maar aan van wel, maar je weet maar nooit), is niet aangekondigd.

17. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb ALTIJD fifa's gespeeld. PES4 was mijn eerste PES, maar was daar ook gelijk verslaafd aan :) !!
    Fifa 2005 vond ik ook niet veel aan.
    Toch nu ik die FIFA 2006 site van EA heb gesien belooft het heel wat.
    Mooie screens en mooie verhalen qua verbeteringen.
    TUURLIJK zijn het verkoop-praatjes, maar qua info die ze naar buiten brengen ziet het er allemaal gelikt uit. Van Licenties tot de Spel modussen. Dus careermode enz.
    Ook wordt er gezegt dat de Gameplay FLINK veranderd is :eek: ! Wat ik persoonlijk ZO GRANDIOOS aan PES vind :D . Dus NO SCRIPTED goals enz.
    Als de FIFA QUA gameplay ook goed wordt, moet ik toch beide maar eens intensief gaan spelen voordat ik een keuze maak.

Hoe denken jullie daarover?

Laatst bewerkt: 5 sep 2005
  18. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    volgens mij is de nieuwe fifa nog steeds net zo schripted als eerder.. kijk bijv de pc demo en je ziet gewoon aan het begin de zelfde sheids als uit het vorige deel met exact de zelde animatie????
    misschien dat ea de licenties iets beter heeft .. maar met een maxdrive is dat probleem voor pes zo verholpen..

Het mooie aan pes (zeker hij heeft ook minpunten? ) dat geen een goall het zelfde is, het geeft mij gewoon het gevoel dat ik de wedstrijd speel ook dit gevoel is bij fifa nooit echt aanwezig geweest?

Laatst bewerkt: 5 sep 2005
  19. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Toch denk ik dat deze Fifa beter wordt dan zijn voorgangers en misschien ook wel beter dan pes. Dat komt denk ik doordat ze nu een andere ontwikkelaar hebben.

20. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Idd APPIE21, dat vind ik ook zo goed en lekker aan PES.
    Maar wat The Masterchief zegt klopt volgens mij ook. NIET dat het gelijk BETER dan pes wordt :) (ZOU kunnen natuurlijk :p) Maar het volgens mij wel een HELE stap vooruit wordt aangezien het idd door een andere ontwikkelaar wordt gemaakt.
    Fifa 2006 Demo heb ik nog niet binnen op de xbox, dus dat weet ik niet:).
    Maar ZOALS ik gewoon op die Site kijk vind ik het er wel spectaculair uit zien en trekt FIFA sinds lange tijd mij een beetje.
    IK bedoel dat ik er toch wel even van wil proeven :) Terwijl ik dat bij Fifa 2005 TOTAAL niet had.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina