1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 22 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk dat is al zo vaak gezegd. ik weet dat ook wel. maar waarom maken ze het dan niet gelijk goed, zonder dat je het zwarte knopje moet gebruiken?? heeft dit enige zin??
     
  2. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0

    Nou, als je het warte knopje indrukt gaan ze diep. En je moet wel natuurlijk de keuze hebben om diep te gaan of niet. Ook kan je een 1-2tje doen door de rechter (of linker, moet je ff kijken) tricker ingedrukt te houden nadat je hebt gepaasd. Ten 2de ligt het ook aan de skills zoals iemand al zei hoe ze lopen. Hoe beter zijn attacking skills hoe beter zij zich positioneren. Zelfde geldt voor de verdedigende skills. Ook moet je niet als een gek gaan pasen op het middenveld. Gelukkig kan dat ook niet anders is het veel te makkelijk. Je moet kijken of ze vrij staan en driekhoekjes maken. Ik weet niet hoe lang je dit spel al speelt maar als je het nog niet zo heel veel hebt gespeeld is het logisch dat alles nog niet perfect gaat. Meer oefenen zou ik zeggen.
     
  3. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoelde eigenlijk meer dat de bal van de voet afspingt als je zwarte knop nie indrukt enzo. dat vind ik zo vreemd dat dat nog kan. ik bedoel, je hebt er verder niks aan. ja je kunt met rechter trigger zorgen dat hij de bal ineens lanngs iemand past en er zelf achteraan gaat. maar dat gebeurd zelfs als je rechter trigger nie indrukt en als je de left thumbstick voordat ie um aanneemt al andere kan op doet, loopt ie soms toch nog 5 meter door. dat vind ik zo vreemd, dat dat KAN. zou nie mogen zeg maar.
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Haha,

    Je moet beter oefenen dude!!!! Het ligt aan jezelf. Het spel is niet foutloos hoor, maar een voetbalsim dat beter reageert op jouw wensen is er niet. PES4 was het beste beschikbare voetbalspel (nu is dat WE8 Liveware Evolution) dat ooit is uitgebracht.

    Maarreh, laten we het over PES5 hebben gasten!! Er zijn al genoeg topics waar je je vragen kunt stellen over PES4. Doe dat lekker daar.

    Ik heb nu al een tijdje WE8 LE, en dat is zeg maar PES 4,5. Het is een uitbreiding op PES4 met nieuwe gameplay en updates. Een soort voorbode van WE9/PES5. En wat voor een......

    Het spel is echt sterk verbeterd, beter balcontrole (wel moeilijker, maar dat is juist realistisch), betere voordeelregel, nieuwe truukjes enz.enz. Het gaat een stuk minder snel als PES4, wat in mijn ogen een verbetering is, want PES4 was in mijn ogen te snel, en daardoor minder realistisch imo. Nu komt het nog meer aan op inzicht en intelligentie dan ooit tevoren.
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2005
  5. gunitsoldier

    gunitsoldier Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik uit het interview lees is dat pes5 de laatste is voor de ps2. Komen er op de Box wel nog meer hierna? PES6/7?
    ik wil namelijk me box misschien wegdoen en een ps2 halen zodra pro hiermee online kan. Maar als er maar 1 pro komt is dit ook wel zonde............
     
  6. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat er voor beide consoles nog 1 PES uitkomt. PES5 kan volgens mij ook zeker online op de ps2.
     
  7. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarom in godsnaam je Xbox wegdoen voor 1 spel met playstation online? Je hebt toch Xbox Live op een betere console?
     
  8. gunitsoldier

    gunitsoldier Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    pes speelt niet lekker op de box, en ik heb veel spellen maar het enigste spel dat ik echt speel is PRO
     
  9. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet je zo zeker dat het aan de xbox ligt dan. OF speel je het ook vaak op de ps2
     
  10. gunitsoldier

    gunitsoldier Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, heb em altijd daarop gehad maar toen was me ps2 stuk, toen heb ik een xbox gehaald omdat ie daar online kon
     
  11. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, dus dan heb je eigenlijk een console (xbox) voor niks gekocht.
     
  12. gunitsoldier

    gunitsoldier Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    speel em nu toch nog online, wil em verkopen as pro op de ps2 online gaat en het nb werkt
     
  13. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat me net ook opviel. Bij inworpen staan de spelers steeds ver van de tegenstander af (om te verdedigen), en bieden zich amper aan bij inworpen van jezelf.
    Misschien dat ik wat fout doe? Of 't is een foutje in 't spel.
     
  14. dark-prince

    dark-prince Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    komt we8 le ook op xbox jongens? of moeten we echt wachten op pes5?
     
  15. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat zou idd wel eens veranderd mogen worden. tis nu vet dom dat je een inworp niet kunt verdedigen. ze moeten gewoon zorgen dat dat poppetje zich sneller kan omkeren, zodat je ineens nog de andere kant uit kunt gooien.
     
  16. gunitsoldier

    gunitsoldier Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    het is in WE8LE weer normaal, hoe het altijd was
     
  17. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    nou k heb we8 ook. maar op de een of andere manier vind ik dat alleen maaar slechter. misschien is dat wennen, maar ik speel liever pes4.
     
  18. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    nou k heb we8 ook. maar op de een of andere manier vind ik dat alleen maar slechter. misschien is dat wennen, maar ik speel liever pes4.

    edit\: en over de inworpen, ik weet niet of dat beter of slechter is. ik speel het maar weinig. ik zal dr eens op letten.
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2005
  19. gunitsoldier

    gunitsoldier Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    het gaat om WE8LE he, daar zijn in inworpen weer hoe ze vroeger altijd waren.
     
  20. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    BETERE SOUNDTRACK!!.. van dat ene deuntje word je helemaal gestoort.
    De AI van de keeper verbeteren.
    Voordeelregel beter toepassen.
    Uhhh meer stadions meer lecenties betere gfx.
    Verder is pro 4 bijna perfect.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina