1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 22 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    tuurlituurlijk wort hij speelbaar (dan is het wel speciaal voor jou!)

maar ik had ook ergens gelezen dat de shiertjes los konden raken maar ik zie niks???

2. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ga jij daar speciaal voor zorgen :9 :+ ?!
    Als hij speelbaar wordt op de Xbox 360 zal ik je " Zeer dankbaar Zijn ;) "!

Shirtjes los raken? Mmm, ook niets van gehoord.
    Maar wel al weer wat nieuwe moves van spelers gezien, ook dat een speler aan de ARM van een tegenstander TROK. Hierbij kreeg ik een vrijetrap mee _O_ !
    Gewoon van die masterlijke dingen.

MAAR, alle licenties en spelers moeten wel gaan kloppen.
    Owen nog bij Real :eek: ?! En zo had ik er nog eentje, maar ben hem ff kwijt.
    Dat moet straks wel kloppen, maar dat zal ook wel.

En ik blijf erbij, ik vindt het er MOOIER uit zien, gewoon net weer wat strakker.
    Pak bijvoorbeeld Chelsea en bekijk robben eens, van PES 5 Naar PES 4 :) !

3. AgentSmith

AgentSmith Guest

Bij me gameshop ligt de release lijst. Update was van 10-9. Volgens Konami NL moet de game op 15 oktober in de schappen liggen.

4. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Zoveel geduld heb ik nog wel. :D

5. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    De demo kent wat kleine veranderingen, maar niet heel veel verschil tov PES4. Wat ik wel verbetert vind zijn de spelers, die echt een stuk beter lijken. Bovendien heb je nu een iets anders systeem voor buitenspel en een menu dat er strak uit ziet met een beetje normaal achtergrond geluid, want die tuew-tuew-tudu-tudutuew- deuntjes van PES4 werd ik gek van.

6. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Niet HEEL veel neej, maar ook ik vind dat het er beter uit ziet. Gewoon net wat strakker. Ook de spelers bewegen allemaal heel realistisch. Alleen spelen ze de bal wanneer je rent wel wat verder voor je uit dan eerst, volgens mij. Wat wel wennen is.

Ook het spel zelf. Nooit gezien in PES 4, dus nieuw volgens mij :p !
    Gudjonsen werd toen hij de bal wegspeelde neergeschopt. Het spel ging verder en ik had ook niets in de gaten. Dus ik lekker verder voetballen, komt de bal weer richting Gudjonsen.
    LIGT hij daar nog te creperen :eek: !! Dus de bal gaat uit. En jah hoor, hup, scheids ernaar toe enz. Zo'n filmpje dus.
    En hij staat weer rustig op. Daarna kreeg je nog de herhaling te zien, van wat er precies gebeurt was :eek: :cool: !! Heel stoer.

Verder is de achtergrond muziek, eindelijk wat relaxter jah :) !

7. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb net weer ff gespeeld. Ook de keepers hebben veranderingen, ze duiken anders, gooien anders en springen ook mee als de bal over gaat. Het lijkt bovendien of de schoten wat harder zijn (schiet maar is met henry op doel). Verder zet de speler een ander soort pressie als hij de bal of wil pakken, hij duwt en trekt nu meer om bij de bal te komen. Ook is de voordeelregel aangepast en duurt hij korter.

8. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Jups, en ik vindt het ook hele relaxte veranderingen :) !!
    Die keeper GOOIT eindelijk NORMAAL uit, bij PES 4 moest je wel een moeilijk doen wilde je een bal weg-gooien. Ook de keepers reageren veel lekkerder op schoten.
    De slidingen zijn volgens mij ook VEEL gerichter _O_ ! Je kan nu wat sneller een sliding maken, waarop de speler zich ook wat beter op de bal concentreert.

9. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik beb gister een goal gemaakt van buiten de 16 dat is ook aardig nieuw! ik kwam gewoon aangelopen.

10. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Klopt, ik schoot hem laatst ook van buiten de 16 in met crespo :9 !!
    En daar ben ik best blij om :) , aangezien het is PES 4 soms nog TE moeilijk is om van afstand MOOI te scoren.

Het moet natuurlijk niet TE makkelijk worden, maar wel zo dat het interresant wordt om het wat vaker van afstand te proberen!!

Ook is het tof hoe spelers reageren als ze een vrijetrap ofzo tegen krijgen, echt richting de (aangezien in PES 4 soms naar niemand ;) ) scheids de armen op heffen.
    Verder wil ik hem ECHT op de Xbox spelen, aangezien ik op de PC niet echt grandioos kan spelen :{ . Voor de man komen met koppen?, Truuken?, man diep sturen? en fatsoenlijk draaien en schieten.(lukt echt niet met toetsenbord)
    Dit is allemaal VEEL fijner met een controller :D !!

Laatst bewerkt: 17 sep 2005
  11. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Heej gasten volgens mij kan je pes 5 gewoon op je 360 spelen hoor!!! Zolang je maar dat uitgebreide pakket neemt toch??? Met harddisk. Dat dacht ik er van begrepen te hebben.

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Ongeveer 1/3 van mijn goals bij PES4 komt al van buiten de 16, ik hoop niet dat het nu nog makkelijker is om zo te scoren :{

@Don Juan

Het is allemaal nog een beetje vaag over de backwards compatibility, dus niemand weet zeker of PES5 op de 360 te spelen is, zelfs als je een hdd hebt

13. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Dat doe je best lekker dan, ik wil zelf niet weten hoeveel goals ik heb gemaakt met een lob ;) !!
    Hup, steekpaas, recht op de keeper af, en * FLOEP * loppie erover in de goal!

Verder, hoop ik ECHT dat PES 5 op de Xbox 360 te spelen is. Anders zal ik hem nooit kunnen spelen aangezien ik geen Xbox meer heb :'-( !!
    Dus ik HOOP er ECHT op dat hij te spelen is op de Xbox 360!! :eek:
    Anders wordt het echt K*T, maarjah, het is wachten en hopen dat er binnekort wat meer bekend gaat worden, omtrent dat Backward Compitable gebeuren.

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Voor mensen die geïnteresseerd zijn om toernooien met PES5 te spelen. Ga even op www.peslive.nl kijken zou ik zeggen! :)

15. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Waarom heb je eigenlijk nu al je xbox verkocht??? Moet je gewoon tot december wachten met gamen gek. En dat terwijl je ook nog zoveel leuks met je oude xbox kan doen....

16. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Klopt :p !!
    Zijn aantal redenen,
    één is dat LIVE het niet meer deed. Althans, de Router dus. Moest opnieuw ingesteld worden, maar daarin zijn we thuis allemaal leeks. Dus moeten we daarvoor weer persoon bellen, en kost weer geld bla..bla..bla.. Dus dacht ik, laat ik hem wel op de Xbox 360 doen.
    Verder denk ik dat ik nu meer voor heb gevangen dan als ik hem over een half jaar verkoop.
    Verder is de ENIGE game die mij nog interesseerde PES 5 :)!!
    En het is ook zo, in eerste instantie had ik hem op internet gezet, GEWOON om te kijken van wat ik ervoor kon vangen, maar dit liep uit op prettige boden van personen. Dus was de beslissing snel genoeg gemaakt om hem maar te verkopen. Aangezien ik nu heel wat geld apart heb kunnen leggen voor de Xbox 360 *) ! OOK nog (jah, heel wat redenen) omdat ik nu weer op school zit en nu dus even niet afgeleid door dat ding wordt ;) . Dat deedt hij eigenlijk niet, aangezien ik zelf goed mijn grenzen kan trekken, maar het is ook goed voor mijn karakter (volgens mij mammie ;) :cool: )
    Nu iedereen dit weer weet :9 gaan we weer ON-Topic.

Ik ben nog altijd tevreden met PES 5, alleen wanneer je de bal AAN-neemt terwijl je al rennen inhoud, speelt hij de bal wel HEEL ver voor zich uit :mad: !
    Misschien kwestie van wennen, maar behoorlijk irritant.
    Kijk, bij PES 4 ging de bal wat verder van de voet, maar het was te doen. Bij PES 5 vind ik het nog wel eens overdreven.
    Zal ook wel aan de statics van de speler liggen :) maar toch.

17. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik bedoelde van buiten de 16 met een schot geen lob zrg maar!

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Ik scoor ook 1/3 van mijn goals van buiten de 16 zonder lob in PES4. Als je eenmaal de 'feeling' hebt liggen ze er zo in dus ik hoop niet dat het veel makkelijker is in PES5

19. xboxjunkie

xboxjunkie Kapotboks 360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan niet wachten totdat ie uit is!!

:)

20. mars15

mars15 Guest

Biedt online gameplay t/m 4 spelers voor PS2, XBOX en PC.

dat is pas tof

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina