1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 22 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom is dat eigenlijk? zit de licentie ook niet in Fifa 06? dan word het maar weer naampjes veranderen.. ik hoop dat ze nu dan wel te zien zijn op xbox L!VE.

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    De KNVB wil te veel geld voor de licentie hebben daarom zit het nederlandse elftal waarschijnlijk ook niet in Fifa 2006

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Fifa 2001O-) Maar dat boeit niet:+

Maarja ik ga er ook niet vanuit dat Oranje er deze x wel inzit. Maar dat boeit niet zolang ze die briljante Edit-modus erin houden zodat je heel Oranje kan updaten:)

4. mars15

mars15 Guest

2 vs 2 op live lijkt me kick

5. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    WoW, net terug van kamp en al weer wat nieuwtjes zo te zien :) !
    Bijvoorbeeld is de Release datum bekend....

Nog even over die DEMO, ik zie nu al wat verschillen en is hij anders dan PES 4. Dat weet ik nu al zeker te zeggen. :cool:

Het NL elftal zal er wel niet inzitten dus wordt gewoon edit-ten, ik hoop wel dat ook nog de BUNDESLIGA (of een aantal clubs daaruit) Gelicenseerd gaan worden *) !

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Let wel op: die 2 moeten bijelkaar zitten! Dus je kunt niet samen met een Engelsman (bijvoorbeeld).

7. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    ok dat is dus wel een feit? hetzelfde als bij topspin dus?

nou als dit zo is, dan ben ik al heel blij.

8. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Jups, het is toch weer wat nieuws en zeer relaxed :) !!
    Het zou idd nog vetter zijn geweest als je MET iemand anders van LIVE samen tegen 2 anderen van LIve kon spelen.
    Nu moet je samen met een maat van je zijn om 2 VS. 2 te kunnen spelen.

9. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Hahahaha ik lach me echt kapot om jou. Heb je nou zo'n bord voor je kop of ben je gewoon dom???

Alsjeblieft ga terug naar je fifa 2006 topic. _0/

Hier wordt over echte voetbalgames gepraat!!!!

10. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een fanboys hier, wacht nou maar gewoon op allebei de final versies en maak dan uit welke beter is, ipv elkaar nu al lopen af te zeiken.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Er zijn van beide spellen al demo's uit dus je kunt ze al redelijk goed vergelijken. Op het moment staat het dus 1-0 voor PES5 (PES5 demo is stukken beter) en ik ga er van uit dat het na de release gewoon 2-0 staat ;)

12. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Wel jammer als PES5 zoveel op zijn voorganger lijkt (ik kan er nog niet echt over oordelen).

Er zijn zoveel dingen die nog toegevoegd of verbeterd kunnen worden. Het spel is wat mij betreft pas helemaal geslaagd als je alle goals en situaties uit het echte voetbal ook in het spel kan. Zo zag ik dat Jong Ajax scoorde terwijl ze de bal gewoon terug hadden moeten spelen. Zou wel leuk zijn voor PES, dat je uit sportiviteit de bal kan teruggeven als de tegenstander 'em uitspeelt wegens een blessure.

En oh ja, je kunt zeker nog steeds géén schwalbe doen. Toch jammer, dat zou toch wel een heel nieuwe dimensie geven als ik het spel tegen vrienden speelt. Stel je voor: ik win, met Duitsland uiteraard, door een penalty die gegeven is na een schwalbe in de laatste minuut! Of mijn tegenstander doet een schwalbe, maar is veel te doorzichtig en loopt hierdoor tegen zijn tweede gele kaart aan!

En dan moet het uitvoeren van een schwalbe natuurlijk goed nadenken dat je het op het juiste moment doet, want dan is het echt een kwaliteit om een penalty oid te versieren ;).

13. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Dat van die Swalbe gaat pas ECHT lukken als het ook SUPERS kan uitgewerkt kan worden :) !!
    Anders ga je wedstrijden krijgen met constant valpartijen en vrijetrappen.
    Je hebt gewoon altijd mannetjes, die bij het minste of geringste gelijk op de SWALBE knop gaan duwen.
    Zou idd wel HEEL tof zijn als je daar dus idd een gele kaart voor krijgt ;) , maarjah, je krijgt dan weer de discussie, WAS het een swalbe of NIET?!

Aangezien je ALTIJD op de swalbe knop duwt, EN het dus een swalbe wordt, moet de COMPUTER gaan bepalen of het een swalbe is ofniet. En DAT punt lijkt mij heel lastig worden :) !!

Het terugspelen van de bal zou wel tof zijn jah :cool: , maar klein detail :). Van mij hoeft het namelijk niet persé.

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Een schwalbe lijkt me geen goed idee omdat je het niet met een echte scheidsrechteruit vlees en bloed te doen hebt maar met de AI-scheidsrechter. Deze kan dus nooit beoordelen of een schwalbe "goed" of niet, dus ze moeten het gewoon programmeren. Ik ben bang dat je schwalbe dan niets met kunnen/goed timen te maken heeft maar dat het meer toeval/geluk is als je een penalty/vrije trap krijgt

edit//hetzelfde heb je nu ongeveer in PES4 met de voordeelregel. Werkt ook niet perfect imo

Laatst bewerkt: 24 sep 2005
  15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    In fifa 98 had je al een soort van Schwalbe.. Als je op 2 knopjes tegelijk drukte dan viel je mannetje spontaan om (niet dat de scheids er ook maar naar omkeek, maar t was wel grappig:p)

16. Yoost

Leuk Bevonden:
    0
    Bij World Cup '98 kreeg ik er wel een keer een vrije trap voor! Ik had toen de scheidsrechter op het meest strenge niveau gezet, en maakte toen een duikeling waarmee ik dus ook daadwerkelijk een vrije trap kreeg :p Niet dat ik er iets aan had, maar het is wel gewoon cool als ik er een penalty of zo mee had kunnen versieren.

Maar inderdaad zul je dan bij sommige mensen een wedstrijd vol quasi-duikelingen en theatrale valpartijen krijgen, daarom moet het ook mogelijk zijn om die schwalbe uit te zetten. Ik zie het best zitten, die scheids kan heus wel zo ingesteld worden dat 'ie er soms intuint en soms gewoon een gele kaart geeft :D.

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Daarom ben ik er ook niet voor. Als de scheids ingesteld wordt heeft puur met geluk te maken of je krijgt binnen korste keren allemaal spelers die een schwalbe precies kunnen timen en zo altijd en penalty krijgen.

Ook al zou je de schwalbe uit kunnen zetten lijkt me het geen goed idee.Zelfde verhaal dat ze een keer bij Fifa ('98 of '99) een doodschop er in hadden gezet. Sloeg imo ook nergens op :)

18. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik vond die schwalbe in fifa wel lachen hoor. Mijn eerste was meteen een rode kaart voor Clarence Seedorf. Heb me echt kapot gelachen. Maar idd het is moeilijk te regelen zoiets. Die doodschop sloeg ook echt nergens op.

19. Yoost

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk zal het lastig worden om die schwalbe goed te implementeren, maar het moet mogelijk zijn.

De 'zwaluw' is tegenwoordig niet meer weg te denken uit het hedendaagse voetbal, dus waarom zou het niet in PES5 kunnen zitten? In de halve finale van het WK '98 tegen Brazilië gaf de scheidsrechter aan Van Hooijdonk een gele kaart in plaats van een penalty, omdat hij dacht dat Pi-Air gewillig naar de grond ging. Niets was minder waar, het was een zuivere penalty en Nederland had dat WK moeten winnen. En net zag ik op Talpa de samenvattingen van de voetbalwedstrijden, en ik constateerde zo drie schwalbe-gevallen. Kortom, de schwalbe hoort erbij!

Maar ja, misschien iets voor de toekomst. Hopelijk horen de ontwikkelaars bij Konami mijn argumenten ;)

Oh ja, dat mensen het dan zo weten te timen dat ze telkens een penalty versieren... ik denk dat dat wel mee zal vallen. Of misschien zal dat ook wel gebeuren, maar dat zijn dezelfde gasten die uit elke aanval scoren en precies weten uit welke standen ze moeten schieten om een treffer aan te tekenen :)

Laatst bewerkt: 24 sep 2005
  20. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Dan word het echt een "spelletje"

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina