heb zeker zin in pes5, heb fifa nu 1 week en biedt hem al tk aan op verschillende sites. ik had vorig jaar pes4 gekocht en nu fifa en het verschil merk je echt wel, iemand zei laast ergens op een forum: fifa is voor echte voetbalfans en pes voor leken, ik denk dat het juist andersom is!
eerst dacht ik: moah is heel goed leuk spel, maar na 1 week gespeeld te hebben denk ik alleen maar aan pes5.
wat is me erg tegegevallen:
- zeer zeer scripted doelpunten maken, je schiet altijd buitenkant voet en altijd in de korte hoek en schiet je 10 keer op doel gaan er 8 op de paal.
-veels te felle kleuren
-je komt never de verdediging door op hoog niveau dus je moet altijd via de zijkanten komen, je kan dus ook nooit eens een mooie actie maken in het strafschopgebied, om bijv. een penalty te forceren.
- ga zo maar door........
paar vraagjes over pes5:
-welke stadions zitten erin? de nieuwe weet ik al maar welke zaten er al in?
-is de bundeliga nu gelicenseerd?
-13 okt release? ergens las ik dit:
Maybe I can help you guys out....
My cousin works at SCEE (SonyComputerEntertainmentEuro pe) and I've asked him to check the release date for PES5.
He looked it up and it seems that PES5 will hit all European stores on 13th and 14th of October.
He said that Konami would not make the news public 'cause they wanted to create a buzz and seems that it worked...
Hoped that I helped you guys out a little.
Cheers
bron:http://forum.pesinsight.com/showthread.php?t=28095
Laatst bewerkt: 2 okt 2005