1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 22 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gabriel

Gabriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een klasgenoot vertelde mij dat ze de release van PES5 hadden vervroegd ivm met release van Fifa :confused:
    Nu lees ik op www.dimensionplus.nl dat PES op 7 oktober uitkomt.....andere shops hebben de release-date echter nog op 21 okt. staan. Iemand meer info hierover?

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het was een foutje van Dimensionplus. Op de site staat nu weer 21 oktober. Al zegt Konami zelf 20 oktober. Dus we houden het daarop. Vorig jaar was het ook een gegis van data's. En Konami bleef toen 4 november volhouden. En dat werdt het toen ook! :)

Dus 20 oktober is dé dag!

3. AgentSmith

AgentSmith Guest

Kom net bij de gameboer vandaan. Daar ligt een release lijst die weer 15 oktober zegt. Om gek van te worden. :confused:

4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Kan niet wachten man. Dit wordt voor mij weer de game!!! Er is altijd een game waar je op terug valt als al je andere uit zijn. Voor mij zijn dat pes 4 en halo2. En dat zal met deeltje 5 niet anders worden!!!!

koppen zien er idd goed uit. Maduro goed gelukt.

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Is dat Maduro? Vind 'm dus echt 100% op De Jong lijken!

6. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Kut!! nu je het zegt zie ik het ja. Hahaha. Kijk ook naar de positie: SB!! ik schaam me echt diep. :'-(

7. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    dat is volgens mij ook de jong! als het maduro is vind ik het echt heel raar.....

kan niet wachten op dit spel heb pes 4 al 8 maanden en leer dagelijks nog nieuwe dingen. "easy to play hard to master"

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja dat is De Jong. Er staat ook duidelijk SB bij...

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hij ziet er in ieder geval goed uit:cool: Hopelijk zegt de commentator Nigel gewoon zoals het hoort en dus niet 'Niekèl de Jong'. Vreemd dat hij een Engelse naam niet kan uitspreken.

10. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Het spel komt vanzelf wel in de winkel, en ik zou gewoon uitgaan van de Release die KONAMI zelf heeft aangekondigd :)!

Ik moet zelfs wachten tot 2 december :p, heb dan pas weer een Xbox 360 namelijk! Één voordeel is hopelijk dat hij dan alweer wat in prijs verlaagd is ;)!

11. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Wel kut dat WE niet op xbox is. Nu moet ik nog langer met deeltje 4 spelen. Maar we zien het wel.

12. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Het zal vast al ergens gestaan hebben, maar is het al zeker dat je PES 5 op de 360 kan spelen......en klopt de info dat volgende delen PS3 exclusief gaan worden?

13. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

@nol
    er is niks bevestigd over een exclusiefe pro evo voor de ps3 maar hij komt in ieder geval wel voor de ps3 en de 360. En in principe zou je pes 5 wel op de 360 kunnen spelen als je een harde schijf in je 360 hebt he :)

14. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    is dit die speler die bij ajax geblessserd raakte tegen arsenal!

met die botsing?

15. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ja dat is hij.....

paar filmpjes van dit spel gezien lijkt me echt vet(A.K. met ronaldinio)

16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Haha, jij bent echt te goed...

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    OMG! Het sarcasme in deze post spat er vanaf! 8)

18. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand die WE9 al heeft (Japans) of je de buttonconfiguratie voor ELKE knop kan aanpassen?
    Ik heb nl. een handicap en kan bepaalde knoppen niet gebruiken (triggers).
    Kan ik dan bijv. de linker trigger programmeren op de linker thumbstick (click)?
    In PES4 kan je best veel aanpassen, alleen dat ging niet.
    In de PC demo kun je wel alles aanpassen, dus ik vroeg mij af of dat in PES5 ook mogelijk wordt.

19. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Jongens ik maak me echt geen zorgen over pes hoor. Heb fifa hier nu binnen en het is echt een kutspel. Jezus wat nep zeg. Pro evo 4 is nog tien keer beter. Kan echt niet meer wachten op deeltje 5. kut fifa. neppe poepshit.

20. forza katwijk

forza katwijk Hardcore For Live

Leuk Bevonden:
    0
    heb zeker zin in pes5, heb fifa nu 1 week en biedt hem al tk aan op verschillende sites. ik had vorig jaar pes4 gekocht en nu fifa en het verschil merk je echt wel, iemand zei laast ergens op een forum: fifa is voor echte voetbalfans en pes voor leken, ik denk dat het juist andersom is!
    eerst dacht ik: moah is heel goed leuk spel, maar na 1 week gespeeld te hebben denk ik alleen maar aan pes5.

wat is me erg tegegevallen:
    - zeer zeer scripted doelpunten maken, je schiet altijd buitenkant voet en altijd in de korte hoek en schiet je 10 keer op doel gaan er 8 op de paal.
    -veels te felle kleuren
    -je komt never de verdediging door op hoog niveau dus je moet altijd via de zijkanten komen, je kan dus ook nooit eens een mooie actie maken in het strafschopgebied, om bijv. een penalty te forceren.
    - ga zo maar door........

paar vraagjes over pes5:
    -welke stadions zitten erin? de nieuwe weet ik al maar welke zaten er al in?
    -is de bundeliga nu gelicenseerd?
    -13 okt release? ergens las ik dit:

Maybe I can help you guys out....
    My cousin works at SCEE (SonyComputerEntertainmentEuro pe) and I've asked him to check the release date for PES5.
    He looked it up and it seems that PES5 will hit all European stores on 13th and 14th of October.
    He said that Konami would not make the news public 'cause they wanted to create a buzz and seems that it worked...

Hoped that I helped you guys out a little.
    Cheers

bron:http://forum.pesinsight.com/showthread.php?t=28095

Laatst bewerkt: 2 okt 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina