1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 22 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat me echt vet lijkt is dat je ook met je ML-team online kan.
     
  2. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik denk dat ze dat niet doen. lijkt me ook niet leuk. als je dan bijvoorbeeld ronaldo hebt gekocht, en je gaat tegen real madrid, het orginele team, speel je tegen nog een ronaldo. en je kunt dan uber goed team hebben in je ml, zodat je zelfs met real madrid ofzo nie meer daar van kunt winnen. la zal het altijd nog grotendeels aan jezelf liggen, maar toch...
     
  3. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het niets mee eens.. Misschien is er dan wel een optie om te kiezen of je tegen een normaal team of tegen een ML-team wilt spelen.. En dat je dan ook kunt zien hoe goed dat team is etc. En dan heb je zelf nog altijd de keus of je daar tegen wilt spelen of niet. En als je nu met Real tegen Real speelt heb je hetzelfde probleem, 2 Ronaldo's enz.
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Helemaal mee eens, daarnaast ligt het je eigen kwaliteiten hoe je ML-team het doet. Daar komt nog eens bij dat het voor sommige niet uit maakt met wie ze spelen, ze verliezen toch van de betere spelers, helaas (waaronder ik dus). ;)
     
  5. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    tja,. dat zou idd een optie kunnen zijn.

    ja, daar kan niks aan veranderd worden nee :+ . tenminste, niet door konami.
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Wat van mij toegevoegd/verbeterd mag worden is:
    • Meer licenties
    • Meer stadions
    • Dat je tijdens de ML van teams kunt wisselen
    • Als je het in de ML slecht doet, dat je kan worden ontslagen
    • Dat je bij een vrije trap zelf kunt bepalen hoeveel man in het muurtje staan
    • Dat je het muurtje zelf op een bepaalde plek kunt plaatsen/ naar links of rechts kunt bewegen
    • Langere replays
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Langere replays? Je hebt het spel zeker nog nóóit op Live gespeeld. Ik erger me dood aan die replays. Bij elk lullig schot laten ze een replay zien (let op: die je níet weg kunt drukken!). Dus langere replays? Nee alsjeblieft niet! In ieder geval niet in het Live gedeelte.
     
  8. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    en dat commentaar mag ook wel eens drastisch veranderd worden. das echt gewoon te erg. schiet je super ver over, zeggen ze dat sommige fans dachten dat het een goal was :confused: . en er zijn nogal wat andere fouten. mogen ze wel wat aan veranderen. ik heb zelfs de commentary language op spaans gezet, omdat ik die engelse niet meer kon aanhoren zo irritant.
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Whaha Spaans, dat lijkt me helemaal niet om aan te horen. Zet 'm dan uit! :+
     
  10. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    jawel, spaans is best grappig om te horen. moe je maar ns proberen. ze zijn ook veel enthousiaster. ook bij italiaans en frans trouwens. je verstaat er niks van, maar het is wel leuk.
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Op Live ben ik altijd zo geconcentreerd aan het spelen dat ik de commentator nog eens niet hoor! :+
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Heb nog nooit op Live gespeeld, maar ik bedoel de replays als je tijdens een wedstrijd op start drukt en dan replay.Als je nu een mooie actie ofzo maakt moet je meteen op start drukken anders kun je het niet nog een keer bekijken
     
  13. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Die herhalingen op Live ja |:-
    Ze moeten het zo maken dat degene die de kans krijgt, de replay weg kan drukken want dit vertraagt het spel en is fkn irritant!!! |:- |:- |:-
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Bedoel je het zo! :)

    Ja daar moet ik je gelijk in geven. Want soms heb je een schitterend schot, maar dan gaat ie over. En dan heb je een spelhervatting waardoor je de replay niet meer kunt bekijken!
     
  15. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop ook dat er meer stadions in komen. dit is gewoon echt te weinig. 1/5 deel van de teams speelt nu misschien in hun eigen stadion. is toch erg weinig. zou graag philips stadion, stadion van valencia, stadion van atson villa en stadions van EK 2004 erin terug willen zien.
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Yep,

    Ook jammer dat als je een schitterend schot op de paal of lat hebt, dat ze dat niet altijd laten zien. Ook krijg je niet alle goals te zien als je zes of meer goals scoort.. Dan is een van die goals echt verschrikkelijk mooi en die krijg je niet te zien in de replay in de rust of na de wedstrijd.
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hoef van mij niet zo. Ik speel áltijd met Juventus en het Stadio Delle Alpi is ook vertegenwoordigd. Desalniettemin speel ik juis altijd in De Kuip omdat ik dat stadion gewoon fijner vind spelen. Het veld is fijn, en het is een "licht" stadion. Het Delle Alpi is vrij donker, en vind ik minder fijn spelen. Daarom pak ik altijd De Kuip, dus wat mij betreft hoeven er niet meer stadions in te komen.

    (Al is het Philips Stadion wel leuk natuurlijk, ben natuurlijk wel een Brabo :cool:)
     
  18. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    ja das waar. maar ik wil het vooral, om de sfeer van een competitie waarin je speelt te versterken. dat als je bijvoorbeeld de premiership speelt, je dan ook echt het gevoel hebt daarin te spelen, en je niet ineens in het stadion van boca junior ofzo moet. als je op highbury of old trafford speelt, heb je nu ook het gevoel van de engelse competitie. maarja als er maar een paa engelse stadiosn zijn, kom je nie zo ver.
     
  19. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat de supporters geluiden ook veel beter kunnen

    Heb onlangs PRO gespeeld op een omgebouwde xbox met echte italiaanse liederen, ontploffend vuurwerk, etc.. OMG wat geeft dat een extra sfeer!
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Volgens mij zat je gewoon naar een herhaling van Inter - AC Milan te kijken! :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina