1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 22 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sjeezus het is me toch best wel wat verandert. Moeilijker is het ook geworden, vooral de aannames zijn even wennen. Ik heb ook het idee dat ze het schieten van PES3 terug gehaald hebben, dus dat je sneller veel te hard schiet (daar heb ik nu best wat last van). Hebben hier meerdere last van?
    De menu's zijn erg gelikt btw.

2. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    vertel dan eens wat over dat aanname systeem ben wel benieuwd daarnaar.(kan je er goed in worden in aannemen of moet je gewoon geluk hebben en met welke knoppen werk je dan?.)

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het aannemen is gewoon moeilijker geworden...de draaicirkel is vertraagd waardoor je niet meer zo nep weg kunt draaien. Het is gewoon allemaal weer realistischer geworden!

En de menu's zijn erg gelikt..alleen vond ik de teamkeuze bij PES4 wat overzichtelijker..muziek is er ook stukken op vooruit gegaan.

4. C O U G A R

C O U G A R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel nu zo'n 5 uur gechecked.......

Mijn conclusie:
    De graphics, wat een prachtige graphics!!!!!!!!!!NOu NOT!
    Zelfde als deel 4 alleen mss iets scherper.
    Een man voorbij spelen hoe doe je dit???!!!Zelfs met een super goede speler is dit niet te doen.
    Het maakt niet meer zoveel uit of je nu Kalou voorin heb of Ronaldo.
    Hoeveel kansen krijg je nou in een wedstrijd 1 of 2,dus met andere woorden je moet van die 1 of 2 kansen wel scoren!
    IK wil het ook nog ff over de scheids hebben,want die is echt een eerste klas hondekop.Bij 1 duwtje fluit die al.

Zijn er nu nog pluspunten????JA!!!!!!!:eek:
    Het speelt veel realistischer de spelers vallen vaker bijv in een duel in de lucht.
    Voor de rest heb ik eigenlijk niets meer te vertellen over deze game ,maar wel dat ik het een grote teleurstelling vind t.o.v. deel4.

Graag jullie meningen hierover!

5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    is ie al te koop dn?

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Tja, het ligt toch een beetje aan jezelf ben ik bang. Ik weet niet of je het over de Xbox-versie of de PS2 versie hebt, maar als je maar 2 kansen per wedstrijd krijgt moet je toch wat meer oefenen. Nee, je kunt niet meer lekker al dribbelend op 6* de verdediging oprollen, maar dat is alleen maar beter voor het realisme. Het is niet meer mogelijk (althans niet zo simpel) om weg te draaien in een oogwenk en zo keer op keer de tegenstander in de luren leggen. Verdedigen is makkelijker geworden eenmaal aangeleerd. Waardoor het aanvallen dus al moeilijker is geworden. Aanames is moeilijker, dribbelen is moeilijker, maar het is allemaal een kwestie van wennen. In vijf uur kun je nog niets in een PES/WE game, daar zit wel ff wat meer tijd in. Van de nieuwe versies ben ik begonnen een maandje of 2 geleden met WE9, en daar duurde het ook ff een tijdje voordat ik weer op hoog niveau speelde.

En de scheids fluit idd veel, als je niet goed kunt verdedigen. Het is geen PES4, je kunt niet als een freak aan komen stormen, those days are over. Je zult moeten leren timen. Ik speel het spel al wat langer dan vijf uur, en ik zeg je, over een tijdje ga je helemaal flippen hoe geweldig het spel weer is (ik heb het nu over WE9, maar ik ga ervan uit dat de gameplay ongeveer zo zal zijn in een finale versie van PES5) geworden.

En die graphics? Tja, veel beter dan dit gaat het niet worden, niet op de huidige generatie consoles, wen er maar aan.

7. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    ja......

Heb hem nu ook flink getest met zo'n 20 potjes.
    Ik heb ook een meinig en idd ben ik het met cougar eens.

Mijn mening:
    Een mannetje uistpelen met een move kan alleen nog met zeeen ruimte en met een supersnelle knaap zoals martins.
    Nee serieus dit is bijna onmogelijk gemaakt.

De scheidsrechter is bijzonder storend.
    Ik kreeg in mijn nog prille master league seizoen 4 strafschoppen tegen die echt te triest voor woorden waren.
    Een gemiddelde wedstrijd van 10 mins herbergt bij mij nu bijna 18 fouls.
    Dat was bij mij in pes4 niet meer dan 3-4.
    Ik ben altijd een cleane speler geweest zonder veel overtredingen.

Het derde punt is dat je nagenoeg geen kansen in een wedstrijd krijgt.
    De balans is ook compleet zoek want als je een kans krijgt is het nagenoeg altijd raak.
    Wie je ook hebt. (kuijt , martins adriano, ono) maakt niks uit.
    Alleen voor de keeper, schieten, raak.
    Kopkans, koppen, raak.
    Keepers reageren te laat en verdedigers te adequaat en daardoor voelt het raar aan als je scoort of kans krijgt.

Pes 4 had een betere feel moet ik vooralsnog stellen.
    Let wel ik speel de pes serie al sinds de eerste iss spelletjes die overgingen in pes.
    Ik praat dus geen onzin maar iedereen moet het zelf maar testen.

Ben benieuwd naar andere meningen ....

Ook wil ik nog even op cyrax reageren.
    Ik ben net als jij geloof ik een ervaren speler met een aardige staat van dienst op live.
    Punt is dat ik ook we7 op ps2 heb gespeeld en het me daar beter afging dan in pes5 op xbox met ps2 controller.

Het is imo niet cool dat ze het nagenoeg onmogelijk maken dat je een keer 2 man uistpeelt.
    Het gevoel bekruipt me dat konami zover doorslaat met het realisme dat je nu eigenlijk (bij wijze van spreke) 90 minuten zou moeten spelen om een goede pot met kansen over en weer te krijgen.
    Ik hoop dat ik mn mening na nog is 20 of meer potjes kan herzien maar voorlopig ben ik van het veld geslagen door de gameplay van pes5 ... let wel in negatieve zin.

Laatst bewerkt: 6 okt 2005
  8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hoe is het om met de binnenkant van de voet te schieten? Volgens mij moet dat toch met de zwarte knop + X en dat lijkt me dus bijna onmogelijk om tijdens een wedstrijd te doen. Moet je dus Zwart en X te gelijk indrukken of na elkaar (en welke dan eerst )

9. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Klinkt allemaal zeer kritisch.
    Toch vind ik het vreemd, want de PES 5 demo vind ik wel zeer prettig spelen :)
    En dat met een toetsenbord :9 !!

Idd, je pingelt gewoon niet SUPER snel een mannetje uit, maar OW, dat vind ik juist supers relaxt.
    Een maat van mij, speelt WEL eens met mij PES 4. Als hij eenmaal opdreef is met seedorf of KAKA, kan hij soms met dat poppetje heel mijn verdediging in de luren leggen, door SUPER snel te kappen.
    Nu die draaisnelheid een beetje weg is, is er ook meer realisme.
    Met die kansen?!
    Dat zal toch wel aan je zelf liggen?:)
    Ligt er gewoon aan hoe je speelt lijkt me. Als het voorbijspelen niet gaat, zal je maar 1 tweetjes moeten gaan maken.
    En je gaat mij niet wijsmaken, dat dat niet mogelijk is:cool:

10. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    nou bij 1-2tjes loopt je mannetje dus niet door...
    En het ligt vooralsnog niet aan mij denk ik.

De demo waar jij het over hebt op de pc vond ik ook lekker spelen.
    Dat vond ik ook beter en realistischer dan voorheen en was in jubelstemming over hoe top het dan wel niet op de box zou zijn.
    Ik had oook nooit gedacht ooit kritisch te moeten zijn op een pes game.

11. mars15

mars15 Guest

post de rosters van ajax en psv is aub

12. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Loopt hij niet gewoon door zoals bij PES 4?!?!:confused:
    Dan zou je toch maar moeten wachten tot de Orginele PES 5 uitkomt, daar zullen ALLE bugs wel uit zijn :p !!

ik verwacht wel heel wat idd wegens die DEMO iets van PES 5, dus ik ben zeer verbaasd over jou reactie.
    Daarom hoop ik ook dat het bij de ECHTE orginele wat beter is...:cool:

13. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Ook bij PES 4 liep het mannetje niet altijd door hoor! Zoveel is er niet veranderd...
    Afleg en schiet goals zijn gelukkig wat lastiger gemaakt... hij schiet een stuk vaker over!

14. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij loopt hij 80% van de keren wel door hoor.

15. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu ook al een paar potjes gespeeld en ik ben toch nog niet overtuigd.

Graphics zijn precies hetzelfde, maar vind ik niet storend. Volgens mij is
    de "wide" camera iets verder van het veld af.

Commentator is volgens mij precies hetzelfde (stem en de teksten).

Gameplay. Zal vast wennen zijn, maar het is een stuk moeilijker en je krijgt inderdaad veel minder kansen. Ik ga hem sowieso halen, maar toch iets minder enthousiast dan voor ik hem gespeeld had.

Ach zolang je op live maar 2 tegen 2 kan spelen, ben ik tevreden.

Helaas moet ik tot dinsdag wachten om het opnieuw te testen.

16. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    is de functie van de linkse trigger het zelfde gebleven? dank u!

17. C O U G A R

C O U G A R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Apoc wat zijn we het toch met elkaar eens_O_

18. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Interessante meningen! Ben nog benieuwder inmiddels. Jammer dat je (zo te horen) niet meer goed je een mannetje voorbij kunt, dat was juist het mooie aan PES4: je had heel veel vrijheid om een actie te maken of de bal vast te houden. Nou ja, ik zal het zelf wel zien.

Op zich kan ik me wel voorstellen dat Konami het spel een stuk lastiger heeft gemaakt, aangezien sommigen met PES4 zelfs met 6 sterren nog met monsterscores wisten te winnen. Maar het moet natuurlijk niet ten koste gaan van het speelplezier.

19. mars15

mars15 Guest

Hoe zijn de shirts van Oranje ? zijn ze echt met nike logo en een witte cirkel in het midden met rugnummer?

20. dark-prince

dark-prince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    neej nederlands elftal en alle andeer nationale elftallen zijn zonder sponsor, alleen japan en zuid korea zijn goed gedaan, maar editor is eg goed, kunje leuke dingen mee doen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina