1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 22 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    WoW, super veel tekst in een keer weer.
    Ook veel geblaat ertussen zeg :p, over hondenkoppen in het spel. Het zal allemaal wel :)!
    Ik ben nog steeds ERG benieuwd. Wil zelf wel eens ervaren waar al die kritiek op terug slaat.
    Wil hem gauw spelen, en kijken of hij prettig speelt ofniet.
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Die kritiek is onzin. Hij is absoluut DIK verbeterd tov PES4. Maar dat mocht ook wel..dat spel zat achteraf nog vol fouten. En die vallen nu eens te meer op nu ik PES5 speel.
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Nice, Nice.
    Klinkt mooi, en aangezien jij een DOORGEWINTERDE Pes'er bent klinkt het destemeer NOG beter:D !!
    Ik denk ook dat er wat teveel wordt gezeurd. Pes is gewoon een realistische footie, en dat zal het wel nog meer geworden zijn in het 5e deeltje.
    Helaas moet ik wachten tot de launch van de 360 tot ik hem kan spelen:eek:
     
  4. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij speelt op 4 sterren
     
  5. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik vind hem in een woord geweldig!!!! Hij is best pittig, veel kansen krijg je niet echt. En ze hebben het schietbalkje weer aangepast, ik schiet veel sneller over. Bal aanemen gaat nog beter dan eerst. Nu nog meer gebruik maken van het zwarte knopje. Het enige echte minpunt vind ik de scheids, die is echt veel te streng en fluit voor ieder wisse wasje. Menu's zien er ook goed uit, geluid idem. Wat ik wel jammer vind is dat de kracht van je team niet meer in balkjes is maar in van die vierkantjes. (beetje lastig te verwoorden).

    En ik heb echt maar een paar potjes gespeeld, moet nog veel onder de knie krijgen. Echt te grappig als je nu fifa 06 speelt zie je gewoon dat ze pes geprobbeerd hebben na te maken. Maar Pes 5 dolt ze weer vierkant.
     
  6. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou zover ik kan zien niet. Duitsland en Premier League iig niet.
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Gunstig, Gunstig_O_
    Is het nog wel duidelijk te zien welk team beter is qua statics? Of is het ECHT onduidelijk|:- .
    En Teams kiezen?
    Dat vind ik nog wel altijd beter bij Fifa.
    Gewoon "Hup, land kiezen, Club en dan welk shirt"
    Bij PES 4 stond alles door mekaar. Niet storend, want na een tijdje weet je toch waar elk team staat. Maar toch, het is minder verzorgd.
    En...
    Vergeet het telkens te vragen,
    HOE IS DE MASTERLEAGUE?! :D

    Kan je van team wisselen na een tijdje? Oftewel, is het interesanter gworden na meerdere seizoenen?
     
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Het is nog wel te zien maar het is een stuk onduidelijker geworden. Je weet toch bij pes 4 als je spelers ging wisselen dat je hun skills aan een fuguurtje kon zien?? heel aanvallend punt omhoog dat soort dingen??? nou dat is dus nu ook bij teams kiezen. Land/Club kiezen is niet echt moeilijk, ze staan in aparte groepen. Gessorteerd op de competitie.
     
  9. dark-prince

    dark-prince Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    hijs idd moeilijker gemaakt maar ik speel dan ook weer op 6 sterren he.
    lekker middenmoten in de competitie, heerlijk is dat hahaha
    hijs dik verbeterd jongens (y) wait and see
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Heb wel gehoord dat sommige van de oude fouten er gewoon weer inzitten :mad:
     
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Huh, maar als ik mijn niet vergis was dit toch al in PES 4?! :cool:
    Dat je net als bij een speler, dat vierkanten ding jah, dat naar verschillende kanten wees. De goedheid aangaf?
    Dit was toch net zo bij de clubs?

    Owneej, dat was alleen bij de Masterleague volgens mij, als je de teams vergeleek?!
    Noujah, zal wel goed zijn;) .

    En hoe zit het dus met de Materleague?
    Kan je met Blackburn Rovers beginnen, en je opwerken tot Real Madrid ofzo?!
    Dus dat je wel kan veranderen van Clubs tijdens het masterleague seizoen.
    Dat het in elk geval wat langer duurt voordat het je gaat vervelen. (wat het bij mij nooit heeft gedaan8) , maar je snapt wat ik bedoel hoop ik?)
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mja keeper staat soms nog wel 's schaapachtig te kijken als een bal naast gaat. Maar hij is op sommige punten ook wel weer verbeterd!
     
  13. Leonardo84

    Leonardo84 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand vertellen hoe ML in elkaar zit?
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb je ervaring met andere delen of is ML helemaal nieuw voor je.
    Nou het principe is simpel. Je begint met een team..je kunt kiezen uit bestaande of neppe spelers.

    Vervolgens kies je een League. (A,B,C of D). In die Leagues spelen verschillende Europese teams. Je start in Division 2. En als je kampioen wordt kom je in Division 1 terecht...goh gek he ;)!

    Tussen de wedstrijden door kun je onderhandelen over spelers..kort gezegd is de ML in PES de careermode in Fifa.
    Máár...een nieuwe feature in PES5 is dat je je dreamteam kunt samenstellen.

    Je kunt een compleet eigen team vormen, met elke speler die je maar wilt.
    Wil je Buffon op doel...Ronaldinho in de spits...en Beckham op het middenveld? Dat kan nu!

    Ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is geworden. Naast de competitie speel je ook nog voor de Cup en heb je nog WEFA Championship (soort Champions League)
     
  15. Leonardo84

    Leonardo84 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Rivanov: bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag, maar ik wou eigenlijk weten wat er verandert is qua ML PES 5 t.o.v. ML PES 4.

    Uit jouw antwoord maak ik op dat er maar 1 nieuwe feature is, namelijk dat je je dreamteam kan opstellen. Klopt dat? Of zijn er nog meer veranderingen?
     
  16. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    En wat is er gebeurd met dat verouderingsproces en kan je dit keer wel de classic spelers uitzetten in ML.
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    het belangrijkste vind ik of je op live herhalingen kan doordrukken
     
  18. dark-prince

    dark-prince Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    master league is eigenlijk hetzelfde gebleven, goede optie is nu dat je ook edit spelers kan registeren bij een club, zoals bijv de zeeuw zit niet bij AZ die kun je maken en erbij doen, das beter en oude speleers kunnen nu ook punten groeien :)
     
  19. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Batistuta, Panenka en Canniga geunlocked, maar hoe krijg ik die in m'n Classic Argentinië? Of gaat dat niet?
     
  20. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Panenka is een Tsjech:cool:

    In PES4 kon dat overigens niet, plaatsen in een classic team. Dat probeerde ik met Wim Kieft met Classic Nederland:p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina