1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 22 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

    mars15 Guest

    benieuwd hoe het speelt op xbox live met lag enzo

    en ieder 1 helft host
     
  2. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    als het net zo gaat als de pc demo.. dan is pes 5 weer beter dan fifa
     
  3. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon graag lagvrij.

    zal ook wel lekker zijn als je permanent op live bent (ook als je dus singleplayer doet). Als je met iemand wil spelen, maar die moet nog een wedstrijd afmaken, is het prettig als je zelf toch ff een potje kan doen wat je zo weer kan afbreken.
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    ja en herhaling wegklikken
     
  5. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zou wel handig zijn idd... jammer dat hij niet op de xbox360 komt want daar kan dat met elk spel geloof ik he?

    dat je dan op een knopje drukt en dat er dan een scherm voorkomt..
     
  6. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    wel een leuke vernieuwing is: dat je nu met Master League echt een dreamteam kunt maken. je kan niet meer maximaal 3 spelers in het begin aan je team toevoegen. maar maximaal rond de 30! en ook leuk dat je dan met je dreamteam online tegen andere dreamteams kan strijden :)
     
  7. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    waar kan ik in game materiaal vinden(video,s enz) van de xbox versie?
     
  8. Leonardo84

    Leonardo84 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.777
    Leuk Bevonden:
    2.025
    Ik vond het vrije trap-systeem in Pro Evo juist precies goed. Scoorde er ook regelmatig mee, maar het was net niet makkelijk genoeg om bij elke vrije trap dan al te denken 'doelpuntje erbij...:D' ... en ik zou het jammer vinden als dat nu wel het geval zou zijn.

    Enige nadeel van de vrije trappen bij PES4, was dat regelmatig je eigen mannetjes in de weg gingen staan bij zo'n vrije trap... dus hopelijk heb je daar nu geen last meer van.

    Zijn de penalties nu eigenlijk verbeterd? Want dat was echt een ramp in PES4...
     
  10. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    ik begreep er geen snars van hoe die vrije trappe genomen moesten worden genomen
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    ik ook niet van de 500 wedstrijden maar 1 vrije trap gescoord
     
  12. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel ze tegenwoordig maar af daar ben ik wat succesvoller in dan maar elkeer hopen dat hij in het goal vliegt
     
  13. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook zoiets en dat was bij mij nog bedoeld als voorzet ook.

    wat was er mis met het penalty systeem in pes4? gewoon hoek uitkiezen en schieten maar toch?
     
  14. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    vrije trappe gaan erin voor hem als het de makkelijkste zaak is van de wereld en penalties gaan der niet in :confused:
     
  15. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Vrij trappen zijn niet echt verandert. En dat is maar goed ook, ze waren gewoon realistisch genoeg. Beetje mikken in welke kant, en schieten maar. Bij Fifa is dat nu toch ook dacht ik? Want bij eerdere Fifa's was het zo dat je precies kon bepalen waar je schoot, dat was gewoon te makkelijk.
    Heb er bij PES wel een paar ingeschoten, kwestie van oefenen en weten hoe het ongeveer moet.
     
  16. Leonardo84

    Leonardo84 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrij trap scoor je door de bal een tikje opzij te leggen, op uiterste hoek te richten en naar voren te drukken. Als je dat met Ronaldinho doet scoor je zekers 50%.
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Ik vind dat je in PES4 niet echt de controle hebt bij penalty's. Het was de hoek uitzoeken en daar maar hopen dat je scoort.

    Heb vaak genoeg gehad dat ik naar beneden rechts richt, en dat de bal dan boven rechts naast het doel gaat. Sowieso mis ik vaak als ik gelijk of achter sta. Als ik met 2 of 3 punten voor sta dan raak ik altijd terwijl ik gewoon op de zelfde manier schiet.
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.777
    Leuk Bevonden:
    2.025

    Inderdaad. na een tijdje nam ik ze gewoon allemaal dwars door het midden, maar zelfs toen wanneer ik rustig de knop indrukte, kwam het voor dat het ventje opeens keihard overschoot (terwijl ik gewoon rustig drukte...)

    Misschien moeten ze gewoon met een soort golf-metertje gaan werken, dus eerst mikken op bijvoorbeeld een hoek, met een kruisje ofzo, en dan gaat zo'n metertje lopen terwijl de speler de aanloop neemt, en dan moet je op precies het goede punt op het balkje drukken om de penalty goed in te schieten. Des te dichter je naast de paal mikt, des te dunner moet het gebied op het balkje zijn waar je je meteretje kan stoppen, en dit kun je natuurlijk ook afhankelijk maken van de vaardigheden van de betreffende spelers, dus een technische begaafde speler met hoge ratings qua precisie, hebben een iets breder punt waar ze hun metertje kunnen stoppen.

    Daarnaast zou je door bijvoorbeeld het metertje een 2de keer in te drukken, een speciale penalty kunnen nemen, bijvoorbeeld achter je standbeen, of een panenka... (uiteraard ook weer moeilijk om op het juiste punt te stoppen)

    Op die manier is het meer een kwestie van skillz en timing, ipv de huidige situatie waarbij het meer een kwestie van geluk is.
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Penalty's waren idd niet altijd prettig. Had niet het gevoel dat IK zelf er controle in had. Maar de computer gewoon besliste wat er ging gebeuren....

    Vrije trappen, ging wel lekker. NIET VEEL gemaakt, maar toch meer als 5 heb ik er wel gemaakt. :)
    Toch is het idd, wel prettig als het IET wat vermakkelijkt wordt!
     
  20. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil gewoon iets hebbe dat ik ongeveer weet waar de speler kijkt als hij schiet het hoeft ook niet zo makkelijk gemaakt te worden maar wel dat ik ongeveer weet waar de bal heen gaat
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina