Pro Evolution Soccer 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 22 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.777
    Leuk Bevonden:
    2.025
    Het is natuurlijk niet erg als een spel moeilijk is, maar dat moet dan wel op een eerlijke manier gebeuren, dus door gewoon een hogere,slimmere A.I. vand e tegenstander, ipv wat nu het geval is, dat een razendsnelle speler van jouw team opeens bijgehouden of nog erger, ingehaald wordt door een normaal gesproken langzame speler. Dat is dan gewoon cheaten van de computer, en haalt dus het plezier uit de game...

    Wat iemand hierboven ook al op noemde, dat je nog steeds de meest makkelijke kansen op onverklaarbare wijze kan missen, dat stoorde me ook al mateloos in Pro Evo 4 (ben je de hele wedstrijd beter, creeer je kansen, mis je ze allemaal op een lullige manier, of worden ze miraculeus gestopt, en dan heeft de tegenstander een semi-kansje, en die schiet ie meteen uit een onmogelijke hoek erin omdat je 'top'-keeper plotseling blind is geworden ofzo... dat heeft niets meer met realistisch te maken, maar is gewoon irritant en oneerlijk.)

    Jammer, wat ik tot nog toe hoor over de game, dat het ietsjes beter is, maar ook veel dingen zijn minder geworden, zoals de scheids blijkbaar, denk ik niet dat ik deeltje 5 ga kopen. Ik had verwacht dat ze eindelijk dat penalty-systeem eens zouden aanpakken want dat is echt een schande, dat zo'n goed voetbal spel niet eens een degelijk pingelsysteem heeft...

    Nee, ik denk dat ik wacht op deeltje 6, volgend jaar op de 360... als ze dan tenminste WEL de problemen eens serieus hebben aangepakt.
    Er zijn/waren nog meer dan genoeg dingen die voor verbetering vatbaar zijn/waren, en dan is het met zo'n ongelooflijk grote achterban die ook om dieveranderingen vraagt, ongelooflijk dat er bijna geen gehoor aan wordt gegeven....
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Scheidsrechter is wel beter geworden...maar sommige foutjes van PES4 zitten er nog wel in.

    Maar over het algemeen is hij wel beter geworden..
     
  3. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ook aan de dribble speed van die speler liggen.
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Ik weet niet waar jullie het idee vandaan halen dat je zelf geen controle hebt hoor. Als ik hem linksonder wil schieten dan schiet ik hem linksonder. Feit is wel dat de CPU beslist of hij zit of niet. Want de CPU weet natuurlijk welke hoek je schiet, dat is gewoon zo. Als ik 1-1 sta dan zit ie meestal niet, als ik ruim voorsta zit ie bijna altijd. Op 6* is deze moeilijker dan PES4, de spelers van de CPU zijn ongelovelijk goed op sommige momenten. Meestal als ik 2-0 voorsta dan kan ik even een paar minuten helemaal niets meer en moet ik hopen dat ze niet scoren. Dan speel je tegen een verbeterde Double Dribble. Als je balbezit hebt, dan kun je niet eens naar je medespeler passen die een meter bij je vandaan staat. Als ze niet scoren dan zwakt het af en kun je het afmaken. Scoren ze wel en staat het 2-1 dan ga je het zwaar krijgen. Dat is behoorlijk scripted hoor. De CPU rent soms net wat harder dan jij, al heb jij Henry en de CPU Frank de Boer, hij rent je er gewoon uit in een sprintduel. Dat is gaar, maar gelukkig speel ik bijna alleen maar tegen human spelers. Ik verlies nooit meer op 6* en win vaak gemakkelijk. De human spelers waar ik tegen speel zijn veel beter dan de CPU. Als ik niet online kon en geen vrienden had, zou ik hier snel op uitgekeken zijn.
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je houd mij altijd als vriend Cy! :hug:
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    De scheids fluit idd veel meer en is ook wat strenger. Maar hier kan je ook mee leren omgaan. Het is nu gewoon niet meer zo dat je als een wilde aap op een tegenstander kan inrennen met a/b ingedrukt. En dat is een goed iets. Vroeger kon je gewoon altijd die knop inhouden en tegelijkertijd rennen. Maar nu moet je je tackel gewoon veel meer timen. Ook vind ik de potjes tegen vrienden gewoon veel spannender omdat je meer nog meer moet opbouwen en een gaatje moet forceren. Nee PES5 is gewoon de shit.
     
  7. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    heb jij pes 5 al in huis ofzo?
     
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    hmmm ja. Jij nog niet dan??? :cool:
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Helaas nog niet, waar heb jij hem vandaan:+ ?
    Maar jah, we sien het wel. 't valt allemaal wel mee als je echt van deze game houdt.
    En je moet het gewoon lang spelen lijkt me. Ben benieuwd als ik hem eenmaal kan spelen :)
    Meaby nog 6 daagjes...
     
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    waar speel jij hem dan op want ik zie dat je op de xbox 360 wacht en de xbox kwijt bent?
     
  11. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Cyrax heb je trouwens de PS2 of Xbox versie? Ik ga namelijk gewoon voor de PS2 versie aangezien ik daar zo ongeveer alle PES-delen al op gespeeld heb maar ik vroeg me vooral af hoe de online mode is op de PS2. Anders moet ik na een paar maanden toch er maar eens over na gaan denken om de Xbox versie voor de Live mode te gaan halen.
     
  12. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Een vriend van mij haalt hem gelijk met de Release. Ook gek op de PES serie;) , en de release valt in de herfstvakantie! Dus dat wordt bij hem spelen.
    En met de Release moet hij naar mij komen, met PES 5. Kijken of hij het gelijk doet op de Xbox 360.
    Zojah, gelijk weer naar de winkel, en PES 5 zelf halen.
     
  13. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan 1 van de pes experts mij uitleggen hoe ik een bal niet 1000 meter over het doel schiet. Ik druk gewoon heel voorzichtig de schiet knop in. Moet je nog iets anders doen met je thumbstick

    Bedankt
     
  14. mars15

    mars15 Guest


    van zo ander forum... als dat waar is he _O_
     
  15. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Jippie:)
     
  16. mars15

    mars15 Guest

  17. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.294
    Leuk Bevonden:
    361
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Wel pS 2 maar geen Xbox versie?
    Krom, straks komt alleen de PS 2 versie voor 20 oktober uit :p en moet je voor de Xbox versie nog 2 weken wachten ;).

    Mmm, zal er binnenkort ook wel op komen. Hoop dat dat mannetje gelijk heeft op dat andere forum, en verschillende winkels hem binnen 3 dagen in de schappen hebben.
     
  19. AgentSmith

    AgentSmith Guest

  20. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ow, whahaha:p
    Verder kijken dan onze neus lang is.....

    Staat dus 13 oktober. Dit is dus gewoon zeker ofniet? :)
    13 oktober, Release van PES 5, in elk geval eerder dan verwacht!

    Natuurlijk gelijk als je hem hebt, laten weten, en meteen vermelden bij welke winkel natuurlijk :). En dan ben ik benieuwd naar alle reacties, aangezien iedereen hem nu dan echt kan gaan spelen.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina