1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 22 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

    mars15 Guest

    futerezone heeft het altijd juist.. dus ga ik maandag ff
     
  2. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Iemand beweerd op het pesforum dat pes5 officeel woensdag te verkrijgen is in NL.
     
  3. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in amsterdam bijlmer ook gekeken maar hij lag er niet tussen helaas...
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Jammers, maar was eigenlijk wel te verwachten....
    Wordt gewoon rond 18 oktober denk ik. In elk geval is een ding zeker: 20 oktober heeft iedereen hem zeker :p.
    Dus daar vanuit gaan, en het een mee vallertje als hij er eerder is.
     
  5. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Gaan we nou hier steeds zeggen wat je gedaan hebt, om vervolgens te ontdekken dat ie toch niet uit is?:{

    Anyway, heb hem nu een tijd gespeeld, 2e seizoen van ML nu, en ik heb echt weer het gevoel als bij PES4. Niet het revolutionaire, maar de drang om door te blijven spelen. Scoren is toch weer lastiger, maar daarentegen krijg ik wel erg veel penalty's voor, maar ook tegen. Scheids mag dus idd verbeterd worden. Verbeterd vind ik vooral het juichen, maar ook de tussenfilmpjes bij overtredingen. Of dat je blessures ook na een overtreding kan krijgen, zonder dat er meteen een vrije trap is gegeven voor die overtreding. Animaties van de keepers zijn eveneens verbetert, reddingen zien er beter uit, al blijft de bevriezing bij een bal net naast gewoon irritant.
    Het spel is verbetert, maar er is nog genoeg voor verbetering mogelijk. Zo lijkt me een custom soundtrack optie niet onaardig, maar dat is meer persoonlijk omdat ik nogal veel muziek luister (betekent niet dat de huidige ST slecht is, integendeel). Licentie mag ook wat uitgebreider, maarja daar is dan weer de Option File voor (al kan niet iedereen die wijzigen via een maxdrive oid, als ie die gewoon niet heeft). Replay optie mag wat meer terugspoelbaar zijn, het is nog wat aan de korte kant. Een simulatie optie zou ook niet gek zijn, vaak speel je een wedstrijd dubbel (competitie en dan D1/D2 cup bijvoorbeeld, of dat je al kampioen bent en toch nog aantal wedstrijden moet spelen) en dat is dan niet zo heel erg leuk.
    Ben benieuwd wat ze voor de 360 doen.
     
  6. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je nu ook van competitie veranderen? Bij PES4 koos je een aan het begin en daar moest je dan ook blijven, zodat je steeds tegen dezelfde clubs speelde. Is dat nu veranderd?
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Van die blessures idd is erg goed gedaan. Ik was met een aanval bezig krijg een schop speler ligt op de grond, voordeel gegeven. aanval gaat verder loopt op niks uit. Maar mijn speler ligt nog steeds op de grond aan de zijlijn. Bal gaat uit en hij wordt "verzorgd" Wat ook leuk is dat ze de spelers ook verband om doen. En ik heb ook een keer nadat de wedstrijd afgelopen was, ik een melding kreeg dat ik een geblesseerde speler had.
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Huh hoe bedoel je? Bedoel je in de ML of gewoon een League? In de ML start je gewoon in Divisie 2 en als je League doet dan start je gewoon in een gekozen competitie. Wat wil jij dan veranderen?
     
  9. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, als je bijvoorbeeld in de Master League, League A kiest dan begin je idd in divisie 2, waarna je naar divisie 1 gaat als je kampioen wordt. je kunt dan niet naar een andere league, ik vroeg mij dus af of dat nu wel kan.
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nope kan niet.
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2005
  11. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik wel jammer, omdat je dan weer steeds tegen dezelfe clubs moet spelen. Maarja misschien dat het op de 360 nog eens veranderd.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je speelt toch tegen andere teams. In Divisie 1 zitten andere teams dan in Divisie 2!
     
  13. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, maar toen ik eenmaal gepromoveerd was ben ik de hele tijd in de eerste divisie gebleven, dan speel je dus wel steeds tegen dezelfde clubs. :p
     
  14. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Is het trouwens nog mogelijk dat het spel heeeel mabye morgen tog nog in de winkels ligt? Bij FRS bijvoorbeeld?
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Haha nou...vanmorgen stond bij de PS2 versie nog: Releasedatum: 13-10
    Nu staat er 30-10!!

    Verwacht hem dus maar gewoon volgende week dinsdag/woensdag.
     
  16. mars15

    mars15 Guest

    onze hoop is futerezone :p
     
  17. pesman86

    pesman86 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand al wat gevonden?

    ennehm MOET ik een maxdrive hebben om optionfiles op mn box te zetten?
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Jongens hou nou toch op man. Voor het weekend ligt hij niet in de winkels. E mocht dit wel het geval zijn zet ik hier meteen neer. Ga er nou maar van uit dat het de 20e is. En op z'n vroegst as maandag.

    Maar optionfile is alleen via maxdrive/action replay over te zetten. Of je moet het via een ftp over zetten op je box maar dan moet je er aan gesleuteld hebben.....
     
  19. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Een inworp verdedigen lukt me echt voor geen meter. Ik kan gewoon niet voor de man komen om de bal op te vangen, beetje jammer.
    Iemand tactieken?
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Kon in PES 4 ook al (bijna) niet :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina