1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 22 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Truukjes zijn altijd te doen, het uitvoeren is simpel net als in alle delen van PES. Maar nu moet je het nog op het juiste moment doen, en dat is niet gemakkelijk. Ik heb het filmpje bekeken, maar ik vind het een beetje standaard. De goals en de acties zijn gewoon standaard hoor. Als we een PES avondje/nacht hebben zie ik acties en goals die vele malen mooier zijn.
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee, het publiek ziet er nog hetzelfde uit. Het is een fimpje die je soms te zien krijgt na een goal of voor de wedstrijd. Ik weet wel zeker dat ze op de huidige generatie consoles niet beter kunnen. Anders gaat het ten koste van de gameplay. Nog meer slowdown als het druk wordt in de 16. Dat is bij PES5 gelukkig bijna nooit zichtbaar.
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2005
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Tuurlijk, maar toch, wel vet om te zien :cool:
    Ook ik heb In PES 4 veel mooiere goals gemaakt jah.....

    Sommige truukjes die ze uitvoerden heb ik echter nooit gezien in PES 4, dus dat vond ik wel vet.
    Waarschijnlijk speelde hij niet op de hoogste moeilijksheid graad nee.
    Maar RIVANOV, je zegt dat pingelen niet meer te doen is. Dat begrijp ik, maar één mannetje voorbij gaan moet toch wel eens te lukken zijn?
    Dus met Arjen Robben (Chelsea), Wilfred Bouma (Aston Villa) eruit rennen aan de zijkant is toch wel eens mogelijk?
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja natuurlijk. Je kunt mannetjes gewoon voorbij komen hoor, zowel in een sprintduel alszijnde door een mooie beweging. Dit kan ook gewoon op 6 *. Het gaat er meer om dat je niet meer met Ronaldo een hele verdediging kan dollen. De beweging van Ronaldinho bijvoorbeeld (aangezien er heel wat gedoe is over die beweging, welke naam er nou bijhoort noem ik de naam niet), zat niet in PES4. Hier zit hij wel in, hij is simpel uit te voeren maar probeer er maar eens iemand mee voorbij te komen. Het is zeker te doen en het is al meerdere malen gelukt (eenmaal zelfs door mijn tegenstander door de benen te spelen, dat was tegen een human tegenstander).

    Het dollen is niet meer zo gemakkelijk, omdat het verdedigen want beter is uitgewerkt waardoor de aanvaller niet meer in het voordeel is.
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Kijk, DIT is duidelijkheid *) .
    En het klinkt HEEL gunstig. Wan jeps, in PES 4 flikte mijn vriend het altijd met AC Milan, om dan met Kaka of Seedorf heel wat mannetjes uit te pingelen. Alleen maar door snel te kappen enz. En de reactie was dan dat hij mij dolde:+ .
    Prettig dat dat nu niet meer kan, maar gewoon realitisch.
    Ik dacht al, je kan straks gewoon GEEN EEN mannetje meer voorbij komen. :cool:
    Nu kan ik met een gerust hart op vakantie ;) , tot over een weekje alweer....
     
  6. mars15

    mars15 Guest

    is die morgen te koop bij futerezone denken jullie ?
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    ik weet het niet meer hoor,is deze game nou al uit op de xbox of niet nee he?tch pas 21 oktober??
     
  8. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    woensdag op zijn vroegs mannen
     
  9. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    dinsdag denk ik al hoor..
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    dinsdag kan ik hem ophalen :)
     
  11. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Bij welke winkel mars?
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    futere zone
     
  13. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    free record shop zei ook dat hij de 13 uit kwam maar toen werd het ook uitgesteld
     
  14. mars15

    mars15 Guest

    ja dat is waar
     
  15. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ja daar was ik ook gweest. Toen was het al de 14e en ik zo vragen hebben jullie PES5 al binnen? Hij zo neej, komt pas volgende week. Ik zo: Ja op jullie site staat 13 okt:) hij zo kijken... en hij er maar nix van snappen haha... En toen keek ie op release lijst en toen stond er tog wel volgende week!
     
  16. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    daarom als je donderdag gaat weetje zeker dat je een exemplaar kan bemachtigen
     
  17. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ghehe:) We gaan dan wel weer mooi ff tegen elkaar spelen he sharpodin;) Win ik natuurlijk weer.. zoals altijd haha:9
     
  18. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    laatste keer had ik mooi wel van je gewonnen
    en dan ga ik hosten want die lag is zo hinderlijk en waarom praat jij niet meer tijdens de game
     
  19. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Uhhh nou omdat die headset ergens onderin de kast ligt... en dan ook nog helemaal in de knup met andere kabels;) dus ja dat krijg ik zo snel niet uit de knup..

    Maar strax op de 360 praat ik wel weer meer:)
     
  20. mars15

    mars15 Guest

    ze houden bij futerezone morgen een exemplaar apart
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina