1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 22 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

benieuwd wie hem morgen heeft op de xbox

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

oke das apart. Op hoeveel sterren stond hij dan???

Of dan is maybe de versies die wij spelen toch iets anders. hmm eind van de week dan toch maar eens ff checken.

Edit. Oke over heen gelezen dat je hem op 4 sterren had. Maar dan vind ik het toch best goed ja. Ik kreeg er de eerst keer echt geen 4 in.

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Je moet wel op het einde van de middag gaan want dan krijgen ze meestal de vracht zei de verkoper

4. Robertione

Robertione Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gespeeld op de PS2 en het voelt wel heel wat anders aand. Dribblen hebben ze iets moeilijker gemaakt. Als je met de bal aan de voet sprint tik je de bal verder van je vandaan waardoor het mogelijk is dat de tegenstander je makkelijker onderschept. Je glipt er niet meer als een aal tussen door.

En het draaien gaat wat langzamer en is iets minder arcade achtig als bij PES4 en je kunt nu gewoon eens lekker uithalen vanaf de 16 met de mogelijkheid dat de bal er wel invliegt.

Is even wennen aan het begin, maar is wel leuker als je het in de gaten hebt als 4.

Maar kan het kloppen dat er veel verschil zit tussen de graphics van de PS2 en de Xbox??, want had het idee dat PES4 op Xbox er beter uitziet als PES5 op de PS2

5. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik denk wel dat het klopt niet veel denk ik maar wel een beetje.vooral de textures zullen iets scherper zijn op de xbox.

6. LostBoyz

LostBoyz JWT

Leuk Bevonden:
    0
    Als je je maxdrive niet kan installeren met de bijgeleverde cd moest je wat anders doen, weet alleen niet meer wat (bestand kopieren ofzo?)

kan iemand me hier mee helpen :)

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Op Peslive staat veel info over de online functie van PES5 via de PS2. Er is géén lag en je kunt maar in 1 stadion kiezen.

Maar géén lag is al helemaal top!

8. AgentSmith

AgentSmith Guest

Daarstraks de dame van de FRS op me voicemail: ze hebben PES 5 a.s. vrijdag in de verkoop. Ze wilden er 1 voor me achterhouden.

9. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Zo, dat schiet lekker op. Ik zou even terug bellen en vragen of ze Halo 2 ook gelijk willen achterhouden. Sommige verkopers denken lekker mee :9

10. mars15

mars15 Guest

1 stadion maar ?

geen lag is fantastisch..
    hoop dat we hem morgen hebben

11. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik zie vanzelf wel wanneer er staat "verzonden" bij gcshop!

12. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Gek, 4 pagina's lang, verhalen over winkels die hem uiteindelijk toch NIET verkopen..... :p
    Toch wel interresant dat gebeuren over die PES 5 File. Aangezien de Xbox 360 USB-aansluitingen heeft, zou het mogelijk zijn, om zo'n bestand via mijn I-pod erop te gooien, of via een andere Memory Stick?

Of moet ik PERSÉ, zo'n Maxdrive daarvoor kopen?

13. mars15

mars15 Guest

maarja futerezone zei dat ze hem morgen voor de xbox krijgen nadat ze hem vandaag voor de ps2 hadden. wie wil er kijken :p

of ik ga morgenmiddag ff bellen en dan toch maar weer snel de stad in

Laatst bewerkt door een moderator: 18 okt 2005
  14. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    mars15 ik vind het geen enkel probleem om te gaan kijken, maar morgen is nogal een ruim tijdsbestek. Ik weet niet wanneer die leveringen daar zijn, misschien is het handiger om gewoon even naar Futerzone te bellen en daarna even langs te gaan.

15. mars15

mars15 Guest

ja inderdaad om 2 uur hadden ze vandaag pes5 binnen op de ps2

16. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik ga ook weer ik denk dat ik rond 3 uur ga tenzij er al eerder is gepost dat ze hem al hebben dan ga ik eerder.

17. mars15

mars15 Guest

ik ook zoiets :9

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Gok nou maar vrijdag jongens! :{

19. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Vandaag ga ik maar eens langs bij de FRS.. Misschien erg veel mazzel.. En anders ligt hij waarschijnlijk morgen wel bij de FRS..

20. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina