1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 22 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    launchgame anyone?
     
  2. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    komt deze nou op de PS2 of op de PS3 ... en op de Xbox of op de Xbox 360?
     
  3. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    op ps2 en xbox als ik het goed heb. ik had hem liever voor 360, maarja.
     
  4. King Of The Dead

    King Of The Dead Veni, Vidi , Vici.

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze hem nou maken voor de next-gen consoles dan hebben ze nog een jaartje om eraan te knutselen. Het zou mooi zijn als er eens een footie bij de launch titels zit van een nieuwe console.
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Word geen launchgame, is al langer bekend :)

    PES6 die (naar waarschijlijkheid) in oktober/november 2006 uitkomt wordt het eerste deel op de nieuwe generatie consoles
     
  6. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens de officele site wordt dit spel 30 pond!
    Pro Evolution Soccer 5
    PS2/PC/XBox - PAL Regions Only

    Release: October 2005
    Price: PS2/XBox £29.99 - PC £17.99

    Konami will be releasing what could quite possibly the final installment of Pro Evolution Soccer on the current consoles in October of 2005. Details of Pro Evolution Soccer 5 are few and far between at this time. However, some features which you can expect to see are:

    Improved Graphics
    Once again player models and animations will be refined to look smoother than ever. Do not expect a huge over-haul in the graphics until the next-generation consoles, however.

    New stadiums
    Although not yet confirmed which new stadiums will be making an appearance in Pro Evolution Soccer 5, PESInsight expects at least 4 new stadiums to be in the game. Hopefully one of which will be Real Madrid's Bernabeu.

    Online Play
    Again, not confirmed, but Konami are hopeful that Pro Evolution Soccer 5 will feature online play on the Playstation 2, as well as XBox and PC. The latest release in Japan features Online Play on PS2, and, assuming this goes well, the game should also be online in Europe come the release in October.

    Bigger Editing Mode
    In Pro Evolution Soccer 5 you will now be able to create even more accurate kits than ever before. In PES4 we saw the introduction of a sponsor editor, but sadly many kit styles (especially striped shirts) were missing from the game. This will not be the case in Pro Evolution Soccer 5.
     
  7. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    30 pond is, als ik me niet vergis, ongeveer 45 euro. Dat is dus niet echt verrassend want dat kostte PES4 namelijk ook al bij de release.:)

    Dan even over de vernieuwingen die al genoemd worden. Nieuwe stadions, betere graphics en een grotere edit-mode, zijn niet echt de dingen die ik nodig vond om te verbeteren. Leuk zijn ze natuurlijk wel, maar ik zie liever wat verbeteringen in de gameplay (die al erg goed was/is natuurlijk) en meer teams+spelers gelicenseerd. Ik neem ook aan dat die licensies wel komen, want dat is ieder jaar volgens mij toegenomen.
     
  8. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop ook dat de ml database anders wordt, dat stats aangepast ook daar aangepast worden
     
  9. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    De graphics mogen nog wel wat beter.....:) Als je toch iets moet noemen :p
     
  10. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Helaas....voor deze IMO kleine veranderingen ga ik de game niet weer aanshaffen. Waarom brengen ze deel 5 niet gewoon als een launchtitel voor 360 :)
     
  11. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Schaf deze ook wel aan mits deze ook Live kan. Is toch backwards te playen op de 360. :9
     
  12. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Idd het ziet er goed uit maar kan toch wel beter:)
     
  13. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    tjah, het kan áltijd beter, en zo blijf je bezig :9 Ik hoop dat ze bij PES5 ervoor zorgen dat de Live functies vlekkenloos lopen, want ik speel het nu nooit meer online, omdat ik (met vrij slechte verbinding) zeer vaak last had van Lag...balen dus
     
  14. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Van mij hoeven ze alleen maar de grapics te verbeteren en dan ben ik alweer tevreden, maar het zou nog mooier zijn als ie een launch titel van de 360 was.
     
  15. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Dan zal je wel moeten wachten op de 360 want als ze het spel nu nog uitbreiden en de zelfde engine gebruiken hoef je niet te verwachten dat hij soepeler gaat spelen op live:)
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
  17. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Whaha, dat zeggen ze ook altijd bij een speler die een game ondersteunt.:+

    Mij boeit het niet echt wie erop de cover komt, maar Terry lijkt me wel aardig. Lampard was ook wel leuk geweest.
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Jep idd, Henry staat het ene jaar bij Fifa op de cover en een jaar later bij PES.Hoezo ongeloofwaardig _0/

    Tja maar alles is beter dan Colina op de cover :D
     
  19. mars15

    mars15 Guest

    Konami heeft na Thierry Henry opnieuw een vedette uit de Premier League gecontracteerd. De Engelsman John Terry heeft zich met de Japanse ontwikkelaar verbonden.

    De 24-jarige John Terry heeft er een prachtseizoen opzitten. De verdediger leidde Chelsea naar de titel in de Premier League. Ook behaalden The Blues onder zijn leiding de halve finale van de UEFA Champions League.

    Terry reageerde opgetogen na het ondertekenen van de overeenkomst. Zoals zijn voorgangers verklaarde ook hij dat hij al jarenlang een trouwe fan van de reeks is. Hij is trots om samen met getalenteerde mensen aan een realistische voetbalgame te mogen werken.

    [​IMG]
     
  20. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    blaat blaat blaat who gives a fuck ? 8)
    als het spel maar goed wordt boeit mij echt niet wie er op de voorkant van het hoesje staat hur 8)
    net zoals de 360.. boeit mij nou h0e ie eruit ziet... als ie het maar goed doet :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina