1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 22 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    8) Dit is wel een nominatie waard haha.....
     
  2. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe is het gesteld met de lag en de statistieken?

    trouwens gcshop verwacht hem morgen binnen te krijgen (heb een mail gehad)
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Geen lag..en je ziet statistieken van de spelers. Maar geen tussenstand van je Friends..want de lobby's zijn er uitgelaten.
     
  4. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    rivanov zou je voor mij even willen kijken of je de linkse trigger (wat wisselen van speler was bij pes 4)of je dat nu wel kunt zetten onder bijvoorbeel het wiite knopje

    BVD
     
  5. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Dammit de option-file werkt niet van xbox-saves.com.
    Hij zegt dat ie beschadigd is. :mad:
     
  6. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen...ik heb een tijdje het hele gedoe rond Fifa 2006 en Pes 5 gevolgd.
    Ik lees overal dat Fifa 2006 een inhaalslag gemaakt heeft tov PES, betreft gameplay. Is er iemand die mij kan vertellen of dit echt zo is of heeft PES 5 toch weer afstand genomen van Fifa?
    Ik heb nog nooit een voetbalspel gehad maar wil er nu één gaan kopen. Als dat dan PES wordt raden jullie mij dan aan om deel 4 voor een tientje te kopen of toch deel 5 want is de gameplay tussen deze twee delen nu echt zo verschillend?
    Alvast bedankt....Game on!
     
  7. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Goede vraag:

    FIFA heeft mooie filmpjes en de juiste namen. Daarintegen heeft PES 4 en 5 wel gameplay.
    Maar er zit ook al weer een wereld van verschil tussen PES 4 en 5 qua speelstijl. Allemaal een beetje moeilijk uit te leggen, maar ik zou voor PES gaan. Iedere dag. FIFA is een wannabe. Je moet het spelen om te begrijpen. Ik zou PES4 voor 10,- niet laten liggen. Laat even hier weten wat je doet.

    Mvg Eric,
     
  8. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Heb nu 2 potjes via xbox live gespeeld:

    2x gespeeld, en beide keren nauwelijks tot geen lag:)

    Heb beide potjes gewonnen: 0-1 en 1-2 ( beiden keren uit gespeeld )

    Graphics zijn iets beter, en kwa gameplay is het allemaal gewoon wat beter uitgewerkt. De speelsnelheid is wel wat lager als bij pes4.

    Je kan ook keihard schieten, heb een goal gemaakt door keihard te schieten ( ging over de keeper heen ) maar omdat ie zo hard ging kon hij er nix tegen doen!

    Zeker een aanrader! Gaaf spel:D
     
  9. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Mensen...Vergeet alles en ga alleen nog maar PES5 spelen...

    Wat een verademing t.o. PES4.. Het is echt zoveel beter.. Zowel gameplay als online.. Geen lag, spelers doen wat je wilt en speelt als een droom.
    Ik was PES4 2 weken helemaal zat, maar PES5 heeft mijn plezier weer terug gegeven.

    In principe is bij PES ook bijna alles met de juiste namen, alleen van de clubs niet.. Spelers bijvoorbeeld wel en ook meer stadions dan vorig jaar.

    Online mogelijkheden zijn (nu nog) minder dan op de PS2... Zo zijn er geen gamelobbys in de Xbox versie, hopelijk worden deze later nog toegevoegd.
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2005
  10. mars15

    mars15 Guest

    speel net 3x tegen bullet win ze allebei met 1-0 krijg ik geen punten :mad:
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    hahaha grapjas, dat is niet echt wat ik bedoelde. Zijn er dingen veranderd of aangepast ofzo???


    Maar ff reageren op de Pes fifa twijfeleaar. Pes 4 voor een 10 is niet gek. Alleen de gameplay van 5 is toch wel weer een stukie veranderd dus zou het toch beter zijn als je meteen voor die zou gaan. Je kan namelijk niet meer zo pingelen als met 4. En de scheids is wat strenger dus moet je voorzichtig doen met tackelen enz.
     
  12. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Zit er bij PES 5 eindelijk wel een insructieboekje waarin alles goed uitgelegd wordt. Bij Pes 4 was dat dus totaal niet het geval, zelf aan moeten kloten voordat je er uiteindelijk achterkomt waarom je eerst altijd gedold wordt op Live.
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    ja hoor boekje van 64 paginas
     
  14. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik weet dat deze vraag al is gesteld maar kan iemand mij vertellen welke site de echte namen van spelers, stadions, clubs enzovoorts hebben vermeld?
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat je gedold wordt licht echt aan jezelf...daar kan geen één instructieboekje iets aan doen.
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Heb mijn eerste paar potjes er op zitten.

    Het spel speelt weer heerlijk en je merkt meteen dat het een PES is. Het voelt gewoon vertrouwt aan maar je hebt de verandering in de gameplay wel door. Heb ook meteen in mijn eerste paar potjes situaties gehad die nooit in PES4 zijn gebeurd (nieuwe animaties etc). Schieten met de binnenkant (schieten + zwarte knop) werkt goed, ik heb meteen een bal vanaf een meter of 18-20 in de kruising geschoten :cool:

    Verdedigend is ook beter geworden.Je merkt wel dat de scheids iets sneller fluit maar overdreven is het niet. Ik ben toch niet iemand die steeds op A blijft rammen in de hoop de bal te krijgen dus voor mij verandert verdedigend nog niet zo veel.

    Het introfilmpje is trouwens wel een stuk slechter dan het filmpje van PES4 maar dat zijn details ;) Nu nog wachten op de optionfile en de pret kan echt beginnen _O_
     
  17. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Pes 4 voor 10 euro bedoelde ik op markplaats :D .
    Oke, ik wil ook wel voor pes 5 gaan..toch weer wat nieuwer enz.
    Maar waar ik nog geen antwoord op heb is of de gamaplay van fifa inderdaad zo,n inhaalslag heeft gemaakt. Want als dat zo is wordt het met al die licenties en graphics toch wel een aantrekkelijk spel?
     
  18. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe verander ik de camera opties online?
    Ik heb offline wide geselecteerd en op ball / default.
    Maar online staat ie wel op wide maar de angle is niet goed.

    En hoe zet je je gamertag boven de speler uit?
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Eindelijk, men heeft hem *)

    Mooie, en positieve reacties. Want werd al zenuwachtig van die mensen die hem al veel eerder hadden.
    Ook niet veel LAG op live? :) Nice, Nice....

    Voor mij is het alleen nog hopen, dat hij OP de Xbox 360 te spelen is. Dus dat hij BC is op de Xbox 360.
    Anders geen PES 5 voor een jaar :eek:

    *hoopt, en hoopt dat die BC lijst gauw op internet verschijnt.
     
  20. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje zoals ik hier kunnen lezen heb zit er een verschil tussen de ps2 en de xbox versie in het online gedeelt zoja wat en is er meer lag op de ps2 dan op de xbox
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina