1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 22 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    hey dankje wel op dit antwoord loop ik al 2 dagen te wachten :) (zie verder terug!)
     
  2. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    graag gedaan had niet gezien dat je het gevraagt had sorry.het is echt raar de 1e 3 wedstrijden die ik speelde won ik met 2-0,1-0,3-1 maar de laatste wedstrijden verlies ik alleen maar echt raar.maarja ik vind het echt een vet spel heb alleen het gevoel dat ik de mannetjes minder onder controle heb omdat het nu iets trager is geworden.

    edit: heb ook heel veel stats van spelers aangepast zo had boulahrouz 75 voor speel terwijl hij normaal echt heel erg snel is.
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2005
  3. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    maar waar dient nu dan bij jou de linkse trigger voor! (die je nu verwisseld hebt met wit)
     
  4. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    Links is nu het zwarte knopje... maar ik denk dat ik het weer terug ga verwisselen omdat het nu lastig is om lobjes te doen omdat ik dan zwat+ x moet in drukken en dat gaat niet echt.en zoveel gebruik ik het zwarte knopje nou ook weer niet.
     
  5. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ok en waar dient wit voor

    Alvast bedankt!
     
  6. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    wit om van speler te veranderen(kon ook voor het zwarte knopje kiezen maar wit daar ging me duim heel de tijd heen) en zwart is dus tacktieken veranderen.
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    appie wanneer haal jij hem
     
  8. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die echt niet kunnen wachten heb ik hier een kleine Option File als opwarmertje. Deze file bevat de juiste teamnamen van de Engelse, Franse, Duitse competie en de teams uit de overige competities.

    Verder heb ik alle emblemen van de teams uit de Premier League, alle emblemen van de teams uit overige competities en de emblemen van de belangrijkste Franse en Duitse teams toegevoegd.

    Stadionnamen zijn gewijzigd, League namen zijn gewijzigd, ik heb de Nike Vapor toegevoegd en de thuisshirts van Manchester United, Manchester City en het Nederlands Elftal kloppen helemaal.

    http://rapidshare.de/files/6542405/Maserati.zip.html

    Zet de file op je Xbox Maxdrive en kopieer de Option File over jouw Option File heen.
     
  9. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik heb m gepreorderd bij gcshop ff wachen nog dus ik hoop dat hij vandaag op de post gaat daar!
     
  10. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je wat mij opvalt: de mannetjes kunnen soms een bal niet eens fatsoenlijk aannemen.. duurt soms wel 3/4 seconden voordat ze een bal compleet onder controle hebben
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    juist ja de bal springt echt drama van de voeten af
     
  12. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ja dat heb ik ook maar heb nu geleerd dat je gewoon niet moet sprinten of R in drukt als je hem ontvangt dan neemt hij hem niet goed aan alleen sprinten als hij in de loop word aan gegeven het zwarte knopje indrukken tijdens de aanname werkt ook wel.

    edit: ik heb nu ook heel het ned 11 tal kloppend gemaakt met alle spelers die er nu in zitten met de opstelling hoe ze nu spelen en de juiste shirtjes is alleen jammer dat je dat rondje niet op je buik kan krijgen of kan dat wel? en dat nike teken wat ik nu heb moet op het uit en thuis shirt het zelfde zijn maar ik wil ze op elk shirt in een andere kleur.maar dat lukt niet.

    soms heb ik echt het gevoel dat ze traager reageren dan in het echt omdat ze heel onhandig weg draaien en messchien wel iets te veel tijd voor nodig hebben

    en ze pasen soms niet goed dan mik ik naar een mannetje maar speelt hij hem naar een ander mannetje dat was in pes 4 ook al maar nu is het nog erger.
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2005
  13. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Technique vooral. Heb er ook al 1 liggen en die was met Vieri. :)
     
  14. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    niet alleen bots ik soms tegen spelers aan, maar ook tegen de scheids..ach,kan in het echt ook gebeuren.

    dat onduidelijke grasveld met al die strepen zit er ook nog in...lijkt net een 3D schilderij

    en volgens mij is alles stukje kleiner geworden.
    schiet soms ook zomaar richting de goal, want echt mikken met juiste snelheid gaat voor mij met pes5 nog wel even duren.
    Soms vliegt de bal echt hoog over, en soms denk ik hard te schieten maar komtie met stuiter bij de keeper


    p.s. jammer dat je geen eigen playlist hebt, wordt mesjokke van die herrie in het menu. Daarentegen is het publiek wel beter, vooral de trommels als je met zuid america of zuid afrika landen speelt
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2005
  15. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb juist het gevoel dat de aanname verbeterd is bij ballen die over de grond worden gespeeld. Die worden naar mijn idee beter aangenomen. Ballen uit de lucht kan je moeilijker aannemen, maar dat is in het echt ook zo..
     
  16. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Als je online speelt, heb je de ene x wel dat je punten wint en verlies, en de andere x weer niet:confused:

    Weet iemand hoe dit komt? En heeft dit misschien te maken met Point Change? ( De 2e optie van boven als je een game maakt )
     
  17. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit eigenlijk met hetzelfde probleem als appie. Maar hoe jij het hebt kun je ook geen steekpass door de lucht geven. Ik kom eigenlijk knoppen te kort op de controller wil ik alles goed instellen. Vooral de super cancel vind ik lastig.
     
  18. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het gister ff gespeeld, maar vind het een verbetering van pes4, ik zie het aannemen en het moeilijker schieten juist als realisme.. fifa is arcade shit en pes gaat duidelijk naar het realisme toe.. van mij mogen ze zo doorgaan..
    je kan nu ook niet meer zomaar een mannetje voorbij lopen..

    ach ik heb het ook maar 3 uurtjes gespeeld...
     
  19. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Heb ze alle2 maar merk geen enkel verschil.
     
  20. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Klinkt allemaal zeer positief.
    Hoe staat het eigenlijk met de achtergrond muziek?
    Nog altijd hetzelfde japanse getingel? Of in elk geval een leuk muziekje?
    En zelfs wat verschillende nummers?

    Wel relaxed als straks de Option File er is van PES fan voor iedereen. Moet je je registreren wil je hem downloaden, of is dat niet nodig?
    Anders iemand hier, die ervoor kan zorgen, dat hij straks gewoon te downloaden is, zonder je aan te hoeven melden bij een site?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina