1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 22 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zal zoiezo op www.xbox-saves.com komen.
    Daar hoef je je niet voor aan te melden.
     
  2. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks. Dat scheelt me voorlopig een hoop ge-edit.
    Nu wachten op de volledige van Pesfan.
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Mooi sow.
    Haal hem dan mooi van Xbox-saves.com af :).
    Eerst moet maar eens bekend worden of deze op de Xbox 360 te spelen is. Anders hoef ik niets te gaan downen.
     
  4. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    De Muziek.... Tja.. Een minder punt van PES..
    Vooral de muziek in de online schermen is echt irritant.
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    De muziek in de menu schermen is echt te irritant voor woorden.Was bij PES4 ook al zo maar dit slaat alles :{
     
  6. davystam

    davystam Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je niet via de max drive mp3 liedjes op de xbox zette in de menu's?
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik vind de muziek juist reuze meevallen. Beter dan in deel 4 hoor. Maar ja who gives a fuck??? Het gaat om het trappen van de bal he!!!
     
  8. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje Jazz achtig. Ook niet echt mijn stijl, maar jah.
     
  9. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Het muziekje is in het begin wel aardig, maar na een uur of 3 gaat het toch wel irriteren.
     
  10. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja klopt, dat lag ook aan mij zelf, krijg ik wel eens vaker als ik een game voor de eerste keer speel en er staat niks uitgelegd :eek:

    Het zal wel aan mij liggen, voor een "prof" als jou is natuurlijk geen uitleg nodig. Ik kan niet wachten tot ik je kont schop op live :9
     
  11. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik begin me nu wel echt mateloos te ergeren aan die scheids die echt voor niets fluit zowel voor mij als tegen mij.en ik ging proberen mannetjes neerte halen van achter en dat lukt me niet eens ze blijven gewoon staan maar ik krijg er wel geen voor(wat logisch is) maar ze gaan gewoon niet neer.(echt maar heel soms gaan ze neer) en soms als ik niet slide en er gebeurt niks gaan we wel liggen.
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2005
  12. THE GAME

    THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis me gelukt om met mn keeper rood te krijgen, liet hem waarschijnlijk iets te fanatiek uitkomen(druktje alleen Y in).
    En een andere speler van mij had al geel, maakt ie nog een zware overtreding. Ik zie dat gele icoontje bovenin, dus ik dacht "gelukkig die krijgt geen rood'' gaat even later de bal uit en krijg ik als nog een gele kaart!!!
     
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Met de keeper in 1 keer rood??? Dat is mij nog nooit gelukt. Maar idd de scheids kan je nog een kaart geven als de bal buiten de lijnen gaat. Denk je haaha ik ontkom. Krijg je nog een kaart.
     
  14. THE GAME

    THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    ja echt kut. Maar als je de bal echt lang in het spel houdt dan komt de scheids er niet op terug, volgens mij.
     
  15. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    wel leuk leuk dus dat nu de keeper ook rood kan krijgen! kun je nog steeds zelf keepen?

    en even een andere melding!

    Er staat bij gcshop : Pro Evolution Soccer 5 Verzonden dus vanaf morgen is live niet meer veilig :+
     
  16. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    wel jammer dat je op elk shirt maar 2 logo's kan zetten omdat ik ben nu mancheste aan het doen en nu heb ik een nike teken en dat rondje van vodafone maar nu kan dat gele manchester logo er niet meer bij.
     
  17. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de muziek juist reuze verbeterd. In PES4 vond ik 'm ook niet slecht.
    Maarja, dat is smaak hè.
     
  18. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, je moet eigelijk gewoon denken dat de serie begon met PES5. Je moet gewoon alles wat je van PES weet vergeten en je met dit spel bezig houden. Paar dingen die ik heb gemerkt zijn dat je de sprint knop nu echt alleen moet gebruiken als je snel weg wilt zijn, en niet constant ingedrukt houden (als je wegdraait dan schiet je per ongeluk de bal al meters voor je). Je moet minder de X en A knoppen gebruiken als jij verdedigd, dit betekend druk opvoeren en daar fluit de scheids nou eenmaal voor. Voor mensen die problemen hebben met aannamen zou ik aanraden om bij de aanname op de zwarte knop te drukken, dan heeft de speler 'm stevig bij zich. Ik win nu al mijn eerste potjes op 5 sterren.
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Wat ik trouwens wel jammer vind is die memorial match optie. Je moet dus voor iedere vriend een andere optionfile hebben, maar je kan er maar max 1 opslaan op je hard disk. Dus moet je het met mc's doen. Daar hadden ze toch wel beter over na kunnen denken.
     
  20. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    kwam ik ook achter, dus moet altijd mn maxdrive meenemen

    Ook het veranderen van de cursor name voor speler 2 is daarom niet te doen,
    alleen met 2e memory card
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina