1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 22 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik heb liever lege tribunes dan lag tijdens het spelen
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Iemand die optionfile van maserati al gebruikt??? Geeft bij mij aan corrupted option file. Maar dat kan natuurlijk ook aan mijn pes liggen.....
     
  3. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    He, dit spel is top.
    De eerst dag da'k het speelde hield ik er enigszins gemengde gevoelens aan over. Immers, de controle is veel moeilijker geworden. De passjes zijn nu iets moeilijker en ook een actie maken is er niet makkelijker op geworden.
    Maar nadat ik het gistern de hele avond ( en nacht ) had gespeeld had ik maar een conclusie: Dit spel is briljant. Konami heeft het naar een nog hoger niveau weten te tillen.
    Nu kun je niet meer blind een steekbal geven. Je moet goed kijken of er een gat is, en als je een hoge steekbal wil geven moet je vaak wel op je radar kijken. En als die bal dan aankomt.........geweldig, het geeft echt een veel grotere voldoening dan bij PES 4.
    PES 4 is een fantasie-voetbal-spel. Leuk, zeer leuk zelfs maar het heeft barweinig te maken met echt voetbal.
    PES 5 daarentegen is echt veeeeeeeeeeeel realistischer.
    Je hebt nu echt het idee dat je een pot voetbal speelt. Er is nu veel meer strijd op het middenveld.Het is in zijn algemeenheid een grotere strijd geworden.

    Echt, over een maandje lachen we om PES 4. Leuk spel maar niet zo vet en realistisch als zijn opvolger.

    En ja de scheids fluit wel veel ja. Maar volgens mij moet je dat zo zien:
    Als je op a drukt, zet je een tackle in.En als je tacklet, krijg je een overtreding tegen als de tackle niet zuiver op de bal gericht is. Bij een duel hoef je niet op a te drukken. Gewoon met de pook je tegenstander wegduwen volstaat vaak. En dan krijg je zelden een overtreding tegen.

    PS: ik had gisteren iets grappigs: ik neem een vrije trap en hun verdediger slaat(!!) de bal uit de lucht. De scheids zag het niet O-)
    -
     
  4. PES4!!!

    PES4!!! New Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    in wat voor bestandstype moeten die option files staan, als je ze naar de xbox maxdrive wil kopieren. want als ik een *.max bestand kopieer zegt hij dit: this is not a valid xbox save. en met de option file van pes5 in het verschiet wil ik wel ff wten hoe dit werkt. alvast bedankt!
     
  5. Zwammer

    Zwammer Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb hem nu eindelijk ook :), want gcshop heeft hem eindelijk eens opgestuurd.

    Na m'n vele uurtjes PES4 is het wel weer ff wennen, maar dat komt vast wel weer goed. Je zult me dan ook vaak tegenkomen op het Xbox Live netwerk ;)
     
  6. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij werkt ie goed. Al heb ik hem niet met een maxdrive erop gezet.
    Niet dat je wat aan die info hebt, maar aan de file ligt het iig niet.
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32


    hmmm en met welke pes speel jij dan??? De orginele zeker of niet???
     
  8. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik heb nu ook

    ik moet zeggen dat ik m lekkerder vind spelen dan pes 4 waarom? ik kan nu eindelijk mensen voorbijspelen! het stapje opzij lijkt nu beter te gaan met zwart.

    ok de scheids vind ik beetje strenger maar het ligt toch echt aan me zelf je moet nu gewoon een speler eerst voor bijrennen en dan pas A gebruiken om aftepakken


    dus dit was mijn erste korte inpressie!

    en.. ik heb al een omhaal gemaakt met vanistelroom! :) geweldig!
     
  9. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    en zat ie ?? :p
     
  10. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Originele ja, hij werkt idd niet op de andere versie.
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32


    hahaha dat dacht ik dus al ja. Das mooi klote. Ik haal hem pas als ik de drive van mijn box gefixt heb. Anders heb ik toch niks aan.
     
  12. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    jahoor!

    ik zal maandag ff een filmpie maken!
     
  13. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Niet nodig hoor, heb er al 4 inliggen en de meeste waarschijnlijk ook al minstens 1, zo speciaal is de omhaal niet meer.
     
  14. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ah, hij moet niet te simpel worden.
    Ik heb namelijk nog nooit met PES 4 een Omhaal gemaakt.
    Alleen 2 ECHT ZUIVERE volleys, dus je been horizontaal "PATS" tegen de bal aan.

    Maar nu ik dit hoor, is de omhaal geen grote kunst meer. Of is hij nog wel lastig alleen is het wel IETS makkelijker gemaakt.
    Want NOOIT een omhaal hebben gemaakt in PES 4 is ook magertjes :p, dus dat het nu ECHT mogelijk is, is natuurlijk wel prettig, zolang het niet wordt overdreven.
     
  15. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Je moet het gewoon goed zien uit te spelen en dan is een omhaal altijd wel mogelijk, zelfs in PES 4. (Maar een beetje slechte tegenstander helpt altijd natuurlijk ;))
     
  16. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ah sow, een slechte tegenstander helpt ook?!
    Vandaar dat het mij niet lukte, speelde altijd tegen de Nummer 1 van de wereld :+

    Neej, zal het idd wel niet goed uitgespeelt hebben.
    Had af en toe wel van die halve omhalen, maar die verdwenen uit het stadion ofzo:).

    Nog beter mijn best doen.
     
  17. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Met een slechte tegenstander bedoel ik dus iemand die bijvoorbeeld iemand als Shevchenko bij een voorzet helemaal vrij laat staan zodat je een omhaal kan proberen en met een beetje goede timing ook nog scoort.
     
  18. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Doe je toch iets fout hoor... Als je het op het juiste moment doet gaat het wel goed.. ER wordt wel meer gefloten dan in in PES4, maar dat komt waarschijnlijk omdat je verkeerd timed.
     
  19. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    jep timing is het gewoon! oke als de computer jou soms duwt is de schijds wel een beetje partijdig maar ver der vind ik het prima

    we zijn gewoon te gewent aan A indrukken en rennen dat is alles!
     
  20. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    ik had hier geen last van hoor:eek: toen ik m voor het eerst speelde vond(en nog steeds) ik m super later kwam het hele kleine kritiekpuntje van de scheidsrechter maar ik kan daar goed mee leven:)

    EDIT/ 300 posts :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina