1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 22 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    o en nog even wat

    er viel mij wat op aan het hoesje, ofwel de verzegeling er van! normaal is hij verzegeld met een sticker van microsof xbox


    maar PES 5 is bij mij verzegeld met het zelfde lettertype als van de Xbox 360, er staat wel geen xbox 360 maar wel xbox zou dit gaan betekenen dat hij xbox 360 compatible is! ik zelf denk van wel! ook is de sticker blauw i.p.v wit/groen?
     
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook bij MotoGP3..

    Als je kijkt naar het logo van de huidige Xbox, zie je dat de grote "X" is veranderd naar een ronde "X". Ze zijn gewoon de markt aan het voorbereiden op de 360.

    T lijkt me wel, dat zowel MotoGP3 als PES5 op de 360 te spelen zijn, omdat die redelijk nieuw zijn, en mensen die het kopen, willen dan niet dat ze als ze een nieuwe console kopen, dat spel niet meer kunnen spelen..

    PES5 moet ik eigenlijk nog kopen, maar ik twijfel.. Pes4 heeft me niet echt lang kunnen boeien, en op de 360 komt Fifa06 uit.. En aangezien ik meer een Fifa liefhebber ben, en de fifa op de huidige console al goed vond, maar gek werd van de framedrops, vraag ik me af, of ik niet beter daar op kan wachten.
     
  3. Chrisvr2000

    Chrisvr2000 Gamer P.S.

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    tja dit spel is dan eigenlijk te realistisch voor jou denk ik...het is inderdaad niet makkelijk op goede kansen te creƫren laat staan een goal te maken. je moet geduld hebben en een hoop oefenen dan zul je zien dat het vanzelf beter wordt
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    WoW, echt veel verschillende meningen :).

    @ Appie21

    Stond dus een soort Xbox 360 sticker op? Ik haal hem alleen nu nog niet omdat ik niet zeker ben, dat hij op de Xbox 360 te spelen is. Maar als dat wel zeker is, haal ik PES 5 nu al, zodat ik hem bij maten kan spelen op de Xbox wanneer ik daar ben :cool:. Anders moet ik wachten, totdat het zeker is, dat hij op de Xbox 360 te spelen is.

    Ook ben ik wel een beetje benieuwd na deze game, ik ben een echte PES speler. Dus ik denk niet dat ik zou reageren als Tao_Tek. Want ik heb ook zat GOEIE reacties gezien :).
    Denk dat ik dus ECHT voor PES 5 ga op de Xbox 360 en niet voor de Xbox 360 versie van Fifa 2006. (want ook ik, vind fifa k*t)
     
  5. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is zeker een goed spel, maar het heeft z'n vreemde dingen.

    Zoals ergens al eens een keer is gezegd; je bent 100x beter dan de tegenstander, kans na kans en hij wint met een lucky goal omdat die grappige keeper van jou een rebound precies in de tegenstander zijn voeten plaatst.

    De scheidsrechter fluit voor de computer normaal, maar voor jou gelden de zaalvoetbalregels.

    Als ik met Sjevchenco alleen op de keeper afloop was het bij PES 4 in 95% van de ballen een doelpunt. Nu schiet ik in 100% van de gevallen de ballen huizenhoog over :confused:

    Over dat huizenhoog over schieten nog het volgende; ik kreeg het voorelkaar om vanuit stand de bal uit het stadion te schieten.
     
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Huizen hoog overschieten?
    Dit zal toch wel aan jou liggen, althans dat hoop ik nu even :p. ZOdat het nog verholpen kan worden.
    Wat minder lang de schiet knop gebruiken of gewoon Loppen?

    Edit:/
    Iemand die nog op mijn andere post hierboven kan reageren?
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2005
  7. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Waarschijnlijk ook een kwestie van wennen, vooralsnog schiet ik met PES5 gerichter dan met deeltje 4. Ik vind juist dat het schieten op de goal makkelijker is geworden...
     
  8. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    ok huizenhoog is misschien wat overdreven, maar denk niet dat het aan mij ligt, want is pes4 scoorde ik wel zo. schiet knop tik ik alleen even aan.

    zal wel een kwestie van wennen zijn.
     
  9. DonJordi

    DonJordi The don himself

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    De 360 is backward comtibale dus dat zit wel goed.
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Jah, hijs BC jah. Maar niet op alle spellen.
    Die lijst wordt een week voor de release bekend gemaakt en om de twee weken ge-update.
    Dus ik ben er nog niet zo zeker van of PES 5 daarbij zit. Hoop het ZO.

    Kijk, Halo en Splinter Cell serie zijn gewoon degene die zeker zijn, maar PES betwijfel ik nog.
    Ik hoop ten onrechte.
     
  11. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    daar hoor ik veel mensen over klagen, maar ik vind het wel meevallen. de scheids in pes4 vond ik veel sneller en partijdiger fluiten.

    weet iemand misschien hoe je dat muziekje in het menu kan veranderen. ik word er namelijk nogal gestoord van. ik heb telkens het idee dat ik een super mario of pokemon game aan het spelen ben.
     
  12. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik kan PES 5 nu dus kopen voor 45 euro.
    Hij is zelfs nog gesealed.

    Nu vraag ik mij of ik het risico moet nemen. Heb nu geen Xbox, maar wel veel maten met ereen.
    De situatie:
    Als ik hem nu al koop, kan ik hem al ondertussen bij vrienden spelen en lekker wennen aan het spel.
    Kans is dus dat hij NIET te spelen is op de Xbox 360, en ik dus met die game zit opgescheept.

    Of toch maar het Risico nemen, en gewoon kopen.
    Wat is de kans denken jullie dat hij te spelen op de Xbox 360 is?
     
  13. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat je hem op de xbox 360 kan spelen. Maar zou ik zelf dan ook niet meer doen, want die graphics vergeleken met bijvoorbeel PGR3 is dit niet meer om aan te zijn... maar ja je moet het zelf weten, 45 euro is weinig geld voor zo'n goed voetbalspel maar zou niet bewaren voor xbox360.
     
  14. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Het zit zo, dat ik gwoon SUPER van voetbal Game's houdt.
    Dus op de Xbox 360 wil ik gewoon een Voetbal Game.
    En dan maken de Graphics mij persoonlijk niets meer uit, dus er is gewoon voor mij een keuze te maken.
    Of PES 5 op de Xbox 360 spelen tot PES 6 in Xbox 360 versie er is :).
    Of, de Fifa 2006 Xbox Versie halen.

    Maar als die net zo wordt als de Fifa 2006 xbox versie, is dat eigenlijk geen optie|:-
    Dus Wil PES 5 eigenlijk wel, en voor die prijs.
    Dus iemand die nog iets over mijn vorige Post te zeggen heeft?
     
  15. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    ik zou het doen denk ik, ik vind pro 5 een geweldige game :D en je kan hem tog op de 360 spelen??
     
  16. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    @mistery X

    ik bedoel de verzegelings sticker het staat niet echt op de hoes!

    p.s weet iemand waar ik online de nerlandse handleiding kan bekijken, de letters zijn te klein voor mij om te kunnen lezen!
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2005
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Op pesfan heb je de PES 5 guide. Is dus niet de handleiding maar er staan genoeg tips en truc's :)
     
  18. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    maar dat is een engelse site tog zal niks in het nederlands staan denk ik
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    90% van de nederlanders kan wel een beetje engels ;)
     
  20. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik zit nu de adavanced moves tekijken..

    wat balen zeg dat ik de linkse trigger dus niet onder het witte knopje kan zetten...:mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina