Pro Evolution Soccer 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 22 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat ze het vooral zo maken, dat als je met een team speelt, je ook echt het gevoel hebt daar mee te spelen. en hetzelfde als bij een speler dus. is nu ook wel beetje zo, maar toch niet echt uitgezonder ofzo.

    edit: wat verbeterd MOET worden zijn de blessureanimaties. die zijn zooow slecht. word ie van achter neergeduwd, heeft ie ineens dik pijn aan z'n knie |:- . hij is gewoon altijd geblesseerd aan z'n knie, in die animaties.echt triest.
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2005
  2. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat de ai van keeper beter wordt... ik had gister namelijk weer een neiuwe blunder vna de keeper .. :) en dat scheids minder snel penalty's geeft.. wel hoop ik dat de master league erin blijft en dat multiplayer evenleuk blijft :)
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Dat gedoe met die keeper los ik meestal op met de Y-knop indrukken en dan L-trigger... dan duikt ie naar de bal geloof ik. Maar is inderdaad vervelend...
     
  4. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Uhmmz.. dat was geen blunder dat was een dans uit saturday night fever.. dat snap je zelf toch ook wel :9
     
  5. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik ook! Maar dat was een èchte blunder:) Vrijetrap vanaf middellijn, keeper (Gentenaar) wilt hem wegstompen maar mist volledig de bal:) Lachen:)
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    In ieder geval 4 nieuwe stadions :), hoop dat het er nog meer worden ;)
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    jammer hoopte op psv stadion
     
  8. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat de premiership wederom geen licentie heeft
     
  9. robarrio

    robarrio Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    dat van het muurtje vind ik ook. Zelf heb ik gemiddeld 3 a 4 rode kaarten per wedstrijd. En als ik dan een vrije trap tegen krijg en er staan 6 man in de muur dan kan ik helemaal niet verdedigen omdat ik geen vrije man meer heb staan of te weinig.
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Tja je zou ook kunnen proberen geen rode kaarten te krijgen ;)

    Heb sinds ik PES4 heb maar 2 of 3 rode kaarten gekregen (heb zeker wel zo'n 500 wedstrijden gespeeld)
     
  11. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Mozes kriebel :eek: Das weinig

    Welke scheids heb je dan? Ik heb soms zo'n Spaanse. Die zijn überstreng. Het is al een paar x voorgekomen dat de wedstrijd gestaakt werd omdat ik te weinig spelers over had door al die rode kaarten:)
     
  12. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je goed verdedigt krijg je amper kaarten tegen. Alleen de sliding gebruiken als je zeker weet dat je alleen de bal raakt en verder alleen met X de bal afpakken.

    Ik hoop iig dat ze in PES5 de Live mode goed weten te krijgen en verder gewoon de AI van scheidsrechters en spelers omhoog. Vooral de scheidsrechters nemen soms erg rare beslissingen met de voordeelregel enzo.
     
  13. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    wat ik super irri vind in deel 4 is dat ik soms een man helemaal rechts/links/in het midden vrij zien staan en dan wil ik daar met y heen pasen en dan paast hij een totaal andere richting uit dan ik wil.(ja ik heb me hendeltje naar de kant waar ik op wil pasen,en mijn vrienden hebben dit ook)ik hoop dat ze dat verbeteren.
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Heb gewoon een random scheidsrechter.Maar als ik de ML league speel heb ik meestal ook maar iets van 5 gele kaarten in 30 wedstrijden
     
  15. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    nou idd!!! wat is dat fucking irri zeg. je hebt dan echt gevoel dat je ze niet meer kunt besturen. die spelers mogen van mij iets minder ''in scene'' bewegen en pasen. als je in de voeten pasen bedoeld, DOE DAT DAN GVD OOK!!! en ga niet 5 meter dr naast, of helemaal niet naar diegene pasen. of omdat er een been van een verdediger voor is, een stukje naar links of rechts schieten, zodat je die iig niet raakt.
     
  16. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ten eerste: rustig aan.

    Ten tweede: dat de bal niet altijd aankomt heeft te maken met de kwaliteit van de speler...

    @Mtthz;
    Over die gele en rode kaarten. Als je die te veel krijgt, moet je toch een kijken wat jezelf kunt verbeteren aan manier van verdedigen/bal veroveren, want ik krijg ook amper een kaart.
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2005
  17. mars15

    mars15 Guest

    info over winning eleven 9 oftewel pro evolution soccer 5.

    - Konami heeft de rechten voor de Spaanse 2e divisie verkregen. Dit zijn teams zoals Real Madrid B, Levante, enz, enz...
    - Konami is bezig met de licentie voor de Bundesliga, maar met nog zo kort voor de uitgave van de game is het mogelijk dat dit er niet meer van komt.
    - Er zijn twee nieuwe camerastanden toegevoegd. Namelijk 'bench' en 'coaching'. Hierdoor is ook duidelijk dat de trainer meer aandacht krijgt.
    - De WE-shop bevat meer spelers zoals Lalas, Skuhravy en Sutter.
    - De Edit-Mode bevat meer huidskleuren. (Turks getint is niet meer Chinees geel)
    - De nieuwe beker 'Cup WWL' bevat de 6 beste teams van de continenten. Met andere woorden dus de op dit moment lopende Confederations Cup.
    - 'My Stadium' wordt een nieuwe optie voor tijdens de Master League. Hierin zou je naar verluidt een stadion kunnen herontwerpen en kleuren geven.- Een nieuwe stat is toegevoegd in de vorm van 'Nature'. Deze gaat van 1 tot 5. 5 is voor de meest aggressieve spelers en 1 is voor de scheitbakken. Voor 1 hebben we dus dat watje Charisteas van Ajax en 5 is natuurlijk voor spelers als 'pitbull' Davids, Materazzi, Roy Keane
    - Voor de Duitsers onder ons... schwalbes!!! Nee, eigenlijk niet, maar het magazine houdt het hier een beetje in het duister. Het wordt niet bevestigd, maar ook niet ontkend. We zullen zien.
    - Nieuwe stadions in de vorm van het 'Mestalla' van FC Valencia en het 'Riazor' van Deportivo la Coruna. Dit is echter wel zelf uitgezocht door fans van de game die zelf op onderzoek gingen na het bekijken van de screenshots.

    Ook is er vanuit een hetzelfde Japans gamemagazine (Famitsu) informatie vertaald over de online mode (!)
    - 2 vs 2 mode (twee spelers per PS2 kunnen online)
    - Zodra de bal achter of uit gaat is er de mogelijkheid om een bericht naar je tegenstander te sturen
    -Tijdens de rust verandert het spel van host. Dit is gedaan omdat de host namelijk geen slowdown ervaart. Zodoende blijft het spel eerlijk.
    - Je kunt je team uit de Master League gebruiken om online te spelen. Daar kan je echter niet aan meedoen met toernooien dus waarschijnlijk alleen vriendschappelijke wedstrijden.

    Uit datzelfde magazine is nog meer ander nieuws vrijgekomen;
    - De belangrijkste verandering is dat je veel meer controle hebt over de spelers. De producer noemt het 'complete control'. Een voorbeeld: Wanneer je een voorzet geeft dan zul je de koppende speler moeten plaatsen op de goede plek en hem op het jusite tijdstip laten springen. Ditzelfde geldt voor verdedigen. Goed plaatsen en timen is de sleutel. Verdedigen wordt hierdoor een echte kunst.
    - Schoten gaan makkelijker over de lat (realistischer dus)
    - R2 is niet meer nodig om opzij te stappen (hoe het dan moet is niet beschreven)
    - R2 is wel nodig om meer 'feints' / trucs te doen.
    - AI is verbeterd. Het is nog geen 'next-generation' klasse, maar het komt dichterbij.
    - Als je schiet met de R2 knop ingedrukt, dan schiet de speler altijd met de binnenkant van de voet. Hierdoor wordt e krachtmeter een stuk belangrijker om geplaatste schoten ook echt het doel in te krijgen
    - Ultieme wreeftrap. Wanneer de bal stilligt of naar je toe rolt, dan kun je de bal 8 tot 9 keer zo hard trappen dan normaal.
    - Spelers met de special ability 'Striker' kunnen de bal meer effect geven met de buitenkant van de voet.
    - Alle Aziatische teams zitten in het spel (Woohoo! Iraqi freedom!)
    - In plaats van direct meedoen met het WK, zul je eerst een stel van kwalificatie wedstrijden en extra toernooien moeten volgen. Een beetje zoals bij FIFA 98 Road to the World Cup
    - De luchtgevechten zijn realistischer

    - Grafisch zijn er een wat meer motion-capture bewegingen toegevoegd zoals spelers die tegen elkaar opknallen.
    - In toevoeging tot het ives worden van de broekjes en shirtjes, kunnen shirts nu ook loskomen van de broek. Hierdoor komt het shirt los te zitten. Hetzelfde geldt voor sokken die kunnen zakken. Met nieuwe animaties zie je de spelers deze weer optrekken.
    - Vingerbandjes en polsbandjes zijn opties die je bij een speler kunt voegen.
    - In sneeuwtijden is er een oranjebal beschikbaar. (In natuurlijk in de Adidas Pelias 2.0 en Finale vorm)
    - De Nakamura vrije trap is ingevoerd!!! Deze unieke stijl van vrije trap nemen is uitgevonden door Shunsuke Nakamura en de stijl is erg heel apart. De speler hangt erg naar achter wanneer de trap wordt genomen en wordt genomen met de binnenkant van de voet van precies tussen de grote teen en de binnenkant van de wreef. De stijl is vergelijkbaar met de Beckham stijl, maar de experts zijn er over eens dat Nakamura door zijn techniek net wat meer effect aan de bal weet te geven dan Beckham. Ook daalt de bal sneller. Een beetje vergelijkbaar met Juninho Pernambuco. De verschillende vrije trappen zijn ook van belang met wat hoe je schiet. Als de vrije trap van ver is en je wilt hem hard trappen, neem dan een speler die de stijl van Roberto Carlos heeft (enorme aanloop + knal) en voor geplaatste schoten kun je de Beckham, Nakamura of Ronaldinho stijl gebruiken.
     
  18. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    W00t! Netjes als dit allemaal werkelijk erin komt.

    Vooral het schieten op de lat begon me bij PES4 te irriteren, gebeurde wel erg makkelijk.
    En dat van die losse truitjes en sokken, _O_.
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Met de lat is idd wel goed.

    Losse truitjes en sokken boeit me echt niet, het is leuk als je het voor de eerste keer ziet maar meer ook niet.Hetzelfde geldt voor de polsbandjes etc.

    Eigen stadion bouwen in de ML klint interresant net als de bal bewust met de binnenkant van de voet schieten

    De nieuwe stat 'Nature' hoort zich ook goed aan maar ik ben wel benieuwed hoe zich dat uitwerkt in het veld :)

    Al met al kijkt ik heel erg naar PES5 uit :)
     
  20. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Dit wordt gruwelijk_O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina