1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik Adriano niet goed in de wedstrijd laat spelen dus heletijd met een mannetje erop, dan is hij niks , gewoon slijdings voor hem schot . blokken. dan komt het allemaal goed
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja omdat hij super-overrated is! :{
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Gek genoeg scoor ik veel doelpunten met dhr. Huntelaar van Ajax in Orange Arena. ;):)
     
  4. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ik heb met de Master League Wayne Rooney al een tijdje rondlopen.
    Maar damn, die wordt ook echt té goed!
     
  5. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoef alleen nog maar italiaanse leuqe, engeland leuqe en nog paar leuqes en dan ben ik klaar met deze game ( achievements )
     
  6. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
  7. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    en ik zit weer is bij een cheater, dat is lang geleden.
     
  8. Ashavan

    Ashavan Guest

    Wat versta je onder cheater?

    Net heb ik weer eens wat matches via Live gedaan. Nu ik beter ben in het afronden win ik ook daar met 6-1 uitslagen. Maar dan gaan die gasten weg en staat er maar een 3-0 overwinning :mad:
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Cheater, iemand die het spel vast laat lopen zodat ie hoopt dat jij weggaat en hij de overwinning krijgt.

    Nou, dan hebben ze aan mij de verkeerde. Ik laat mooi de game aanstaan en ga iets anders doen. Na 3 uur gaan ze vanzelf wel weg.
     
  10. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, dat kan helemaal niet.. :lol: er staat zo'n tijdje onder ...:lol: dat je niet te lange pauzes kan nemen
     
  11. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is dus juist een cheat. het kan zeker wel, helaas ook wat ervaringen mee.
     
  12. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    triest als je dat doet :L
     
  13. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb het afgelopen week een paar keer meegemaakt. Een keer was het een Italiaan en 3 keer waren het Fransen.

    Ik ben bezig met de achievement van 100 wedstrijden winnen. Maar als je heel de tijd zulke mensen tegen komt schiet het niet op
     
  14. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst had ik een opstelling:

    ------------Tevez ---- Rooney------------
    -------------------Fred-------------------

    ----C. Ronaldo---------------Aisatti-------
    ------------------Fabregas---------------

    Maxwell------Heitinga-----Ramelow---Mathieu



    Tevez & Rooney = CF
    Fred= SS
    C. Ronaldo & Aisatti = AM
    Fabregas = CM
    Maxwell=LB, Mathieu=RB
    Heitinga & Ramelow = CB
    Ik speelde met opkomende backs.

    Wat was het probleem.. het liep voor geen meter.. fred en en rooney omgeruild en ineens gaat het lopen. Maar nog steeds heb ik wedstrijden dat het voor geen meter loopt.. vrij frustrerend en al helemaal omdat je de andere keer wel wint met 5-0 op Top player.
     
  15. Ashavan

    Ashavan Guest

    Ik voel je pijn :p

    Won ook wedstrijden met 5 en 6-0. Nu de laatste paar wedstrijden mag ik blij zijn als ik een nipte overwinning weg kan kapen. En wat nog erger is...ik bleef constant 4 punten achter Barca zitten omdat zij ook steeds bleven winnen. Nu is het gat 2 punten geworden met de 24e fixture. Moet het zo houden en dan in een onderling duel rechtzetten :D
     
  16. Ashavan

    Ashavan Guest

    Ik lig in een deuk. Maakte een ranked match en de gozer koos Spanje. Dus ik wilde Nederland kiezen maar klikte verkeerd op Hongarije. In die wedstrijd bleef die gast op me doel hameren met in totaal 16 kansen waarvan 10 op goal en hij scoorde gewoon niet omdat ik erg op de verdediging hing. Mijn spelers werden overtroffen op elk gebied. Toch kreeg ik per ongeluk 1 kans en die benutte ik waardoor de eindstand Hongarije 1 - Spanje 0 was.

    :p
     
  17. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zijn de mooiste wedstrijden
     
  18. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu met Heitinga, Bos, Bouma en Emanuelson in de verdediging. Heitinga en Bouma zijn gewoon CB's, Heitinga heeft betere passes en ze hebben allebei defence 85 geloof ik. Emanuelson kennen jullie, WB, snel maar kan niet supergoed verdedigen. Maar nu heb ik dus Bos erbij (die komt in het spel) en dat is een CWP. Hij heeft al 89 defence en een goede body balance, en hij heeft vooral ook een heel goede pass, echt een CWP. Maar hij is niet echt snel, dus ik weet niet zo goed waar ik hem moet zetten. Ik speel nu dus Heitinga RB, Bos CB rechts, Bouma CB links en Emanuelson LB. Maar hoe zorg ik ervoor dat ik m'n mannetjes het beste gebruik, Bos als CWP instellen? En dan achter de verdediging of juist een stukje ervoor, moet ik dan Bouma CB laten of ook CWP? Nu heb ik eigenlijk niks aan de pass van Bos, daar komt het op neer. Bedankt alvast..
     
  19. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    bah bah vannacht om 1 uur,

    ik kwam een nederlander tegen , hij zij allemaal ja ik vind het niks dat iedereen weggaat uit deze game en al die shit.

    hij koos ac-milan en ik ajax
    hij was voor az en ik natuurlijkvoor ajax
    nou beetje praten enzo, ging allemaal chill maar toen.....
    in eenkeer stond het 1e helft , 1-1
    2e helft stond hij met 2-1 voor , ik maak 2-1 en 3-1 hij maakte 3-2 , laatste 3 minuten , ik ga een verdediger erin zetten voor een aanvaller, staat er ineens jou tegenstander is weg ofzo ( en dan niet jij bent de winnaar ) maar gewoon in 1x terug naar het menu van xbox live :confused:

    allemaal eerst praten dat ze bij hem zo doen, en dan doet hij het zelf echt vies
     
  20. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik bij de ML met 4-1 win, winnen andere clubs ook met 4-1, 3-0 of 5-0. Sta bijna altijd achter maar win dan dik.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina