Pro Evolution Soccer 6 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Dat klopt niet hé! :9

    Ik heb zelf geen Live, maar ik kan me voorstellen dat dit heel irritant is.
    Laat zelf altijd een aantal vrienden hier komen op een avondje te voetballen.

    Ben nu, voor mijn Master League team, opzoek naar jonge aanvallers.
    Iemand enig idee?
    Ik zit inmiddels bijna in 2011. ;)
     
  2. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb een nieuwe Master League opgezet. Ik ging spelen met Espanyol en deelde mezelf in bij 15 toppers. Uit mijn hoofd zijn dat de volgende teams: Bayern München, Juventus, Internazionale, AC Milan, Liverpool FC, Chelsea FC, Manchester United, Tottenham Hotspurs (promoveerde), Valencia, Barcelona, Real Madrid, Olympique Lyon, PSV, Celtic en nog een club (dacht dat het Sevilla was).

    In mijn eerste seizoen promoveerde ik in de B2 Division met de volgende teams: Tottenham Hotsputs, Galatasaray, Ajax, Benfica, FC Porto, Glasgow Rangers en Real Zaragoza. Ik werde 1e, verloor geen wedstrijd, maar speelde wel 4 keer gelijk.

    Opstelling:

    GK: Kameni

    CB: Moises
    CB: Jarque
    LB: David Garcia
    RB: Armando Sá

    DMF: Eduardo Coste (Fredson Pereira)
    RMF: Zabaleta
    LMF: Corominas
    AMF: De la Pena (C)

    CF: Pandiani
    CF: Luis Garcia

    Op het niveau top player begon ik goed aan het seizoen. Uit tegen Chelsea werd het 0-6! Daarna ging het bergafwaarts, na zo'n 11 speelrondes sta ik teleurstellend elfde. Het is continu net-niet, ik verlies met kleine cijfers, speel veel gelijk, maar ik scoor te weinig, ik moet het echt hebben van de counter.

    In de beker verloor ik de eerste wedstrijd uit met 3-1 van Bayern München, thuis zal ik dus met 2-0 moeten winnen, dat lijkt me een moeilijke opgave, omdat ik al zo weinig scoor.
     
  3. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat ik net meemaak. Ik ben nu zelf een D2 en ik ging tegen zo'n gast spelen die D1 was. Ik koos Ajax en hij Inter en hij zat heel de tijd via zijn headset te roepen hoe goed Inter wel niet was. Hij speelde heel de tijd de bal naar Adriano maar die verloor de bal telkens aan mijn verdedigers. Iedere keer als Adriano de bal verloor begon hij te schreeuwen dat dat niet mogelijk was. Voor rust stond ik met 3-0 voor en bij ieder doelpunt dat ik scoorde begon hij meer te flippen. Na rust scoorde ik er nog 2. Toen ik de 5-0 scoorde ongeveer in de 80e minuut begon hij ineens te roepen dat ik een cheater was want het was niet mogelijk dat Inter verloor en dat Adriano de bal verloor klopte ook niet. En ineens verbrak hij de verbinding

    Echt triest dit soort mensen. Ze denken dat Inter onverslaanbaar is en als ze dan gaan verliezen verbreken ze de verbinding
     
  4. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Zou wel zo slim zijn dat je gewoon een win krijgt he als iemand ermee stopt als diegene achter staat. Misschien ideetje voor een patch of voor PES7?
     
  5. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    je wint hem al als de andere disconnect
     
  6. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Weet ik maar ik maak liever gewoon de wedstrijd af
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik heb zelf ook wel eens van die trieste lui meegemaakt. Alleen was dat met Gears of War, een stel geflipte Amerikanen die ik moest bestrijden met een paar gekke Fransozen. Anyway, in elke game kom je dit soort lui online tegen. Met PES 6 persoonlijk nog niet meegemaakt, maar met andere games zat.
     
  8. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    was een reactie op black terror
     
  9. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Is er al iets bekend over deel 7? Ik zie graag een waslijst aan stadions...iets betere graphics( alhoewel ik mij niet echt stoor aan die van deel 6,mooi is het helaas ook weer niet ), een betere EDIT-mode, de Duitse competitie en de gameplay mag van mij nagenoeg hetzelfde blijven.
     
  10. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    en de officiele engelse clubnamen :)
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Weer raak?? Jongen het is nooit raak geweest bij jou!!! hahahah DAAFIEEE!!!

    Komt die zwoele aap ook weer aan hoor. Hahaha ja dat waren altijd dope potjes tussen ons. Met al die schijtteams die we namen. Hahahaha Binnenkort zeker weer ff wat potjes spelen.
     
  12. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie nu zo leuk aan de ML ,, ik heb het naar 3x al wel gezien hoor,
    ik vind er niet zoveel aan, het is wedstrijden spelen en zielige transfers maken, waarbij je je spelers niet eens GOED kunt verhuren voor ervaring.

    pes7 moet ML veel beter worden fifa is een kapot slechte game maar die manager mode van hun is echt goed , zoiets moet ook bij pes7 zijn en dan nog beter, dat het lijkt of je bijvoorbeeld echt ajax lijd.

    dan vind ik ook nog dat de scheidsrechters beter moeten worden : ze fluiten te laat buitenspel. niet te snel fluiten als je een slijding maakt in de 16 wat gewoon goed is gedaan .

    gameplay : er mag ook gewerkt worden aan de trucjes bijvoorbeeld een goede panna kunnen maken ( niet zo overdreven net zoals bij fifa was )

    Kiepers : moeten nog beter worden want ze scoren teveel uit een rebound bij live dat is niet normaal het is meer rebound dan goed op goal schieten, en dat je de kiepers niet al te snel voorbij komt.

    Dannog De Bundusliga , En de Engelse Leuqe helemaal.
    en op offline mode tegen de computer dat ze toch iets anders lopen ik merk veel dat er in 1 stuk lopen wat de makers hebben aangemaakt .

    bij het ingooien dat je om de speler heen kunt lopen, nu lijkt het of er een muur bij zit.

    Dannog de suporters moet veel aantrekkelijker worden, en als je thuis speeld dat ook alleen de thuis suporters juigen ( met of zonder de shirtjes van de club)

    Commentaar moet beter, vieze shirtjes kunnen zien onder het spel en ook met de wind .
    Als er een club thuis speeld en het is rust geweest dat niet ineenkeer de andere club thuis speeld.

    Xbox Live is opzich wel goed alleen dat de spelers niet zomaar onder de match de game kunnen verlaten dat ze het moeten afspelen . alleen als hun hun xbox360 uitzetten. maar dan moet de gene die overblijfd PUNTEN erbij krijgen+ de winst de gene die weggaat eraf krijgen,

    En dat de makers niet kiezen welke de beste speler is en die dan ook zo goed maken ( Adriano hij hoeft maar te schieten en hij zit )



    dat was het wel zo beetje, ( ik vind zelf rooney c.ronaldo ) moeilijker te verdedigen dan adriano want hun zijn snel en en hebben een goede dribbel.
     
  13. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bij Pes6 op de 360 VOORAL moet veranderen, is het afstandsschieten ( het scoren daarmee ;) ), dat is gwoon heel moeilijk geworden bij de 360 versie, op de ps2 schijnt het gewoon te kunnen als je de juiste skillz hebt...

    Bij de 360 staat de KEEPER alstijd op de juiste plaats en heeft hem 9 van de 10 keer ook klem, terwijl je afstandsschot heel goed geplaatst is.

    Bij pes5 als je van afstand schoot, had je op het moment van sgieten, al zo'n idee van: '' Ah, lekker genomen, deze kan er wel is in gaan'' bij PEs6 helaas niet, en als je dat gevoel hebt, heeft de keeper hem onmogelijk klem....
     
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Afstandschoten heb ik er toch wel al aardig wat ingeknald. Vooral vanaf 18 meter lukt het vaak wel!
     
  15. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ideëen? O-)
     
  16. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook vanaf 20 meter :)
     
  17. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    maar tog is het veel minder geworden

    Vanaf 30 meter is het helemaal al niet meer mogelijk, zelfde geldt voor vrije trappen.
     
  18. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    wat is eigenlijk CWP voor een positie??

    en hoe krijg je dat iemand om de spits heen cirkelt,, zoals kuyt/crouch dat doet?
     
  19. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is een CWP een sweeper, dus iemand die rugdekking geeft achterin en een beetje rondzwerft. Maar ik weet niet ook precies hoe je hem moet gebruiken (vraag hierboven)..

    Over die spits, ik zou alleen kunnen bedenken dat je hem als SS instelt, dan heeft ie al een wat groter gebied waarin ie loopt maar verder..
     
  20. basovich

    basovich Guest

    Goal Rooney
    vond hem wel relaxt:)..niet aangeraakt door de tegenstander vanaf dat V.d Sar hem uitgooide. en tegen een Divisie 1 speler die ergens rond de 10000 plek speelt:). wedstrijd met 6-3 gewonnen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina