Pro Evolution Soccer 6 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Kheb ook 1 met ajax maar echt te makkelijk ik heb ook super team
     
  2. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik krijg echt de tering van Gabri:mad:
    kan totaal geen bal intikken:mad:

    ben dus een ster omhoog gegaan en een master legeau begonnen met Ajax.. de eerste 4 wedstrijden 0-0,, daarna 1-0 verloren(eigen goal heitinga:emo:) toen een wedstrijd gewonnen in de beker..
    ben toen maar ff gestopt.
     
  3. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms heb ik dat ook wel is, gelukkig vaker dat iemand anders er uit valt. Dan win je tenminste met 3-0. Alelen wel echt bullshit dat als je 4-0 voor staat (of meer) en hij quit je nog steeds met een "schrale" 3-0 winst opgezadeld wordt.

    Net ook ff de Reebok cup gehaald, weer een achievement er bij.
     
  4. Gerard Way

    Gerard Way Guest

    Ach, het is binnenkort alweer vakantie en daarna komt de nieuwe pes al weer aan
     
  5. Fahazzle

    Fahazzle Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand wel eens 8500 punten of meer gehaald :p..? zo ja voeg me dan toe
    Fahazzle 0172 of Hazzle 0172 allebei kan ook..maarja moet weer ff live halen duss :D..maar wel beetje jammer van dat ene probleem 8-) ik denk dat het door die update komt..
     
  6. Ashavan

    Ashavan Guest

    Wow en ik dacht dat ik slecht was. Zit te schommelen tussen de 4500-5200 rating met 11 gewonnen, 2 gelijk en 13 verloren. Maar nu ik het spel doorkrijg en ook steeds meer afrond en wedstrijden kan controleren win ik meer en meer :)
     
  7. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Yow, dit is mijn eerste post op dit forum, maar ik volg het PES topic wel al een hele tijd.

    Eerst en vooral wil ik zeggen, dat PES 6 het beste voetbalspel is dat ik ooit al heb gespeeld, dat staat buiten kijf. Maar toch zijn er nog veel dingen die verbeterd kunnen worden, vooral op tactisch vlak. Ik vind het vreemd dat hier nog niemand over het positiespel geklaagd heeft. Of ik nu met Milan, Chelsea of Real speel, sommige spelers volgen toch echt de ploegtactiek niet op. bv: middenvelders die achter de verdedigers staan, flankverdedigers en flankmiddenvelders die altijd in het centrum opduiken,...
    Ik heb al alles geprobeerd, maar toch kom ik iedere wedstrijd weer van die problemen tegen...
    Er zijn nog bepaalde zaken die beter kunnen, maar dat is dan voor een andere keer :)
     
  8. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt helemaal gelijk ik kan me af en toe ook helemaal ergeren aan het positiespel, vooral over de backs.
     
  9. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, vooral met backs is dat irritant. Beste oplossing is manmarking en op die defence pijlen letten. Als je bv met Real Madrid de standaard opstelling handmatig veranderd blijft de defence van Diarra hetzelfde, ook al zet je Guti daar neer bv. Daar moet je dus op letten. Anders moet je misschien wat cmf's aan de zijkant zetten of smf's in het centrum. Hoewel je dat eigenlijk niet wilt..

    Let ook op spelers met de side ster, die gaan automatisch meer naar de zijkant. Spelers met centre doen juist het tegenovergestelde, let er dus op dat je geen side spelers in het centrum zit en centrum spelers aan de zijkant..
     
  10. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar is het niet zo dat je wanneer je met mandekking wil spelen dat elke match opnieuw moet instellen. Omdat bijvoorbeeld de tegenstander een verschillende tactiek toepast...
    Kijk ik heb het misschien helemaal verkeerd, als dit zo is, verbeter me maar :). In voetbal kun je ofwel mandekking gebruiken ofwel in zone verdedigen. Welnu bij PES6 ondervind ik toch dat men geen 1 van de 2 doet....

    Je spreekt over centrum en flankverdedigers. Jankulovski en Cafu bijvoorbeeld zijn toch echt prototypes van flankverdedigers en toch vind ik hen wanneer de tegenstander aanval, veel meer in het centrum dan op de flank.
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2007
  11. Ashavan

    Ashavan Guest

    Tegen de meeste tegenstanders is manmarking nutteloos. Je loopt er toch wel overheen. Met Real Madrid gebruikte ik manmarking zelden en als ik hem gebruik dan is het niet het team marking aangezien ze dan mensen gaan marken die nutteloos zijn. Ik deed dan individual player en gaf ik 1 centrum back en 1 dmf een speler om aggresive te marken. Tegen Barca liet ik zo Messie en Ronaldinho marken en lag dat team zo goed als op zijn gat.

    Vaak mark ik geen belangrijke mensen zoals Rooney maar mark ik bijvoorbeeld Scholes en C. Ronaldo. Als je die hebt dan is er enorm weinig aanvoer naar de spitsen en kunnen ze ook niet gevaarlijk zijn. Die enkele keer dat een spits in balbezit komt kun je ze met regulier verdedigingswerk stoppen.

    Het mooie is dat als je de aanvoer naar de spitsen stopt dan heb je de bal ook een linie eerder en is de verdediging meer een last line of defense. En het is sneller om van het middenveld weer een aanval op te zetten dan dat je helemaal van de verdediging weer naar voren moet komen.

    Je moet marking idd elke match dat je het wilt gebruiken opnieuw instellen.

    Positiespel "problemen" erger ik me licht aan. De backs die tussen verdediging en middenveld staan is voor mij niet zo'n probleem aangezien ik graag opkomende backs heb. Maar als je dan een aanval tegen krijgt heb je wel moeite en daarom heb ik gekozen om vaak met 2 dmf's of 1dmf te spelen om te zorgen dat ik het midden dicht hebt en dat iedereen vanuit het midden naar de zijkanten kan gaan om bij te springen en de aanval te stoppen. de RMF en LMF blijven bij mij zo goed als altijd aan de buitenkanten van het veld staan en snijden echt niet altijd naar binnen. En de paar keer dat ze het doen is vaak voor een goede reden. Wel zou ik willen dat ze meer naar voren konden lopen om fatsoenlijke voorzetten te verzorgen want daar schort het vaak aan. De bal komt voor, maar vraag niet hoe en het is een wonder als er nog wat mee gedaan kan worden.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 mei 2007
  12. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Tiens, dat is nog geen zo slecht idee. Ik speel momenteel met milan, dus zal ik dat dan eens met Gattuso en Pirlo gaan testen
     
  13. Ashavan

    Ashavan Guest

    Je begrijpt wel dat als een tegenstander met 3 aanvallers speelt en de gevaarlijke Messi van Barca hebben ze bijvoorbeeld rechtsbuiten staan. Dan laat je hem niet marken door een CB maar de vleugel verdediger. Anders ligt heel je centrum dalijk open en kan de aanval er doorheen kruizen met een 1-2 en wat mooie steekpassen.
     
  14. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is een leuk idee, het middenveld aanpakken, maar wanneer Adriano 1 pass krijgt met een slapende verdediger is het wel gelijk 0-1. Ik merk wel dat als ik met de punt naar voren speel op een 3-mans middenveld de amf of nummer 10 veel te veel ruimte krijgt. Tegen barca is dat zo.

    Ik zet dan een cb op ronaldinho maar die zakt te ver terug waardoor er idd gaten komen. Dan kan de 10 er zo induiken en makkelijk scoren. Gebeurt niet supervaak, speel vaak 4-4-2 maar op dat soort momenten zie je echt dat je backs waardeloos zijn.
     
  15. Ashavan

    Ashavan Guest

    Adriano heeft nog nooit 1x gescoord tegen mij. Niet in competities tegen de computer als tegen een speler die hem bestuurt. Ik heb wel vaker "slapende" verdedigers, maar gelukkig heb je er meer die rugdekking kunnen geven. Als je Adriano laat lopen en naar buiten dwingt te gaan kan hij hoogstens een voorzet eruit persen die je veilig weg werkt en soms komt er wel eens een doelpuntje er uit en heeft Adriano een assist op zijn naam staan.

    Persoonlijk neem ik niet eens de moeite om Adriano te dekken als ik tegen Brazilie of Inter speel. Gamers geven Adriano veels te veel krediet en doen alsof hij oppermachtig is. Hij is goed, maar hij is net zo makkelijk te stoppen als welke andere spits dan ook.

    Tegen Brazilie voelt het aan alsof Adriano er niet eens is omdat ik de dreiging van Kaka, Ronaldinho en soms Ronaldo komen. Tegen Inter zie je Adriano meer, maar dan nog kun je hem relatief makkelijk stoppen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 mei 2007
  16. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast, jij speelt zeker alleen maar offline? Wacht maar tot je tegen een goeie speler online of offline komt te staan die een beetje kan ballen. Adriano is dan echt wel dodelijk hoor, offline speelt de computer sowieso belachelijk slecht. Dat is echt niet normaal..
     
  17. Ashavan

    Ashavan Guest

    Wellicht beter lezen? Ik speel ook online waarin ik regelmatig met het Nederlands elftal tegen Brazilie heb gestaan en met Real tegen Inter. En het is niet gek dat Adriano dodelijk is in de handen van een goede gamer. Maar raad eens...zo is elke spits in de handen van iemand die kan "ballen" en net zoals elke spits kun je Adriano ook buitenspel zetten.

    Vanochtend overigens een leuke partij gehad met Chelsea tegen iemand als Man U. Hij kwam met 2-0 voor en Drogba maakte toen 2-1. Eindstand werd 5-4 voor mij naar verlenging. Maar niet zo leuk als die 1-0 overwinning van mij als Hongarije tegen Spanje.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 mei 2007
  18. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat is dit "as the connection with xbox live has been severed... bla bla" gezeik??? Screen freezed opeens (zonder dat icoontje), en dan terug in het menu...

    Is dit een of andere nieuwe manier van cheaten ofzo, mijn connectie loopt gewoon goed, en het gebeurt mij alleen maar bij tegenstanders die 3-0 achterstaan ofzo... als ik dan mijn laatste resultaat check heb ik 0-3 verloren???
     
  19. Ashavan

    Ashavan Guest

    Schijnen meer mensen last van te hebben sinds de nieuwe update. Ikzelf heb alleen maar "lag" op bepaalde momenten en verlies geen verbinding gelukkig.
     
  20. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Heb ik ook wel eens, volgens mij is het zo dat als jij thuis speelt dat je dan verliest, al speel je op dat moment uit, win je... moet je maar ns op letten, heb het nu 3 keer gehad met 3 keer in mijn nadeel:mad:
    Wel klote want je ranked gaat enorm naar beneden als je 'disconnect'

    Vanochtend een weird potje gehad trouwens, ik speelde met Chelsea, mn tegensander met Brazilie, ik kom 1-0 voor, hij maakt 1-1 dus verlengen. In de 1e helft van de verlenging maak ik 2-1 en in de extra tijd van de 2e verlenging krijgt hij een strafschop (zonder een gerichte tackle gemaakt te hebben) De scheids laat nog even doorspelen en ik krijg zelfs nog een vrije trap (als ik ergens niets mee kan dan zijn het die vrije trappen wel, maar goed). Ik schuif em langs het muurtje naar Shevvie en die maakt de 3-2, geweldig, maar behoorlijk gefuckt voor mn tegenstander, mooiste was nog dat ik in de verlenging met 10 man kwam te staan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina