Ik praat helemaal niet raar. Ik plaats het in verband.
1. Adriano is net zoals elke andere topspits in de game. Hij is geen "god" of overpowered iets zoals iedereen probeert te laten lijken
2. Een topspits efficiency is afhankelijk van de speler die er mee speelt ongeacht of het Adriano is of Drogba of whoever.
3. Iemand van gelijk niveau kan Adriano net zo makkelijk tegenhouden als dat hij bij elke andere topspits kan. Als je weet hoe een topspits te stoppen is kan hij je weinig tot niks meer maken.
4. Het is logisch dat als je tegen een betere speler speelt automatisch verliest en dat heeft NIETS te maken of Adriano in het team staat of Ruud van Nistelrooij maar des te meer met de skills van de gamer zelf. Je kan zelfs met een topclub van FC Groningen verliezen als de speler die FC Groningen bestuurd meer skills heeft.
Het punt dat ik maak is dat Adriano niets speciaals is vergeleken met andere topspitsen in het spel.
Schijnbaar is dit een erg moeilijk concept voor jouw om te begrijpen terwijl het pure logica is.
Daarnaast is het niet logisch om te spelen tegen mensen met een veel hogere rating als ik zelf niet mee kan komen met dat niveau. Dat is als tegen de computer op het hoogste niveau spelen terwijl jij net op 4 sterren mee kan komen. Lekker handig als je dan beter wil worden en een goede rating wilt opbouwen.
Laatst bewerkt door een moderator: 17 mei 2007