1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Komt het door die update dan?? Wel fucked up als je verplicht wordt een update te installeren, om daarna de pret uit de online functie voor pes 6 te halen omdat je elk moment moet 'vrezen' dat je weer zo'n rare freeze krijgt.
     
  2. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net een rotwedstrijd achter de rug gehad, Milan - Torino. Ik had de hele wedstrijd tal van kansen, maar iedere keer net niet. Krijgt Gattuso wel niet 2 maal geel voor 2 zeer licht gefloten fouten (de eerste was er niet eens één) en net erna scoort Torino. Het bleef uiteindelijk 0-1...
    Veel mensen zeggen hier dat de CPU zeer slecht speelt. Wel bij mij scoren ze bijna altijd aan 100 % hoor en ik speel slechts op Regular.
     
  3. Ashavan

    Ashavan Guest

    Vreemd ik speel nu op 4 sterren en ze missen nog vaak genoeg kansen. Nadeel is dat ik met Real erg doelgericht was. Met Chelsea en AC Milan heb ik spelers die de wedstrijd kunnen domineren en kansen creeren, maar scoren doen ze belabberd :confused:

    Drogba en Cole komen meerdere keren voor het doel, helemaal alleen en dan missen ze of schieten in de handen van de keep. Met Ronaldo en Ruud van Nistelrooij waren dat gewoon 100% doelpunten :confused:

    Gelukkig heb ik spelers als Lampard en Essien die toevalstreffers maken in de rebounds anders zou ik geen enkel punt pakken. Heb het op de 1 of andere manier voor elkaar gekregen om na 12 westrijden 8 punten los van de nummer 2 ManU te zijn.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 mei 2007
  4. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Haha, raar is dat, ik heb online heel veel met Real gespeeld en bij mij was de enige spits die een beetje scoorde Ronaldo, Ruud miste bijna altijd bij mij. Met Chelsea gaat het scoren me nu veel gemakkelijker af, met name Shevchenko en Joe Cole scoren behoorlijk veel! Lampard is trouwens wel tergend langzaam aande bal zeg:p
     
  5. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    had dernet grappig potje, ik was RKC (per ongeluk) en de tegenstander was Barcelona. Speelde met 5 verdedigers en 4 DMF's :p, kom ik 1-0 achter door onterechte pingel. In 2de helft ging ik met 4 spitsen spelen en toen speelde RKC Barca zoek, maakte al snel de 1-1 met van den bergh en miste daarna talloze kansen (2x op de paal)

    Ruud is 1 van de beste spitsen in het spel. Hij is 1 van de 5/6 die kunnen scoren van standaardpositie (Ruud, Ronaldo, Crespo, Shevchenko en nog 2 ofzo). Het is ongeveer van 20 meter beetje links van de goal dan in de verre hoek geplaatst schieten
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2007
  6. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Dat klopt, dan gaan ze er wel in, alleen weet ondertussen iedereen dat dus word je in 19 van de 20 wedstrijden steevast gedekt op die positie, zoals jij net ook deed;)
     
  7. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    ik kom standaard zo'n 1x per wedstrijd daar, dernet ook met Crespo;)
     
  8. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou daar ben ik wel benieuwd naar. Potje spelen binnekort?
     
  9. Ashavan

    Ashavan Guest

    Alleen als je rond dezelfde rating zit anders klopt er geen zak van. Want elke spits is automatisch beter als de gamer er achter ook beter is dan de tegenstander.

    Maar als je rating rond de 4500-5000 is ben ik wel bereid een potje te spelen.
     
  10. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Dit heb ik dus ook sinds de update. Vorige week gebeurde het 3x achter elkaar en vanochtend weer 2x achter elkaar. Ik heb nu Konami hierover gemaild en gevraagd wat ze hieraan gaan doen.
     
  11. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Blunders van keepers moeten ze ook maar afschaffen als je ranked speelt, bahbah...:mad:
     
  12. Ashavan

    Ashavan Guest

    grrr.... Dacht. Laat ik eens met Nederland weer gaan spelen tegen iemand die Inter is. Ruud maakt 3 goals in de eerste helft en Adriano's schoten worden allen gestopt. Deze gamer was erg transparant want elke bal werd op Adriano gespeeld waardoor ik kon wachten tot hij overspeelde en ik de bal opraapte. Simpel controleren.

    Tweede helft maak ik 4-0 en Adriano heeft mazzel en mag 1 doelpuntje pakken. Vervolgens domineer ik de strijd tot 5-1 en 15 minuten voor het eind verlaat die gast de wedstrijd. Nu staat er maar een 3-0 overwinning.

    Bleh. Ik heb een gemiddelde van 14 gewonnen en 21 verloren matches en wilde mijn gemiddellde op gaan krikken, maar op deze manier schiet het niet op.
     
  13. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat praat je dan raar. Je zegt dat Adriano tegen jou echt niks kan, terwijl je niet tegen betere spelers wilt spelen omdat die wel weten hoe je met Adriano moet spelen..

    Ik heb trouwens 6000-6500 punten.
     
  14. Ashavan

    Ashavan Guest

    Ik praat helemaal niet raar. Ik plaats het in verband.

    1. Adriano is net zoals elke andere topspits in de game. Hij is geen "god" of overpowered iets zoals iedereen probeert te laten lijken
    2. Een topspits efficiency is afhankelijk van de speler die er mee speelt ongeacht of het Adriano is of Drogba of whoever.
    3. Iemand van gelijk niveau kan Adriano net zo makkelijk tegenhouden als dat hij bij elke andere topspits kan. Als je weet hoe een topspits te stoppen is kan hij je weinig tot niks meer maken.
    4. Het is logisch dat als je tegen een betere speler speelt automatisch verliest en dat heeft NIETS te maken of Adriano in het team staat of Ruud van Nistelrooij maar des te meer met de skills van de gamer zelf. Je kan zelfs met een topclub van FC Groningen verliezen als de speler die FC Groningen bestuurd meer skills heeft.

    Het punt dat ik maak is dat Adriano niets speciaals is vergeleken met andere topspitsen in het spel.

    Schijnbaar is dit een erg moeilijk concept voor jouw om te begrijpen terwijl het pure logica is.

    Daarnaast is het niet logisch om te spelen tegen mensen met een veel hogere rating als ik zelf niet mee kan komen met dat niveau. Dat is als tegen de computer op het hoogste niveau spelen terwijl jij net op 4 sterren mee kan komen. Lekker handig als je dan beter wil worden en een goede rating wilt opbouwen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 mei 2007
  15. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Adriano is geen God nee, maar hij is wel vreselijk sterk en als hij erdoor is schiet ie em bijna altijd snoeihard binnen.Drogba daarentegen vind ik niet de beste aanvaller van Chelsea en is ook lang niet zo sterk als Adriano :)

    Heb vandaag de hele dag zitten PESsen en heb nu mn 100 online overwinningen binnen, moest er nog een stuk of 25 tot vandaag, ging met fase's heel erg goed, en af en toe ook niet :p
     
  16. Ashavan

    Ashavan Guest

    Heb tot gisteren laat doorgespeeld op xboxlive. Raakte geirriteerd. Iedereen koos Brazilie om mee te spelen op een gegeven moment. Heb wel me rating van 4500 naar 5250 opgewerkt en heb nu 22gewonnen - 24 verloren matches. Komt er steeds beter uit te zien. Bij elke match tegen brazilie waren Kaka en Ronaldinho gevaarlijker dan een Adriano
     
  17. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik zet altijd allee maar Club Teams aan, is leuker!
     
  18. Ashavan

    Ashavan Guest

    Clubs zijn leuker mits je een goede opstelling hebt. Ik zit nog in de experimentele fase waarin ik verscheidene clubs probeer en nog geen 1 met een fatsoenlijke opstelling gevonden. Bij mij voelt het altijd zo stroef aan ondanks dat ik win met 4-0 ofzo. En als ik dat stroeve gevoel heb dan is het ook niet goed. Dus voorlopig speel ik voornamelijk met het Nederlands Elftal of het Stroeve Chelsea/Real Madrid.

    Heb een rating van 5300 en ben aan het proberen richting de 6000 te gaan :D
    Valt me op dat ik makkelijker tegen mensen kan spelen dan tegen de console. Ik bedoel online kan ik acties maken en makkelijker de tegenstander tegenhouden.
     
  19. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Daarom is online ook leuker!! Een computer berekent in principe, een speler online niet, die doet alles op gevoel!
    Ik zit nu ook weer op de 6100, gisteravond is ie geen 1 keer uitgevallen gelukkig:9 .
    Kspeel tegenwoordig altijd met Chelsea (voorheen Real Madrid en af en toe Man U), Shevchenko en Joe Cole zijn mn favo spelers. Drogba en Lampard vind ik ietwat tegenvallen en Essien kan niet scoren haha!
     
  20. Ashavan

    Ashavan Guest

    Ik wordt ziek van spelers die alleen met Brazilie kunnen spelen. Gisteren 8x achter elkaar en net ook 3x. Heb pas 1x tegen Italie, Frankrijk, Engeland, Spanje en Tjechie gespeeld. Bah steeds tegen dezelfde teams spelen is ook geen zak aan. Manmarking op Ronaldinho en Adriano en je kan er over heen gaan.

    Net was ik het zat. Normaal win ik met Nederland van Brazilie, maar dit keer dacht ik even gek te doen. Nam Chelsea en gaf het dezelfde 4-3-3 opstelling als het Nederlands elftal. Ik liep er gewoon overheen. Schijnbaar is dit een goed werkende en goed aanvoelende opstelling voor mij :D

    Ik had Robben links, Drogba centrum en Cole rechterspits. Op midden veld stonden Lampard op links, Essien centrum en Makelele op rechts. Essien scoort bij mij zelden en als ie het doet zijn het kopballen of afvallende ballen. Lampard is idd niet echt precies maar zocht wel voor makkelijk intikbare rebounds voor andere spelers :D

    Maar omdat ik ook 2x verloor van Brazilie toen anderen er mee speelde is me rating net zo hoog als ik vanochtend begon. :mad:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 mei 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina