1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    ey man gast ik speelde dus net tegen je :p of niet? 5-1 :p Arsenal - Barca
     
  2. Ashavan

    Ashavan Guest

    Het mooie is als je tegen iemand speelt met de headset aan. Dat die gast dan echt emotioneel meeleeft, maar wel sportief en je niet gaat afbekken. Met Chelsea maakte ik een geweldige actie via de zijkant, voorzet en prachtige afwerking tussen 3 verdedigers. Hoort je hem schreeuwen: "Wow that is the most beautifull finish i've seen in a long time" :p Tja de meeste scoren vrij standaard via acties en vrijspelen voor doel.
     
  3. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Jah haha je was veel te goed vor mij:thumbs:Ik moet echt wennen online! Je maakte soms echt mooie goals/combinaties trouwens:)
     
  4. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Wie heeft er tips voor de eerste keer negotiations met Liverpool? En welke spelers moet ik hoe opstellen? Kuyt bevalt me bv zeer goed.
     
  5. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had net 1 van mijn eerste games online, score ik eindelijk een keer in de vroege minuten en dan maakt 1 of andere verdediger van mij (die ik niet bestuurde) een eigen doel verlies ik even later de wedstrijd daardoor.

    Online is idd heel erg wennen en ik schiet alles tegen de keepers aan.
     
  6. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik mis idd ook heel veel kansen!
    Maar het gaat stukken beter. Heb zelfs de laatste 6 wedstrijden niet verloren! Ik heb nu 7 wins, 6 loses en 1 draw. Die draw had ik echt makkelijk kunnen winnen maar ik miste zoveel kansen. Maarja, het is echt leuk om mensen te verslaan die al meer dan 1000 potjes gespeeld hebben. Echt top-spel online!
     
  7. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je een draw krijgen dan? Elke keer als ik gelijk eindig komt er gewoon verlening.
     
  8. Ashavan

    Ashavan Guest

    Ligt aan de instelling voor je de match begint. Kun je PK (penalty kicks) aanzetten of uit. Dan krijg je verlenging of niet.
     
  9. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou, bij mij was het zo dat ik wel verlening had, maar geen penalty's.
     
  10. Hanzo187

    Hanzo187 Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    penalty's tellen nooit mee het gaat alleen om de 90minuten + verlenging als die er is.
     
  11. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    haha dankje man. 1e helft ging nog niet zo lekker en leek jij ook wat sterker, de 2e helft ging ineens stuk makkelijker..
     
  12. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Haha. Soms heb ik echt periodes dat ik opeens 3 goals tegen krijg in korte tijd. Gaat nog steeds redelijk online. nu 16 gewonnen, 15 verloren en 5x gelijk. Mooist wedstrijd was tegen Braziliƫ(ik met Arsenal). Hij kwam 2-0 voor in de eerste helft, maar in de tweede helft maakte ik er opeens drie:9

    Het geeft ook echt een goed gevoel als je wint van iemand die al meer dan 1000 matches heeft gespeeld en 600x gewonnen ofzo:cool:
     
  13. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    voeg me maar s toe, dan zulle we nog wel s een potje pro.
     
  14. jevabu

    jevabu Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, ik had een vraagje hoe sgiet je de bal onder het sprinten voor je uit. Ik kan alleen de bal hard voor me uit schieten als ik schuin sprint niet als ik recht sprint. Ik zie de computer het wel altijd doen.
     
  15. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    nou je sGGGGiet de bal voor je uit, door de sprintknop een paar keer achter elkaar in te drukken
     
  16. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Klik een aantal keer op RB en de bal schiet een beetje vooruit. Let er wel op dat het nu makkelijker is voor de tegenstander om de bal af te pakken.
     
  17. Ashavan

    Ashavan Guest

    Dus alleen bedoeld als je ruimte heb om sprintjes te trekken. Maar met de LB knop kunje een licht tikje geven geloof ik om dan meteen te raggen op goal.
     
  18. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Tips liverpool master league D2?
     
  19. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Is goed:thumbs:
     
  20. Smoby NL

    Smoby NL Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel pro evo nu een maandje kvind het wel gaaf maar kep toch nog wat vraagjes.

    wat is nou de makkelijkste manier om de bal af te pakken?
    Hoe scoor je uit de vrije trap? ze gaan nu altijd over of ze gaan zachtjes op doel wat nooit problemen voor de keeper oplevert.

    gr, Smoby NL
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina