1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Doe mij ook maar toevoegen dan ;)
     
  2. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    bal afpakken is vooral een kwestie van weten wat de tegenstander gaat doen, en daar snel op anticiperen. ook vooral niet de hele tijd a indrukken, je hoort het vaak genoeg NIET instappen, gewoon wachten totdat hij de actie probeert te maken. Denk je dat hij eerst nog gaat passen, dan kan je druk zetten met X en ga je zelf proberen in de lijn van de pass te lopen. Voor de rest gewoon op het goede moment a indrukken, alleen als je echt denkt dat je hem kan afpakken.

    Vrije trappen zijn belachelijk moeilijk. Ik heb er wel een aantal gemaakt maar denk toch echt eerder geluk dan wijsheid. \o/
     
  3. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog een vraag. Ik speel op dit moment met Real in de master league en ik zou graag willen dat de wedstrijden in het spaans becommentarieerd zouden worden. (het doet me denken aan de spaanse commentatoren en de sfeer in de Primera Division ;)). Ik heb het al via system data geprobeerd en dan die gewijzigde system data te saven. Maar telkens als ik PES opstart en dan een wedstrijd wil spelen, is het terug in het Engels... Ik weet wel dat wanneer ik een nieuw profiel wil creƫren, ik verschillende talen kan kiezen. Maar het is eigenlijk enkel de bedoeling dat ik de commentatoren Spaanse spreken en niet dat alle menus in het Spaans worden weergegeven.
     
  4. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan je gewoon instellen. Dan moet je de commentary language op Spanish zetten, dit heb je dan wel bij elke wedstrijd.
     
  5. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg net dat ik dat al geprobeerd heb. Devolgende keer dat ik PES 6 speel, is het opnieuw in het Engels...
     
  6. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Gedaan;)

    Het gaat nu steeds beter alleen ben ik nog steeds slecht in 1 op 1 tegen de keeper. Vaak schiet ik tegen de keeper op.
     
  7. staeske

    staeske Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    dan verander je dat gewoon ieder keer.
     
  8. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Had hem per ongeluk geweigerd :9 Drukte op het verkeerde knopje:x
    bigorc he? Friend request pending ;)
     
  9. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    handig
     
  10. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    dan doe je het niet
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Volgens mij moet je dan gewoon de instellingen van je Xbox wijzigen naar Spaans.
     
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe sla je de settings van de 2e en 3e controller op? Het lukt me maar niet, en het begint te irriteren aangezien ik 3/4 van de tijd met z'n 2en of 3en speel :mad:
     
  13. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    true true, zou dit ook graag willen weten. Beetje een gemis van de 360 versie ten opzichte van de ps2 versie.
     
  14. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    En niet het enige gemis... Goddamn, wat is de 360-versie bar- en barslecht vergeleken met de PS-versie zeg...
     
  15. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je niet gewoon een profiel maken voor die 2 extra controllers met daarin de speciale controls? Lijkt me logisch..
     
  16. Ashavan

    Ashavan Guest

    Zijn er mensen met een rating tussen de 4500 en 5500 die me willen toevoegen? Heb al een tijdje niet meer online gespeeld en wil het weer eens op gaan pakken als ik om 4 uur thuis kom van het werk.

    Ben een ML begonnen, maar valt niet mee. Eerste 7 wedstrijden ofzo maar een enkele overwinning en merendeels 0-0 gelijkspelen. Kon toch nog op de 4e plek komen met in totaal 7 punten. Het enkele doelpunt wat ik op me naam had staan was geluk of eigendoelpunten. Speel overigens met het default PES team onder de vlag van Ajax en die zijn zwak nog, maar wel meer uitdaging zo.

    Heb toen Guzman en Walnner gekocht en ook een jong talent Park Yju Hi. Nu win ik een stuk meer en kan me dreiging meer omzitten in doelpunten. Dit seizoen poog ik als 3e te eindigen en dan nieuwe spelers aantrekken om volgend seizoen gewoon te promoveren en tegen de echte clubs te spelen.
     
  17. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Toegevoegd
     
  18. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    net een potje offline..

    mitea was geblesseerd,

    de mul er maar ingezet, opeens een actie.. iets verder misschien 2 meter verder dan de 16 schoot ik met controll shoot precies in de kruising, en hij viel als een steen neer .

    dus niet dat dat netje bewoog, kruising, en goal hoorde ik, maar netje bewoog niet, :confused:

    was wel mooiste goal uit een gewone actie ( wat ik bij pes5 meer had,,.. ) is me nu 1x gelukt...
     
  19. Ashavan

    Ashavan Guest

    Ok dan zie ik je vanmiddag of vroeg in de avond. Afhankelijk of ik nog even boodschappen doe omdat ik nog maar 1 fles drinken heb :p

    Je speelt toevallig niet alleen met teams waar Adriano in zit heh?
     
  20. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb Inter of Braziliƫ nog noooooit gebruikt zelfs :) Maar weet niet of ik de komende 2 dagen echt tijd heb, heb nog 3 examens deze drie dagen... Daarna gaan we flink voetballen ;):+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina