1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0

daar heb ik de meeste goals door :)

gewoon met me snelle ss ers naar dribbelen en dan bij de kyper paasje op de spits en boem goal,, dan is het erg gemakkelijk.

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wie er zo wil pro evo 6'en, voeg mij maar toe. :)

3. Ashavan

Ashavan Guest

Bij mij verschilt het. Ene keer maak ik een actie langs de zijlijn en wordt er door een voorzet ingekopt. Of snij ik naar binnen en geef een pass op de spits en kan op leeg doel intikken. Of ik geef een diepte pass tussen de verdedigers door en de dribbelaar komt er langs en schiet op goal.

Met de ML heb ik net Huntelaar maar gekocht. Hij is goedkoop en voorziet mij nu met de nodige goals. Sta 1e wat ik onverwachts vind aangezien ik op de 3e positie aan het richten was.

Speel nu ook met een ruit voor in:

-------Ambrosini-------
    Xemelez--------Espimas
    -------Da Guzman-----
    Sergio Garcia--Huntelaar

Die opstelling werkt voorlopig erg goed. Zodra ik betere spelers aan heb getrokken wil ik toch weer 4-3-3 gaan spelen.

4. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het echt helemaal gehad met dit spel, de computer kiest altijd de verkeerde speler als ik pass, ik heb nu al 3 wedstrijden verloren omdat iemand van mij team zo nodig een eigen doelpunt moest maken en ik verlies anders altijd in de 88e minuut.

5. Hanzo187

Hanzo187 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    of je bent gewoon slecht.

6. Ashavan

Ashavan Guest

Of je slecht bent of niet. Ik heb ook nog steeds dat ik een pass wil geven en de bal bij een andere speler komt. Leer er mee leven zou ik zeggen.

7. The_Verve

The_Verve Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het enige waar ik me elke keer weer aan erger is dat er te snel overgeschakeld wordt naar een andere speler. Ik wil vaak op het laatste moment nog een sliding doen om een pass te onderscheppen, zie je opeens een verdediger 'in de ruimte' glijden.

8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26

Moet je dat op manual zetten, heb je er bijna geen last meer van!

9. The_Verve

The_Verve Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bijna... ;)

10. Ashavan

Ashavan Guest

Ik stoor me er aan dat ik overschakelen wil naar een speler die het dichtst bij de bal is en in de loop van de tegenstander is en dan schakelt het over naar een speler die iets verder weg is en niks er mee te maken heeft. Ja dat werkt ook geweldig *rolls eyes*

Heb het idee eindelijk een goede opstelling gevonden te hebben met mijn ML team. Mis alleen nog een fatsoenlijke keep en AMF. De 2 zijmiddenvelders zijn van minder belang.

Laatst bewerkt door een moderator: 3 jun 2007
  11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Jaa bijna ja :p

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26

Is idd heel vervelend ja, soms wil je je centrale verdediger selecteren maar selecteer je een middevelder en loopt de CB gewoon weg van het mannetje :confused:

13. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd of je verdediger stapt voordat je hem heb geslecteerd 2-3 passen de verkeerde kant op, en je kan de spits daardoor niet meer inhalen..

14. Smoby NL

Smoby NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook vaak dat ik bijv met mijn mid mid een sliding voor de bal kan maken op het moment dat hun passen, maar dan krijg ik net de cb waardoor hij een sliding maakt en dus op de grond ligt en de spits zo naar de keeper loopt

15. Ashavan

Ashavan Guest

Ik heb vaak dat de bal via de tegenstander uit gaat en dan toch krijg ik geen corner of inworp mee, maar juist tegen. De helft van de beslissingen die de scheids maakt ben ik het niet mee eens omdat ze gewoon van geen kant kloppen.

Of zit er een optie in hoe partijdig hij kan zijn? :p

Maar goed zolang ik blijf winnen ondanks al die kutzooi vind ik het wel best. Hoop dat het in deel 7 beter zal zijn.

16. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er iets mis met xbox live vanavond? Twee keer werd ik gedisconnect en een keer grote lag. Verder zie ik in de gameroom geen namen staan en de connectiekwaliteit ontbreekt. :confused:

17. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik ben niet zo'n kritisch persoon maar bovenstaand heb ik (en iedereen neem ik aan) dus ook. Is een kwestie van timing zoals die geprogrammeerd is. Ik denk dat als de tegenstander passed dat je cursor direct verspringt. Daar zou dus een kleine vertraging (jou reactietijd) in moeten worden gebouwd.

Btw, als je op manual select hebt staan zou je dit probleem dus niet moeten hebben. Ik speel zelf niet op manual select maar zal dit wel een keer proberen om dit 'sliding timing probleem' te checken.

18. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem wel op manual staan maar hij gaat nog steeds automatisch bij een lange pass oid.

19. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe beter je wordt in het spel hoe minder je je eraan irriteert.
    Maar soms erger ik me er ook aan, als ik een keer een slechte wedstrijd speel ofzo dan zijn dat soort dingetjes heel irritant.

20. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    omdat dit sinds kort kan [yt]2JSj-NlMYqg[/yt]

online in een ranked match gemaakt. (goos zei dat ik hem wel ff snel mocht opnemen. had geen zin om er een uur over te doen, dus hij is niet al te best gefilmt)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina