Dat je in ranked matches niet wordt 'beloond' als je met een mindere club speelt vind ik uitermate dom. Nu speelt iedereen zo'n beetje met 6 topclubs, en dat wordt zo afgezaagd, elke keer maar weer RMA, BCA, INT, ACM, MCU (oid) te zien staan.
Ranked matches zijn wel aardig maar er gaat toch niets boven een goeie player match (op 15 minuten met een friend). Je hebt geen last meer van onsportieve disconnects en je begint je tegenstander meer en meer te kennen. Op leven en dood al heel wat potjes gespeeld met Olympic Lyon tegen een friend die met PSV speelt. Beide teams even sterk en 4-3-3. Geweldig gewoon.
Tuurlijk kan ik met ranked matches ook aan de gang met Lyon maar altijd maar weer de underdog spelen tegen de topclubs verveelt wel heel snel (vooral ook omdat het niet extra beloond wordt) ... ik zie onderhand de ranked match meer als oefening voor de player match. Bij de player match gaat het immers om je 'aanzien'/'PESreputatie' in je friendslist, terwijl die ranks toch vreselijk anoniem zijn
edit: check voor de grap eens Lyon. Die hebben Carew, Wiltord en de geweldige Fred als CF. Verder op het middenveld nog Juninho, en een prima keeper. Is weer eens wat anders
Laatst bewerkt: 8 jun 2007