1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Heb er ook geen voor je...

Maar het ging gewoon slecht omdat ik een week lang alleen maar shooters heb zitten spelen:9 Vanavond weer ff ballen denk en dan gaat het wel weer*)

2. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    heej Smoby NL ik heb er nog wel

ik stuur wel effe prive bericht

3. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik word helemaal naar van dat gezeur online, ik word steeds naar het hoofdmenu gestuurd tijdens een match met dat stomme gezeik dat de verbinding verbroken is. Terwijl ik gewoon nog online ben, mijn vrienden kan zien etc. Echt belachelijk. Gebeurde vandaag sowieso echt al 4 keer, daar gaan mijn punten..

Ik had trouwens wel een vette pot tegen een gast, hij nam Inter. Ik wilde ff flauw doen en deed dus hetzelfde. Maar ik hostte de game dus had het thuistenue, dacht ik. Hij nam namelijk ook het thuistenue en het was dus complete chaos op het veld. Vooral op het middenveld omdat daar dan echt dezelfde spelers lopen met hetzelfde tenue.. Wel goed om te oefenen met de radar, die biedt dan wel uitkomst. Ik kwam zelfs nog voor, hij had ook niet zoveel punten ofzo maar werd daarna wel weer naar het hoofdmenu teruggezet!

4. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Vind dat altijd alleen maar kut als er iemand hetzelfde team neemt, en dan ook nog is hetzelfde shirt! Walg van die lui!

5. Smoby NL

Smoby NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tering online lopen lui echt recht door mijn verdediging wat doe ik hier aan. moet ik gewon geen druk zetten ofzo?

6. Ashavan

Ashavan Guest

Man-marking op een paar key spelers, meestal zijn dit 2-3 man en meer niet. Verder niet op de man aflopen, maar met hem meelopen en naar buiten (weg van het doel) dwingen. Gewoon voor de neus van de speler lopen en niet ingrijpen. De bal knalt altijd tegen jouw aan en als je op de juiste momenten dat hij schiet de A knop gebruikt kun je de bal ook makkelijker afpakken en counteren.

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?

8. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    teams met goede centrale verdediges, ac milan bijvoorbeeld

9. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Milan heeft alleen niet echt goede WB's mocht je daarmee willen spelen. Frankrijk is een optie, anders kom je uit bij Inter, Barca kan ook nog wel met Thuram, Marquez en Puyol.

10. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Dat je in ranked matches niet wordt 'beloond' als je met een mindere club speelt vind ik uitermate dom. Nu speelt iedereen zo'n beetje met 6 topclubs, en dat wordt zo afgezaagd, elke keer maar weer RMA, BCA, INT, ACM, MCU (oid) te zien staan.

Ranked matches zijn wel aardig maar er gaat toch niets boven een goeie player match (op 15 minuten met een friend). Je hebt geen last meer van onsportieve disconnects en je begint je tegenstander meer en meer te kennen. Op leven en dood al heel wat potjes gespeeld met Olympic Lyon tegen een friend die met PSV speelt. Beide teams even sterk en 4-3-3. Geweldig gewoon.

Tuurlijk kan ik met ranked matches ook aan de gang met Lyon maar altijd maar weer de underdog spelen tegen de topclubs verveelt wel heel snel (vooral ook omdat het niet extra beloond wordt) ... ik zie onderhand de ranked match meer als oefening voor de player match. Bij de player match gaat het immers om je 'aanzien'/'PESreputatie' in je friendslist, terwijl die ranks toch vreselijk anoniem zijn

edit: check voor de grap eens Lyon. Die hebben Carew, Wiltord en de geweldige Fred als CF. Verder op het middenveld nog Juninho, en een prima keeper. Is weer eens wat anders:)

Laatst bewerkt: 8 jun 2007
  11. Sn4rf

Sn4rf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal ;)

Ik speel ook regelmatig PES (playermatches) en vroeg me af er ook leuke toernooitjes zijn voor de fun??? Zoja dan lijkt het me erg leuk om daar aan mee te doen, en anders is het misschien leuk om eens zoiets op te zetten via dit forum :)

BTW als iemand zin heeft in een potje PES add me maar, gamertag is SK4R SN4RF

12. The_Verve

The_Verve Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vaag! Speel ik net tegen iemand een ranked match. 3-0 voor mij in de 80e minuut, hij disconnect en ik kijk even later bij mijn gespeelde wedstrijden blijkt het als een 0-0 verwerkt te worden. :mad:

13. dopje15

dopje15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag:

Hoe kan ik spelers overzetten van team naar team?
    Of is dit helemaal niet mogelijk?

14. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je zult handmatig een speler van Ajax (Vertonghen bv) moeten veranderen in een nieuwe (bv Davids). Bijna niet te doen dus.

15. Ashavan

Ashavan Guest

ML gaat lekker nu. de eerste 2 seizoenen was moeilijk om punten te pakken. Maar in het derde seizoen legde Huntelaar, Wallner en Sergio Garcia bijna elke boel in het netje. Heb nog een lading andere onbekende 17jarige talenten aangetrokken die beetje bij beetje beter worden zoals Cervantes op RM. Bruga de Roemeen die over 3-4 seizoenen de vervanger van Wallner kan worden.

Alleen jammer dat me verdediging nog uit oude rotten bestaat zoals Thuram, Simic, Ambrosini. Die moeten maar eens vervangen gaan worden. Zit nu toch in de negotiate fase voordat seizoen 4 begint en heb ruim 30.000 credits om te verpatsen. Moet toch wel lukken dan :D

16. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik speel nu Franse League (met Lyon). Ik heb um op 30(!) minuten staan. Dan voelt het zoveel meer als echt voetbal aan. Gek genoeg krijg ik toch geen monsteruitslagen. Hou dat komt/gedaan is snap ik niet maar briljant is het wel

Dus als ik 10 minuten speel wordt het wel eens 2-1 o.i.d. maar als ik 30 minuten speel wordt het nooit 6-3 maar weer 2-1 o.i.d.

Iemand dezelfde ervaring?

17. Ashavan

Ashavan Guest

Nog nooit geprobeerd eigenlijk.

Ben nog met de ML bezig in het 4e seizoen. Mijn 1e in de D1 met allerlei Italiaanse ploegen. Ik ben in strijd met AC en Inter Milan voor de 1e plek. Vergeleken met andere ploegen heb ik niet echt geweldige namen in mijn team staan, maar wel een paar geweldige jonge talentjes :D

Gambino rocks als LM. Hij is snel, dribbelaar en ondanks dat zijn preferred voet de rechter is geeft hij met links betere voorzetten.

Verdediging is nog steeds een lading ouwe lullen zoals Simic en Thuram. Maar heb nu geld om ze te vervangen. Jaric en Giersen van het standaard PES6 ML team doen het verassend goed in de verdediging.

18. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag,

Ik wil PES6 online spelen, maar als ik Xbox live selecteer dan zegt ie iets als:
    You aren't allowed to play on xbox live, terwijl bij mijn console settings alles op allowed staat. Ik heb een silver abbo, heeft dit er iets mee te maken, wat moet ik aan dt probleem doen ?

19. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Je hebt een gold abbo nodig om online te kunnen spelen;)Met silver abbo kun je wel dingen downloaden(zoals demo's) maar je kunt er niet online mee spelen. Dus als je Pes of een ander game online wil spelen moet je een gold abbo hebben.

20. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat s het dus, ik heb nog wel 2 a 3 stickers liggen, maar ik weet niet hoelang ik daarmee kan. Ik heb na 9 maanden zwoegen eindelijk mijn NAT open, heb je gold nodig, de afzetters :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina