Pro Evolution Soccer 6 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. huey

    huey Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik dacht van wel maar geeeen idee hoe..
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Kijk hier ben ik het dus helemaal mee eens. Dan heb je dus idd eens kans dat er in ranked ook met andere teams gespeeld gaat worden dan met alleen maar met Adriano en Co. Wordt er stront ziek van al die gasten met dezelfde teams. Een beetje variatie zou ook wel leuk zijn.


    Hmm nee. Tuurlijk moet je de opstelling wel naar je hand kunnen zetten. Dat zou echt nergens opslaan als je dat niet zou kunnen aanpassen.
     
  3. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
     
  4. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Spelen met 'een opstelling die nergens op slaat' wordt in een partijtje van 5-10 minuten natuurlijk niet afgestraft. Maar zet um op 30 minuten (helaas niet mogelijk online) dan wordt dat dus wel anders:) Wat dat betreft heb ik niet alleen een 'hekel' aan het feit dat iedereen met de top 7 speelt maar ook aan die kleine 'kut' partijtjes. Gewoon 30 minuten, dan heb je pas echt het gevoel voor voetbal.

    (ben nog steeds bezig met de 'French League' op 30 minuten per wedstrijd ... heerlijk:) dat is dus 38x30 + beker is sowieso al 20 uur speelplezier ... ga je ook eindelijk is letten op dat 'fatigue' systeem en ben je wel genoodzaakd om je beste spits eens een wedstrijd niet op te stellen ivm 'vermoeidheid')
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2007
  5. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er heel weinig mensen geinteresseerd zijn in het spelen van een potje PES van 60 minuten online.

    Het probleem is dat die opstellingen die nergens op slaan ook goed werken.
     
  6. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Dat is dan jammer want imo is een partijtje van 5 minuten nou niet echt realistisch. Hoe kan je nu ooit een achterstand wegwerken? En wat is het nut van een rode kaart om van een gele kaart maar te zwijgen + het fatigue systeem wat dan totaal geen impact heeft (daarom rent iedereen ook als een dolle in die ranked matches die ik wel eens speel)

    Geen zin in 60 minuten (ik had het trouwens over 30 minuten) zegt veel of de gamers in kwestie ... ik kan 2 problemen zien:

    1. Connectie/lag problemen (dat is idd een echt probleem)
    2. Speler kapt ermee ... dat is een probleem van 'onsportieve' gamers

    Nogmaals, ik vind (ik dus:) dat 1 x 30 minuten veel leuker/echter dan 3 x 10 minuten maar ja, je hebt wel een partner/tegenstander nodig die daar hetzelfde over denkt natuurlijk:)
     
  7. iBeats

    iBeats Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    30 minuten lijkt mij ook super! Dan kan je pas echt gebruik maken van de (door jou opgemerkte) zwakte van je tegenstander.

    Hoe zou het dan zitten met conditie? Kan je dit uberhaupt zelf instellen?
     
  8. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, ik las 30 minuten per helft, my bad....
     
  9. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    beste opstelling

    4-5-1

    middenveld win je alles, , rmf , lmf meer naar voren..
     
  10. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Je kan 'random' instellen voor de 'vorm', dat doe ik altijd, heb je ook eens dat je spits uit vorm is. Ik meen dat 'fatigue' niet meespeelt in een enkele (online) match, dat is wel jammer want een speler met veel 'fatigue' is echt snel moe en kan je beter uit je team laten. Ik zou dan ook graag zien dat je ook een 'random fatigue' voor (online) enkele matches zo kunnen instellen.

    Zodoende zou je dan inderdaad toch ff aan je opstelling moeten werken. En de wedstrijden zijn ook leuker, zo'n spits die de ene wedstrijden er 4 inknalt en de andere wedstrijd gewoon geen bal goed raakt ... zonder random wordt alles zo steriel.
     
  11. huey

    huey Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ja mee eens, zo erger ik me er ook aan dat je neit in kan stellen hoe je verdedigers met een corner mee kan laten gaan. Iemand die weet of dit een mogelijkheid is?
     
  12. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    laat maar:)
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2007
  13. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
  14. iBeats

    iBeats Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd..site is under maintenance, dus moet nog even wachten. Maakte net een schitterende goal met GiggS van een metertje of 25, versta je dat onder ' heel erg ver' ?

    ' en gaat weer verder oefenen ' ;)
     
  15. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Volgens mij is die Inzaghi goal van 35 meter (maarre 25 meter is ook lekker hoor)

    Ik wacht nog steeds op mijn eertste goal uit een vrije trap (met Lyon, Juninho), heb al wel een keer de lat gekraakt dus ik zit 'in de buurt':) Had gisteren trouwens wel een voorzet die erin zeilde, dat was ook wel tof (heb ik op video, zal ik wellicht ook posten op GT)
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2007
  16. iBeats

    iBeats Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    WOW dat hakje is echt zo vet ! Maar is dat nou gebaseerd op pure geluk of op kwaliteit ofzo? Vind het altijd leuk om een vrije trap rondom de 16 te krijgen, maar doe er bijna nooit iets mee :)
     
  17. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    pure geluk, heb het ook heel af en toe, maar tis nou niet zo dat ik dat express doe hahaha
     
  18. tencoatie

    tencoatie Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net die konami cup gewonne mara krijg geen clisic team van nederland waar staan die dan????
     
  19. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik ben een aardig (al zeg ik het zelf) videotje aan het uppen naar Gametrailers. Van een 4-3 match die ik speelde in de French League (30 minuten speelduur). Met wat tekst/uitleg erbij als achtergrond info. Zo voelt het een beetje aan als een reportage van een 'echte' wedstrijd (en zo zien we allemaal PES toch, als 'echt' voetbal;)

    Straks volgt de link

    edit: en hier is ie:) ... http://www.gametrailers.com/player/usermovies/77178.html (enjoy)
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2007
  20. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    gisteren 3 matches online gespeelt, de eerste match werd ik eraf getikt(5-1)

    de tweede ging een stuk beter, ik had controle over de wedstrijd , maar in de zestigste minuut scoren ze uit de counter(1-0)

    de laatste wedstrijd ging zeer goed, ik was beter, maar de Tegenstander kwam op voorsprong, ik had een paar goede kansen en in de 79e minuut krijg ik een penalty die Henry benut. in de verlenging maakte ik in de 114 minuut de 2-1 door een rebound!

    het kan beter... maar ben er tevreden mee;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina