Pro Evolution Soccer 6 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik doe ook nu altijd player matches want van die ranked games krijg ik het op de zenuwen.Brazil-brazil ik haat brazil*)
     
  2. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0

    Ohh , daarzo dat weet ik wel ik zat n.l op develstein college en dan in de pauze altijd bij de AH broodjes frikadel eten \o/
     
  3. Ashavan

    Ashavan Guest

    Tja. Als je 10x op rij een tegenstander heb die Barzil/Barca/Inter kiest dan is de lol er snel vanaf. Manmarking op een paar key spelers en gaan keer op keer op keer op keer op keer.

    Op een gegeven moment liet ik hun eerst kiezen en dan koos ik vlug een team wat ik in gedachten had. Dat is enorm omslachtig maar dan had ik soms gelukkig nog wat boeiende wedstrijden.

    ML spelen en dan super spelers te hebben om dan vervolgens weer het trage Single Player competities spelen voelt vreemd aan.
     
  4. dopje15

    dopje15 Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je iemand ook goed laten trainen ofzo ik zelf ben ac milan, en wil ik drenthe wel ff kopen hoe kan ik hem hoger op laten komen?
     
  5. Ashavan

    Ashavan Guest

    Niet. Tenzij je Master League speelt en hem vaak in de opstelling plaatst en dat hij zo ontwikkeld naar mate hoeveel je hem laat spelen. Na 2-3 seizoenen zie je pas hoe goed ie dan is.
     
  6. Hanzo187

    Hanzo187 Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    valt wel mee na 1 seizoen zie je bij jongelingen al snel resultaat.
     
  7. dopje15

    dopje15 Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt ie dan ook hoger in bijvoorbeeld snelheid hij was bijvoorbeeld 70 en zie je dat hij dan ook 75 wordt?
     
  8. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap eigenlijk niet waarom ze die paar teams online zo sterk hebben gemaakt. Ze hadden alle teams gewoon even sterk moeten maken online.
     
  9. Ashavan

    Ashavan Guest

    Ja. Als je veel rent wordt hij ook sneller in de loop der tijd. Je ziet na de wedstrijden als je op de naam gaat staan een balkje vollopen. Als het vol is gaat het een niveau omhoog. En in de wedstrijd wordt hij dan idd iets sneller. bij mij zin de meeste gegroeid tot 85-96 en die zijn dan snel :D
     
  10. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    heb meer mensen sinds een paar weken het probleem dat als een seconde het internet uitvalt je opeens bij het beginscherm komt en de wedstrijd hebt verloren, best hoerig!
     
  11. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik had gistermiddag weer 2 mensen die het nodig vonden om te disconnecten.

    De 1e was een Nederlander die Brazilië koos en ik koos Nederland. Voor rust stond ik met 4-0 voor. Na rust scoorde ik de 5e en tijdens de herhaling van de goal kwam dat logo onder in beeld en kreeg ik de melding dat hij weg was.

    De 2e koos Italie en ik koos weer Nederland. Ik speelde zijn spelers helemaal weg maar kreeg de bal maar niet in het doel. Tijdens de rust zag ik dat ik 72% balbezit had. Toen de 2e helft net begon scoorde hij omdat de keeper de bal losliet en gelijk verbrak hij zijn verbinding. Even later stuurt hij mij een bericht dat hij had gewonnen want hij stond met 1-0 voor toen hij de verbinding verbrak.

    Ik moet nog 14 wedstrijden winnen bij Ranked en dan heb ik die achievement voor 100 wedstrijden gewonnen. Maar als iedereen steeds disconnect schiet het ook niet op. Want die telt hij er niet bij
     
  12. PatersNL

    PatersNL GET A LIFE :P

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is idd heel laf!
    Ze zijn echt niet sportief, kbedoel als je verliest is het jammer maar ik zou niet disconnecten.
     
  13. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou, ik disconnect eigenlijk nooit, maar er zijn bepaalde gevallen waar ik wel disconnect. Sommige mensen spelen namelijk zo verschrikkelijk irritant. De hele tijd wachten tot ik kom jagen en dan opeens gauw de bal passen. En als hij scoort die herhaling telkens weer opnieuw laten zien. De hele tijd dat moment dat hij de bal schiet telkens weer opnieuw terugspoelen en weer laten zien, zo vervelend! Daar wordt ik echt zo naar van, dan disconnect ik gewoon. Ik heb trouwens ook 4 keer gehad dat mijn internet uitviel:confused:Heel raar, gebeurt nooit alleen bij PES heel af en toe. Maarja, 8 disconnects is toch niet slecht vind ik als je meer dan 210 wedstrijden hebt gespeeld.
    Iedereen die Pes speelt online in mijn Friends list speelt trouwens heel fair. Het hoogste van iemand is 50 disconnects, maar die heeft al 1000 matches gespeeld ofzo.
     
  14. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Zodra ik die achievement voor 100 wedstrijden gewonnen heb gehaald stop ik met Ranked matches en speel ik alleen nog maar Player matches. Ik vind Player matches veel beter. De mensen kiezen niet altijd Brazilië of Inter en ze disconnecten ook niet zo snel. Ik moet nu nog 12 Ranked wedstrijden winnen. Dat ga ik morgen maar proberen
     
  15. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ik geloof dat ik ongeveer rond de vijftig Ranked Matches heb gespeeld en bijna geen last heb gehad van zulke mensen. Eén keertje was dit wel zo, maar ik maakte hem in met FC Barcelona.
     
  16. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand welke classic teams er te unlocken zijn?
    Ik heb nu alleen nog classic Holland en classic Brasil door de Reebok-cup te winnen met Holland en respectievelijk Brazilie.
    Zijn er nog meer? Zoals Italie, Engeland en Duitsland enz...
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    -Argentinië
    -Brazilië
    -Engeland
    -Frankrijk
    -Duitsland
    -Italië
    -Nederland
     
  18. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Haha, dat heb ik ook gedaan inderdaad!
     
  19. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Moet dit toch ff kwijt hoor ...

    Ik speel nu dus de Reebok cup met Lyon. Heb um op 30 minuten staan. En wat een wedstrijden. Ik probeer nu al voor de 3e keer de halve finale van Frankrijk te winnen. is het 1-1 na 90 min, en in de verlenging niet gescoord en op penalties verliezen. Ik zit me te verbijten net als bij een echte wedstrijd.

    Geniaal gewoon. Ik bedoel, wedtrijd + verlenging is toch 40 minuten spelen ... en dan 1 fokking 1 ... dat dat kan. Dat geeft voor mij aan dat de gameplay gewoon briljant is ... en dan dat doelpunt van Zidane ... dieptepass zo uit de lucht. Ik liep wel te vloeken (maar toch vond ik het een briljante goal, en ik had DIE animatie trouwens nog nooit gezien ook)

    Zoals gezegd, ik moest (mijn bewondering) nog ff kwijt.
     
  20. basovich

    basovich Guest

    Net omhaal voor het eerst gemaakt :cool:..

    [yt]XjXxYRW7JDY[/yt]
    *kwaliteit sucks
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina