1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashavan

Ashavan Guest

Hoe je de vleugelspits bereikt is afhankelijk van hoe je hem ziet staan. Staat hij net achter de verdediger dan geef je een Y in de loop mee. Sprint de verdediger eruit naar de bal, snij schuin naar binnen zodat je de verdediger afsnijd en knal op het doel. Als het nog een redelijke afstand naar het doel is kun je ook een lob in de loop over de verdediger geven. Soms speel ik hem terug naar een middenvelder die er wellicht beter voor staat om een steekballetje af te leveren.

Als de spits voor de verdediger staat kun je hem met Y aanspelen en sprint hij kruislings binnendoor en komt die verdediger niet eens tegen tot je al geschoten heb.

Zodra je met 3-0 voorstaat gaat de tegenstander meer op de aanval spelen en na 4 of 5-0 gaan ze meer spitsen in zitten. Dus hoe meer je voor komt te staan hoe meer ruimte je krijgt om te blijven rammen op het doel. Zo had ik moeite met het middenveld in het begin, maar zodra Frankrijk een middenvelder eruit haalde en Wiltord er in zette had ik meer ruimte op het middenveld en kon er 1 door laten rennen naar de spitsen en afvallige ballen kwamen zo ook meer bij mij terecht. Mijn verdediging had geen probleem met de 4 spitsen ook al had ik nog maar 3 verdedigers en 1 dmf die mee hielp.

Maar heb wel zin om weer eens online een potje te spelen. Zal wel weer rampzalig slecht zijn aangezien ik erg gewend ben geraakt aan de console AI en de snelheid van mijn ML spelers. Moet er weer in komen en heb dusver weinig geluk gehad met het starten van player matches. Moet vaak wachten of ze komen niet :confused:

Max als je wilt speel ik ook wel met leukere clubs dan de standaard teams. Heb nog een paar in gedachten die ik wil proberen :)

2. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ashavan. Als we beiden online zijn en het komt zo uit, dan kunnen we ff mailen via XBL of we zin hebben in een potje PES.

Geen verplichtingen. Heb ik zelf een 'hekel' aan want zoals je zelf ook opmerkt komen van te voren gemaakte 'afspraken' vaak neit uit (door verschillende oorzaken)

Btw, ik ben altijd pas laat op XBL (typisch na 23u)

Mocht het van ee (paar) potje(s) komen kijkt me Ajax (jij) tegen Lyon (ik) een aardige opzet.

Ben benieuwd of ik kan 'meekomen':)

Dus, wie weet, cu online.

Max

3. ninc

ninc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag: Hoe loopt pes 6 online op de xbox 360?

ik heb namelijk een ps2 van een vriend te leen en online speel het echt stukker langzamer dan normaal. Is het op de xbox 360 ook een beetje minder of loopt het daar op de gewone snelheid alsof je zonder op internet speelt?

Thx.

4. Ashavan

Ashavan Guest

heb op de xbox360 nooit last gehad van dat fenomeen. heb wel dat als iemand op me vriendenlijst inlogt dat het tijdelijk hapert

23.00 op xbl...in de weekenden zou me dat moeten lukken. Door de weeks ben ik mentaal zo rot na het werk dat 22.30 me slaaptijd is :p Dus als je af en toe eerder online zou kunnen komen graag. Een potje beginnen is niet zo'n probleem aangezien ik niet moeilijk doe over het eindigen van offline match.

Laatst bewerkt door een moderator: 12 jul 2007
  5. ajax93

ajax93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weten jullie hoe je rabona shot doet op x360 (rabona shot is achter het standbeen schieten) ik snap het nie kunne jullie het ff uitleggen.

en dan nog een vraag hoe selecteer je oude speler want bij de masterleague staat er classic player die heb ik op 'yes'gedaan maar kheb nog steeds geen oude spelers

6. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rabona moet je schuin (neem ik aan_ voor het doel staan en met rivaldo(en nog een paar die dat kunnen) met zijn verkeerde been laten schieten.
    Classic spelers herken je niet zo want die hebben allemaal neppe namen;)

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan overigens spelers Editten zodat ze wel de Rabona Shot kunnen, gewoon Weak Foot Frequency 3 of lager maken en Shot Technique 90 of hoger. Je kan de Rabona Shot ook proberen door als de speler links is naar de rechterkant te lopen vanaf de linkerkant(als het goed is heeft ie dan zijn sterke been het dichtst bij het doel) en dan schieten, zo zou hij ook moeten lukken. Als hij rechts is uiteraard het omgekeerde.

8. ajax93

ajax93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik geprobeerd ik ging proberen met zjn verkeerde been te schieten maar toch schiet hij met zijn goede been :confused: heb het al vanaf alle twee de kanten geprobeerd

9. ajax93

ajax93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en nog bedankt voor de uyitleg:p

10. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Heb ik wel vaker ;):+
    Maar ik speel zelf ook op 4 sterren, gewoon 5 minuten per wedstrijd... Ik win nog lang niet alles, maar het gaat beter dan verwacht... Speel met Real Betis en heb inmiddels aardig wat talenten rondlopen... Rafael Sobis wordt ook een ontzettend lekker spelertje...

Wij moeten btw ook nog eens tegen elkaar Ashavan ;)

11. Ashavan

Ashavan Guest

Ben dan niet steeds bezig met wat anders als ik je uit wil nodigen ;)

Afhankelijk hoe mijn kat aan zijn nieuwe omgeving went kan ik vanavond spelen.

12. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Haha is het zo erg dan ?:9 Cool nieuw katje:thumbs:

13. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is zo vervelend hé.. Moet je kijken waarvandaan 'ie hem maakt..

Echt debiel gekeept.

14. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Lijkt me niet de 360 versie. Coupet van Lyon houdt zo'n balletje wel (tenzij het een vBasten/1988 uithaal is:)

15. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het is ook de PC-versie. Maar dat maakt qua spel toch niet uit? Het is wel gewoon PES6. En het is Coupet ook niet trouwens, want het is Valencia en niet Lyon..

16. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Mijn opmerking was ook niet 'slecht' bedoeld hoor:)

Ik wil alleen maar zeggen dat ik Coupet (en ik speel vrijwel altijd met Lyon) dit nog nooit heb zien doen (in de 360 versie). Ik kan me in 50 uur, precies één domme actie herinneren, dattie een bal doorliet terwijl hij hem makkelijk had kunnen vangen (dat leek mij een programmeerbug, de bal van richting werd veranderd, schampschot tegen mijn verdediger en Coupet 'dacht' kennelijk dattie bal over ging oid)

17. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Is het niet de ps2 versie? Aan de lay-out van de knoppen te zien iig. Anyway, wederom bewijs dat de keepers nog alles behalve top zijn.

18. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    @ maxqubit; Oh ok, ik snapte ook niet helemaal wat je ermee bedoelde inderdaad :)
    @geertbargeman; Zou best kunnen inderdaad, ik heb hem ook niet gekocht zal ik maar zeggen..

Wat ik nog ergerlijker vind aan de keepers, want dit gebeurt dan nog vrij weinig, is dat ze die rebounds zo weggeven. Schiet een buitenspeler uit een onmogelijke hoek (zoals deze) op goal en dan staat er 1 spits voor de goal verder en dan tikt ie hem zo voor z'n voeten.. Wat dat betreft ben ik wel benieuwd naar het volgende deel..

19. Ashavan

Ashavan Guest

Rebounds geven ze inderdaad vaak weg. Gewoon hard knallen en een andere speler in laten lopen voor simpel intikkertje.

Bij de test match van Lyon - Frankrijk had ik ook met 1 goal dat een backspeler een afvallige bal randje 16 had. Hij knalde op goal welk makkelijk te stoppen was en draaide in de hoek tussen de handen van de Barthez door. Zag er vaag uit.

20. ajax93

ajax93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij lukt die rabona shot nog steeds niet ik loop schuin naar het goal allle twee de kanten geporbeerd maar doet het niet:mad: kan misschien iemand van jullie ff helpen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina