1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Generation Tracks

Generation Tracks Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Potverdomme zeg! Ben na zo'n beetje alle achievements in sp te hebben
    gehaald nu bezig online... Dat valt ff vies tegen als je de computer gewend
    bent...

Dat wordt ff flink oefenen, allemachtig!!! Verdedigen gaat nog wel,
    maar aanvallen lukt sporadisch...

Tot zover:
    4x win
    8x gelijk
    4x verlies

Is er online een opstelling die goed werkt qua veldbezetting? Ik kom er nog
    niet erg uit... :eek:

Laatst bewerkt: 25 jul 2007
  2. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt heel erg aan je team.. Wanneer je overlopen dreigt te worden is het slim om van één van je backs een CB te maken of met een DMF te gaan spelen zodat je een man extra achter hebt. Dit heeft weinig met aanvallen te maken, althans zo lijkt het, maar wanneer je minder hoeft te verdedigen kan je meer aanvallen..

Verder moet je niet met ss'ers spelen tegen een team met 2 dmf's omdat die dan te weinig ruimte hebben. Kan je beter met WF's spelen.. Ook hoef je geen aanvallende opstelling te hebben om aanvallend te spelen, wanneer je balbezit hebt komen de middenvelders en backs toch wel mee op.

Ook slim om de manmarking aan te zetten (vooral de spitsen of een bepalende speler op het middenveld) en te letten op de aanvals en defencepijlen van je knapen. Ook opletten wanneer je met de stats op random speelt, anders staan er figuren in die niks klaarspelen. Dit zie je aan de conditionstat, een 3 (Henry bv) is niet relaxt. Hij is daarom vaak uit vorm.

3. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Wat ik laatst ook had was een player match (15m + ex, tegen een friend) waarbij het de 1e helft doelpunten regende. 3-4 achter. en de 2e dus geen enkel doelpunt. Zo gek, maar dit zie je ook wel eens in het echt, 2 totaal verschillende helften.

Hoe dat geprogrammeerd is is mij en raadsel maar geweldig vind ik het wel.

Ook zie je wel eens dat een wedstrijd 'kantelt'. Alsof een 'aansluitingstreffer' doorwerkt in de (de)motivatie van beide teams. Zijn dat de 'mentality' stats of zo? Iig erg goed gedaan.

Verder valt het mij op dat spelers die rood zijn (dus in-vorm) ook vaak op het randje spelen, en er veel harder ingaan, met soms een kaart tot gevolg.

4. Generation Tracks

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, hier staan alvast enkele zeer bruikbare tips in. Ik had veel eerder
    moeten beginnen met online spelen. Merk gelijk welke achterstand ik heb
    op anderen. Het is zo ontzettend anders dan singleplayer. Daarin own ik,
    maar online duidelijk niet.

Is het ook een kwestie van gewoon maar veel oefenen en situaties leren
    herkennen?

5. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja natuurlijk, ik ben net terug uit Turkije en startte gister weer is PES op maar het ging echt van harte. Vooral de eerste 2 wedstrijden had ik echt geen idee waar ik mee bezig was, ik moest echt weer ff het gevoel terugkrijgen zegmaar. Gelukkig speelde ik echt tegen een knuppel dus ik won wel..

Laat ook niet te snel je keeper uitkomen, wees niet bang om is een gele kaart te pakken en rennen is niet persé beter. Spelers als Zidane zijn sloom maar balvast, maar wanneer je rent kan je er snel afgelopen worden of wordt de bal gewoon afgepakt. Ren dus niet altijd maar gebruik zijn lichaam om dan een goede pass te verzenden.

6. Generation Tracks

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat al iets beter. Win nog steeds niet, maar verlies ook niet met
    grote cijfers. Doelpuntjes pak ik sporadisch mee, maar als ik al voor sta,
    dan zorgt mijn tegenstander steeds wel dat hij 1 doelpuntje meer maakt.
    Voorlopig speel ik nog het meest gelijk.

Ik lees net het volgende op internet, weet iemand of dit klopt?

Unlockable

Classica teams
    Argentina unlocks the Classic Argentina
    Brazil unlocks the Classic Brazil
    England unlocks the Classic England
    France unlocks the Classic France
    Germany unlocks the Classic Germany
    Italy unlocks the Classic Italy
    Netherlands unlocks the Classic Netherlands

Je onlockt deze teams als je met 1 van genoemde teams de reebock cup wint.

Laatst bewerkt: 26 jul 2007
  7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt , helaas zijn de namen niet gelicenseerd en zijn het allemaal vage namen.

8. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Komen de Classic Players dan eigenlijk ook in de Master League terrecht?
    Of kun je dat in het begin uitzetten als je begint.. :)

9. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kun je uitzetten. Zou het je ook aanraden want het is niet leuk zo goed als die spelers worden. Ik noem een cruijff, een maradonna.. etc. Maar het is maar net waar je mee wil spelen;) ik heb het in ieder geval uitgezet.

Ps: waarom wordt die Fred van Olympique Lyon zo verdomd goed? Alles in het rood wat statistieken betreft, dat kán toch niet..

Laatst bewerkt: 26 jul 2007
  10. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ongeveer bij elke speler die onder de 25 is en wat stats tussen de 80 en 90 heeft. Dat is het kutte aan de master leaque, ik heb het ook alleen gespeeld voor de achievements.

11. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat er in de PES serie áltijd een aantal spelers té goed worden waardoor je na een aantal jaren Master League altijd een super team hebt, terwijl de rest van de teams vrijwel alleen maar slechte en oude spelers heeft. In het vorige deel vond ik Babel bijvoorbeeld zo'n speler. Op vrijwel alle aspecten had hij meer dan negentig punten en in-game was hij niet te stoppen.

Tijdens dit deel ben ik niet verder dan 4 seizoenen gekomen in de Master League, gezien ik het veel leuker vind om in échte competities te spelen die concurrerende teams bevatten.

12. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Heeee, niets slechts van Fredje zeggen he:) Ik speel altijd met Lyon en Fred is mijn lievelingetje (de rest nu ook trouwens, en Carew is eigenlijk veeeel beter)

Anyway, dat is Fred in player match of Legue, daar gaat dat hele 'ontwikkelen' verhaal niet op natuurlijk.

13. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu een dag of 2 wat met Lyon en dat is eigenlijk wel een erg lekker team. Ik heb het gevoel dat ik veel mooiere doelpunten maak dan met andere teams al zijn de stats van Lyon spelers veel minder.

Gister maakte ik tegen een gast met 7000 punten in de eerste minuut een schitterende goal. Juninho kapt 2 man uit, geeft een hoog dieptepassje en Fred volleert hem zo de kruising in vanaf randje zestien. Best aardig dacht ik zo.

14. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Lyon is idd een leuke ploeg. Alleen spijtig dat er spelers zo snel moe zijn.
    Hoe is trouwens die wedstrijd afgelopen tegen die gast met 7000pt?
    Want je spreekt over een snelle doelpunt maar verder niks... ;)

Ik speel nog maar zelden ranked. Ik kom veel leukere tegenstanders tegen tijdens de player matches. Ranked heb ik ongeveer 6600pt.

15. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    3-2 winst! In de laatste minuut scoorde Wiltord nog een fijne treffer. Die gast stuurde ook nog well done ;) terug. Wel geinig. Ik speel 3-5-2 met Lyon alleen heb ik niet echt veel vervangers.. Het staat zo:

Coupet
    Cacapa-Cris-Squillacy
    Govou-Toulalan-Diarra-Malouda
    Juninho
    Carew-Fred

2 CB's en een CWP, Govou en Malouda WB's en Toulalan CMF, Diarra DMF. Juninho AMF en 2 spitsen.

Jammer dat Govou altijd helemaal kapot is, hoewel die wel echt het hele veld overbuffelt. Verder moet ik Fred vaak vervangen na 90 minuten en Toulalan wordt ook nog wel is geslachtofferd. Opzich is het best een aardig team, maar tegen een speler die even goed is maar met Barca bv speelt heb ik het wel zwaar en verlies ik meestal. Die 7000 dude had Zaragoza, daarvoor ook tegen PSG gespeeld. Dat zijn veel leukere wedstrijden dan de zoveelste Madrid-Inter bv.

16. skinds

skinds Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan mij iemand iets beter informern hoe je de rabona doet op de xbox 360
    en met wie ??
    mvg skinds

17. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Nice done!

Ik speel altijd 4-3-3 met Lyon, 2 wingers: Wiltord, Malouda. Centraal staat Carew. Geeft altijd leukere wedstrijden. Vandaar dat ik meer player matches speel. Want daar kom je vaker gasten tegen die met kleinere ploegen wilt spelen.

Verleden keer had ik Brussels (Anderlecht) en tegenstander had Porto. Toen was dit een spannende wedstrijd.

18. Ashavan

Ashavan Guest

Sinds ik weer online ben gaan spelen heb ik maar 7 gewonnen en 11 verloren. Gaat niet goed zo. Ben weer een division gezakt naar 3a rofl.

Speel de laatste tijd met AC Milan, maar speel vaak te ontspannen. Zodra ik druk zet en aanval kom ik goed mee. Maar me afrondingen zijn weer zwaar bagger. Waarschijnlijk PES overload en heb een break ofzo nodig.

19. skinds

skinds Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan mij iemand iets beter informern hoe je de rabona doet op de xbox 360
    en met wie ??
    mvg skinds

20. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Malouda vind ik echt een baggerspeler in PES6. Hij kan niet afmaken, is sloom aan de bal en zijn passing is ook niet bijzonder.. Geef mij dan maar Govou, daar speel ik ook altijd mee als ik Frankrijk neem.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina