1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Altijd mooi om een Fransman te verslaan. Kut franzen :+

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    inderdaad. dat zijn zowat de enige mensen die tijdrekken en de replay alsmaar bekijken. (engelse diehard voetbalfans doen het ook wel eens)

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Inter. :'-(

4. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    :'-(

5. D-uke

D-uke Guest

kent iemand hier een site of zelf een paar van die 'hidden' tricks in t spel?

laatst maakte ik 1 gevaarlijke mooie goal met owen (engeland). Rooney passt de bal van rechts op owen, owen tikt hem over zichzelf heen en draait zich om en schiet in 1x in de korte hoek. echt een prachtgoal

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of als je de moeilijkheidsgraad lager zet in League mode de tegenstanders van je ook slechter gaan spelen tegen de andere teams? Ik zit nu namelijk met Ajax in de Eredivisie, 2e met maar liefst 10 punten achterstand op PSV met 6 wedstrijden te gaan. PSV blijft alles maar winnen en ik heb geen zin om de Eredivisie nog een keer te gaan spelen dus vroeg ik me af of als ik hem op amateur ofzo zet dat PSV dan ook slechter gaat spelen.

7. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Dit zal geen invloed hebben...
    De Computer tegenstander van PSV zal ook slechter spelen, en als nog verliezen :).

Oftewel, hopen dat ze punten verlies gaan lijden...

8. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Yeah, ik heb nu ook nog maar even PES6 gekocht om de honger naar PES2008 te stillen. Na het spelen van de dramatische demo van Fifa 08 bevalt PES6 mij veel beter dan Fifa 08. Alleen zit ik even met wat vraagjes over PES6.

Er zijn verschillende camera standpunten, ik kan alleen niet echt een goede uitkiezen. Welke is het best? Tele of Normal.. iets in die zin.

Bij PES5 kon het als ik mij goed herinner ook nog sneeuwen tijdens een wedstrijd, is dat ook in deze PES zo?

Kan je bij het starten van de Masterleague ook zelf bepalen welke teams in welke divisie spelen en dus je eigen soort van Champions League maken?

Bedankt alvast,

:b:

9. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tele,Nee,Ja :9

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
Topicstatus: