1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 sep 2007.

1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Net me 1000 punten binnen gehaald. Moest alleen nog kampioen van italie worden, en is net gelukt :)

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Je moet alle wedstrijden spelen toch? Of kan je ook uitslagen door de CPU laten bepalen? Heb namelijk totaal geen zin om alle competities te spelen, maar wil wel die gamerpoints O-)

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan hem op 5 min speeltijd zetten iig. En de International League kan je gewoon Half Season doen met 3 teams(= 2 wedstrijden :+). Ik moet zelf nog de Franse League en de Premier League.

4. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Dat is even goed om te weten :9 Ga ik daar vanavond even mee aan de slag ;) Thanks!

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb wel echt gespeeld, dus als ik verloor gewoon verder geaan. Meeste competities in 1x gehaald. De laatste (italie) heb ik 4x over gedaan :confused:. Ben blij dat ik hem nu heb :)

6. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    WTF, zojuist stond ik met 3-0 voor en quitte die loser. Even gechecked bij mijn laatste resultaat en er staat 0-0 en geen rating points??? Kan dat nu tegenwoordig ook? Iemand anders dit gehad???

7. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja, ik speel ook alle competitie. In Nederland kampioen geworden met Feyenoord (in seizoen 2), in Engeland met West Ham United (in seizoen 2), in Frankrijk met PSG (seizoen 1), in Spanje met Atlético Madrid (seizoen :cool: en ben nu bezig met Italië, team is Sampdoria. Sta na 15 wedstrijden bovenaan met 13 winstpartijen en 2 verliespartijen (Inter en Udinese). Inter staat 2e op 6 punten.

8. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ja, heb hetzelfde gehad! Vind die rankingspoints niet zo erg, maar dat gelijkspel erbij wel |:-

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vind italie maar vervelend, inter liet bijna geen punt liggen in een seizoen!

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik had AC Milan, ging redelijk makkelijk. Dat kwam misschien door het feit dat AC Milan het beste team van Europa was :+

Net in de Premiership, 1-1 tegen Arsenal, 82e minuut mooie volley van Kuyt(Ik ben Liverpool). Dus ik denk gewonnen, nee, Riise laat Henry volledig ongedekt bij een corner en die kan de bal aannemen en keihard erin knallen :mad:

11. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ze hebben nu al een beste winning streak, nu al een wedstrijd of 10 achter elkaar gewonnen. Ik win er 9 achter elkaar (Bonazzoli en Flachi zijn echt helden voorin) en ook AC Milan wint zoveel. Voorsprong op Inter is nu 4 punten en op AC Milan 5. Zit bijna halverwege.
    Vlak na de 'winterstop' is het overigens wel een belachelijk moeilijk programma, mijn competitiestart was alsvolgt:
    Inter thuis, AS Roma thuis, AC Milan uit. 3 topclubs achter elkaar, uiteindelijk verloor ik alleen met 3-1 van Inter (2x mister overrated...).

12. mister__pink

mister__pink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit is misschien niet de ideale plek, maar ik vind nergens deftige sites over pes 6 op ps2, vandaar: weet er iemand waar ik een overzicht vind van de controls van pes 6 op ps2? merci!

13. rickzorr

rickzorr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yo all
    ik heb egt een irritant probleem met Pro evo
    als ik normaal match speel loopt i helemaal soepel zonder problemen
    maar als ik naar Live ga en ranked match bijv dan is het zeg maar alsof alles een halve seconde later gebeurt met wat ik doe op controller.
    dus heeeeeel erg moeilijk verdedigen.
    Me NAT staat open duz daar kan het ni aan liggen
    iemand een suggestie?

14. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet meer ranked spelen ;)

15. rickzorr

rickzorr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ah daar heb ik egt veel aan man!.
    liever geen reactie geven dan zo'n domme

16. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Online gaat sowieso regelmatig klote, lagged soms echt hard.

17. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit problemen gehad online, en ik speel altijd Player Matches. Waarom doe je nog al die moeite om nu nog ff Ranked te spelen, als over minder dan 2 weken PES 2008 uitkomt.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Heb hem ook nu, speelt net zoals PES5 en dat is goed! Zelf de muziek van PES5 zit in PES6! 5 Keer Online Ranked gespeeld, helaas alles verloren. Ik heb geen probleem met aanval maar ik ben vaak zwak met verdedigen.

Hoe kan ik een speler van de ene team naar een andere team transferen ? Moet toch echt wel ff :)

19. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Gister met 4-1 verloren van barcelona met groningen. Die gast had allemaal intikkertjes en een eigen goal van mij en ik had een heel mooi uitgespeeld lobje. Hij was best pissed terwijl ie met 4-1 won lol.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Gister had ik ook wel een leuke match. Ik speelde met Nederland tegen Brazilie. Al vroeg in de match begon ie aanvallend te spelen en de ene actie na de andere actie werd gestopt door Van Der Sar, tot er een corner kwam en een speler van mij tegen z'n been kreeg en een eigen goal maakte. Ik naar voren, Sneijder aan de bal en word onderuit gehaald. Was me eerste vrije trap dus schoot hem rustig, en ja hij zat erin! Dat bleef de hele tijd tot de 75ste minuut toen ik begon te verzwakken met m'n verdedeging hij een 2-1 kon maken. Toen was het eigenlijk al gedaan, later kwam ie weer met een aanval en maakte hij er 3-1 van. Jammer, maar was wel spannend.

Ben nog steeds aan het zoeken naar m'n eerste Online Winst :)

Deel Deze Pagina