1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 sep 2007.

1. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0

dat kan helaas niet maar de nieuwe pes komt volgende week uit en daar zitten uitgebreide transfer en edit opties bij

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Waat, kan zelfs dat niet. Ik wist dat de Edit Mode niet zo uitgebreid was als op de PS2 maar zelfs geen Transfer! :eek: 08 koop ik toch nog niet, gebruik het geld voor andere games.

3. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom schiet ik met PES6 altijd over? Serieus, dan breek ik door sta vervolgens oog in oog met de keeper.

Of knalhard over, of in z'n handen..

Help me :)

4. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mischien houd je de X button te lang in ?

Ik haat echt sommige mensen Online, staan ze 1-0 voor gaan ze de rest van de tijd achter spelen en overpassen naar elkaar, onmogelijk om de bal dan nog te pakken. Of van die mensen die alleen via de vleugels spelen en dan snel de bal overpassen. :mad:

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    je moet gewoon 1 keer heel kort x drukken

6. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Deze thread maar ff nieuw leven inblazen :)

Vandaag bij het opstarten van PES6 kreeg ik een update ....

Iemand enig idee wat deze update inhoudt ?

7. dubbelstinkkk

dubbelstinkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen hoe je de CPU automatisch laat switchen naar de speler die het dichts bij de bal is ? heb het spel net een paar weken en moet het nog onder de knie krijgen.

8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Had vandaag ook na hele lange tijd weer opgepakt. Blijft aardig, maar komt niet in de buurt bij PES5. Voor mij de beste PES van alle delen.

9. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dan moet je de cursor setting op automatic zetten...iig niet op manual.

10. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb het spel vandaag binnen gekregen. Net 2 uur gespeeld ofzo.

Het is echt al jaren geleden dat ik een voetbal spelletje heb gespeeld. En ik heb nog nooit PES gespeeld. Maar ik vind het maar een wazig raar spel. Sowieso vind ik het echt stront leijk. En is er maar een schiet optie (x) op doel bedoel ik dan? Kan je niet even snel op goal schieten? En hoe kom je in godsnaam door een verdedeging heen. Mijn team is altijd zo dom om totaal niet vrij te staan. Op amateur kom ik dan gewoon echt niet fatsoenlijk door de verdedeging heen. Ik heb het spel nu op Beginner. Dan is alles wel goed te doen. Mja dan win je online nog geen zak.

Heeft iemand wat tips en wie kan de vraagjes hierboven beantwoorden?

11. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    welkom bij pro evolution soccer;) gewoon heel veel spelen dan gaat het scoren vanzelf..pes 2008 is wel stukje beter op de lag na maar dat terzijde!

Laatst bewerkt: 13 feb 2008
  12. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Houdt LB in wanneer je met A pass't om je poppetje na het pass'en verder te laten lopen, zodat ie eventueel beschikbaar is voor een pass'je terug. Dit staat in de handleiding bekend als een 1-tweetje, maar het verschil is dat je het meer gebruikt om spelers naar voren te krijgen ipv per sé een 1-tweetje te beginnen en af te maken.
    Niet altijd doen natuurlijk, anders heb je teveel man naar voren en dan lig je helemaal open voor een counter... maar doe het zeker geregeld, zodat je meer mannen naar voren hebt (en ze dus niet "zo dom zijn om totaal niet vrij te staan"), en dus meer afspeel mogelijkheden hebt.

Houdt op de juiste momenten x in om de cpu spelers druk te laten zetten, terwijl jijzelf met de gemarkeerde speler die je bestuurt (switch zelf als een andere speler in een betere positie is) het tegenstanders lastig maakt om te passen (met wat ervaring voel je aan waar de cpu, of je menselijke tegenstander, naar toe wil/gaat passen... loop dan in de baan van de bal, etc)... dit vereist wat oefening en wordt vaak gebruikt door betere spelers...

Dit vind ik de twee belangrijkste tips, die je vaak later pas leert wanneer je tegen ervaren spelers speelt en dit dus afkijkt.
    De rest leer je gewoon door zoveel mogelijk te spelen.

13. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik had het in 't begin ook...maar zoals jerooney al zegt "oefening baart kunst".

Ga idd nog maar niet online want dan denk ik dat je uit frustratie het spel uit het raam gooit :)

Als je er langer mee speelt zul je zien dat het gewoon goed in elkaar zit...al is alles voor verbetering vatbaar.

Als je op goal schiet moet je ook met je rechterstick richting aangeven...ook schiet ik wel een met m'n rechterstick...richting aangeven een inklikken (des te langer des te harder).

Succes en als je eens online wilt oefenen moet je me maar ff toevoegen. ;)

14. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ik heb het voor het eerst sinds oktober (fifa 08) weer eens gespeeld, meteen tegen een rating van 7000, 2-1 voor en in de laatste 5 minuten 2-3...

meteen weer weggelegd xD ben het totaal verleerd

15. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je moet het idd bijhouden anders ben je 't zo kwijt *)

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik weet nog dat ik PES4 speelde voor het eerst. Al mijn vrienden waren zo blij met die game, en ik was een echte FIFA'er. Het zag er echt zo slecht uit vergeleken met FIFA vond ik toen, en het speelde zo slecht. Uiteindelijk bleef ik hem toch spelen en later PES5 gekocht waar ik uiteindelijk helemaal aan verslaafd werd.

Sinds de 360 en PS3 uit zijn vind ik beide footies niet zo goed als op de PS2. Er mist wat..

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vind PES6 goed. Heb 2008 verkocht want dat vond ik niks, fifa08 ook de deur uitgedaan en speel nu weer lekker PES6!

18. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Nahh dit spel is echt TE frustrerend! Soms word ik echt dik boos om dit spel 8). Mja net 4 online wedstrijden gespeeld. Twee daarvan verlengingen. Eentje daarvan had nog gewonnen in de laatste paar seconden van de laatste verlening. Hoe de fok laat je je team fatsoenlijk mee lopen? Ik zie het de tegenstander altijd doen. Die hebben echt een dikke muur als verdedeging. Mijn verdedeging is echt 10x niks ze laten iedereen voor hun uit lopen. En hoe pak je snel een bal van iemand af? Ik houd A heel de tijd in als ik langs iemand loop maar nee die bal kan hij echt niet afpakken. Andersom gebeurd dat bijna altijd. Mja 3 wedstrijden dus verloren de andere gelijk. Damn die 100 winst achievement gaat lang duren.

Gelukkig had ik nog wel kunnen genieten van twee mooie goals van mij. Eentje een schot van ongeveer 25 meter afstand. De ander schoot ik vanaf bijna de achterlijn tegen de lat ketsten tegen de grond in het zeinet.

Iemand zin om elkaar online te laten winnen het schiet zo niet echt hard op...

19. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Goh daar lijkt me nou geen ene mallemoer aan...dat boosten..saaaiiii.

Gewoon oefenen en als je dan toch de zwakke broeders wilt treffen dan ga je naar ranked en dan custom match....dan zie je in welke league de tegenstanders zitten....3C zijn de minste :thumbs:

20. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Oja vergeten te typen. Als ik zelf host ben dan komt er iemand de lobby binnen. Maar die hebben allemaal veel betere stats. Hoe kan ik dan niet met hem spelen. Of word je dan verplicht om tegen hem te spelen? Dat vind ik maar slecht eigenlijk.

Maar ik zal eens een kijkje nemen in de custom games.

Boosten vind ik ook best saai hoor maar ik ben zo'n 'elk spel op 100% slet' :)

Laatst bewerkt: 14 feb 2008

Deel Deze Pagina