1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Als er een demo komt, verwacht ik hem tijdens x06 in Barcelona (27&28 sept. dacht ik)
    Hij mag ook eerder komen :)

2. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Jeps!
    Denk ook, dat mocht er nog een DEMO komen vóór de Release, dat zo rond die tijd zal zijn.

Ben toch wel benieuwd :)....

3. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop het! heb al genoeg moeten overgeven van die 100den Screenshots van Fifa 07 ;)

4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ja ik verwacht hem ook zeker aan het eind v/d maand. Kan niet wachten.

5. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    even een vraagje voor de online mode, hoe werkt dat precies kan je teams van alle competities kiezen en mag je ook brazilie tegen barcelona
    en eigen team mag zeker niet omdat je dan alles 99 kan zetten.

wel jammer, geen keeper van 1,48 in het goal maar gelukkig kan dat waarschijnlijk nog wel tegen me vriend

6. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Offline kun je vast wel met je Home Made team spelen jah :).

Maar Online zul je gewoon met de Orginele teams moeten spelen, zoals ze in het spel zijn verwerkt.
    Inderdaad met de reden, omdat je je spelers super goed kunt maken mocht je dat willen.

Verder kun je bij PES5 volgens mij gewoon met Club tegen Landen Teams jah :).
    Alleen zie ik daar de LOL niet van in, omdat te gaan doen.

Dus mocht dit niet mogelijk zijn, dat zal ik dat straks ook niet als een gemis zien.

7. ferryxboxer

ferryxboxer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hopenlijk zal de demo over 2 a 3 weken verschijnen *)

8. M-F-z0r^

M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

Leuk Bevonden:
    0
    Woooh gek, ik maar denken dat pes6 er niet uit ziet.

http://www.gametrailers.com/gamepage.php?fs=1&id=3159

Jezus man, dit ziet er echt zwaar goed uit.
    @ Jows ik had je meteen moeten geloven.
    Dit is idd veel mooier dan FIFA WC.
    NU is het zeker voor mij dat ik deze game ga halen ( PES6 ).
    Van een afstandje lijkt het net een gewone voetbal wedstrijd. Alleen als je de replays ziet is het niet mooi. Maar anders. Die belichtingen zien er idd briljant uit. De schaduw op de bal. Echt mooi allemaal. Totdat je idd die replay ziet. Maar verder een genot om naar te kijken

Laatst bewerkt: 15 sep 2006
  9. ferryxboxer

ferryxboxer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Juist goede trailer .
    dit is echt niet houterig
    ik wil het ook gaan spelen enzo lijkt me super leuk :) *)

10. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    dik relaxte trailer, het ziet er alleen wel wat moeilijker uit dan de andere delen, je speelt niet zomaar even iemand voorbij

11. basovich

basovich Guest

whooooott, de bom:D!!

12. shonosuke

shonosuke Guest

ik heb de japanese ps2 versie gespeelt en die speelde zwaar klote vergeleken PES5 voor de ps2
    hopelijk is ie op 360 beter

13. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik op de link druk, komt er geen filmpje ofzo, alleen een raar poppetje die een bal weg trapt!

14. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Vreemd :cool:...
    Probeer het nog eens!
    Je moet op de site van GameTrailers uit komen!

In elk geval wordt dit gewoon voor mij De Game van 2006.... Kijk er zo erg naar uit!
    Sinds 2 dagen nog even PES 5 geleend van een maat van mij. Mjah, zoek ik niet meer aangezien het wel heel verouders is qua transfers!

Lee en Bouma nog bij PSV :cool:

Oftewel, tijd voor Deeltje 6!

15. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0

je moet die niet van de vorige blaxzij pakken.. niet die vna Barry nl ;) dat is het filmpje wat jij gezien heb..\o/

mjaa pes 6 word leuk, net zo leuk toen je pes 5 voor het eerst speelde.. eerst vond je de besturing kut en het liep niet zoals in pes 4.. later vind je het zoveel beter als zn voorganger..\o/ lijp spel

en we willen huntelaar in ajx zien spelen.. niet meer in heereveeen.. idd tijd voor een nieuw deeltje :cool:

16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Lees de thread anders eens door. Ik heb WE10 al tijden in de kast liggen en ik heb ook het geluk gehad dat ik PES6 op de 360 heb mogen spelen. Het verschil is enorm tussen beide games. WE10 is arcade en de nadruk ligt op de aanval, waardoor er geen balans is.

In PES6 (heb ik maar een paar potjes gespeeld, dus het blijft een firs impression) was de snelheid drastisch omlaag gebracht (dat is :thumbs: ) en voelde het veel meer aan als voetbal. Ook was het grafisch veel mooier als dat men een tijdje terug riep aan de hand van lelijke screens.

17. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    De balsnelheid omlaag klinkt mij als muziek in de oren. Hopelijk wordt er ook niet voor elke "overtreding" gevloten, en laat men wat meer doorspelen.
    Defensief mag van mij wat strakker. Kan ook aan mij liggen, maar verdedigen gaat mij echt beroerd af (online iig)

18. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

In PES6 heb ik in die paar potten en die uren dat ik ernaar gekeken heb niet veel overtredingen gezien. De scheids liet goed doorspelen vond ik.

Defensief gaat het je niet goed af? Heb je het nu over PES5? Zo ja, dan denk ik dat het toch aan jezelf ligt hoor. Je moet online goed oppassen voor steekballen, dat is het grootste gevaar.

Zet maar eens een laatste man neer achter je defence als je ziet dat je tegenstander veel de steekbal hanteert. Dan is het gelijk over.Als mensen houden van lopen met de bal, gebruik als verdediger dan zo min mogelijk de sprintknop als je de bal wilt afpakken. Dan ben je wendbaarder als verdediger en kun je beter anticiperen.

Speel je offline tegen een menselijke tegenstander? Gebruik dan je oortjes, dan hoor je vaak wat hij gaat doen. Dat doe ik stiekem wel altijd. Een vriend van mij speelt PES ook al jarenlang maar hij snapt nog steeds niet dat ik altijd weet wanneer hij kapt hahaha. Dat hoor ik gewoon aan zijn controller hahaha. Niet doorvertellen hoor.

19. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Defensief de bal afpakken. Aanvallers lopen mij er aan alle kanten voorbij :9 Maar zoals ik al aangaf, dat kan heel goed aan mijn kwaliteiten liggen ;)

20. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Laat dan ook die freakin' sprintknop los :) . Nee echt, dat scheelt een heleboel. Durf te wachten op de beweging van je tegenstander. Zo doen de meeste gasten uit de PES scene die ik ken dat, anders ben je echt zwaar gezien als je tegen toppers moet spelen in een toernooi. Ik moet zelf altijd ff een paar minuten wennen als ik tegen iemand speel die ontzettend goed kan dribbelen met de bal. Gewoon rustig blijven is het devies hahaha.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina