1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Dat kan nooit de officiele cover zijn want Terry & Adriano hebben getekend en er is volgens mij niks bekend over Drogba en Henry ...

2. ferryxboxer

ferryxboxer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jows.. haha ik heb de verkeerde screens gepakt. ik bedoel die andere :) (die screens die jij had gemaakt ) foutje sorry

Laatst bewerkt: 21 sep 2006
  3. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet dat niet uitmaken hoor.
    Zodra een licentie rond is mag Konami elke speler op de cover zetten waarvoor een licentie is vrijgegeven. Daar betaald Konami voor. De rechten van een speler worden daarmee gekocht en dan is Konami vrij om te doen en laten met de speler (in het spel) wat ze willen. Kan zijn dat ik t verkeerd heb hoor. Maar lijkt mij sterk dat ze ook nog eens apart de spelers die op de cover staan moeten laten tekenen voor het feit dat ze gebrukt worden als “het gezicht van pro evo 6”

4. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    We zien het vanzelf wel!
    Er zijn nu ondertussen alweer 3 Boxarts verschenen :cool:...
    Grote kans dat er bij de release uit eindelijk nog een ander voorkantje is in de winkel.

*
    Iedereen van XBW maar naar deze zoeken in de winkel, en dan PES 6 uiteindelijk niet kunnen vinden omdat Terry en Adriano erop staan :cool:
    (njah, zo laag is het niveau hier ook weer niet volgens mij)

5. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Volgens mij sluiten ze dus wel apart een contract af voor spelers op de box. En om het spel te promoten. Portret recht enzo. Ze kunnen niet zomaar een foto erop zetten. Ze moeten reclame maken dus krijgen ze een extra centje.

6. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    duim omhoog...dat is zooo fout, denk niet dat konami zo gek is dat te doen.
    dat hebben ze niet nodig om aan te geven.

gruwelijke shit is gewoon zwarte cover en kleine rode letters pes6.

gewoon verder niets..geen blije kleuren

7. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Maar eerlijk gezegd boeit het me geen ene flikker wie er op de cover staat. Van mij part die Herman van idols. Ik flikker straal dat doosje toch in de kast. Gaat mij om het spel!!!

8. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

Is ook zo, anyway.. het is gewoon afwachten. Mij maakt het ook niet zo veel uit. Al vind ik de duim van Drogba wel wat overdreven. Waar komt de cover vandaan Molly?

9. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Amen._O_

Wanneer maakt Konami wat meer bekend over de game?
    Op de TGS? Of X06? Ik wil nu toch erg graag weten welke nieuwe spelmodi erin zitten.

10. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Op beide events. Hou Xboxyde.com in de gaten. Die hebben altijd heel erg snel gameplay video's online staan.

De demo komt (gerucht) tijdens de X06 op marketplace (hopelijk op donderdag 28 september).

11. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ach de demo komt wannneer die komt. Ik ga ook nergens meer van uit. Ik weet nog hoe het de vorige keer was. Hele week sjago omdat ze zeiden dat hij in het weekend zou komen. Had me er zo op verheugd. Maar we zien het wel.

12. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Ik ga ook nergens meer vanuit.
    Speel nu nog beetje PES5 en Saints Row, en wacht gewoon rustig af tot 20 Oktober!
    Hopelijk is het 19 Oktober al feest...

13. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Herman rulez, hahahahah….. zou die kneus ook PES6-en??

14. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Nee, dit zit regelmatig in de trein van Heerhugowaard naar Schagen en dan kijkt hij jonge meisjes aan met de vraag of ze zijn handtekening willen.

Maargoed, weer ontopic ;)

15. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Ken mij vrij weinig schelen...
    Maar mocht hij ooit op de PES voorkant verschijnen, is de kans groot dat ik wel mijn eigen voorkantje maak!

Kom nouw...

16. Boes

Boes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PES 6 multiplayer demo zou een gouden zet zijn van Konami.

17. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Dat heeft ook wel iets jah:)
    Dat je meteen Online tegen andere kan...

Echter krijg je dan vaak weer de grote kwaliteit verschillen, waardoor beginners het vaak al meteen niet meer zien zitten en het spel dus ook niet gaan aanschaffen omdat ze het te moeilijk vinden.
    Dan toch maar liever een SP Demo, waarbij je de Moeilijkheidsgraad kan instellen!

18. Boes

Boes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of gewoon allebei :)

Naja, bij PES 5 is het zo dat 1 ster belabberd is, 2 sterren iets minder belabberd, 3 sterren word het voor de average gamer en dan 4-6 maakt niet zo veel verschil meer, behalve dat het scoren moeilijker is om 6 sterren. Zo gek veel verschil tussen 3 en 6 sterren zie ik ook weer niet bij PES5 dus dat mogen ze ook wel wat verbeteren in deeltje 6.

19. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb jou toch in m'n list staan?? Binnekort ff een potje doen dan he!!!

Herman is echt de shit man. Gast is gewoon slim bezig. Pakt gewoon lekker z'n centjes en doet z'n ding.

Ja dat lijkt me ook wel wat een online demo. Maar idd wat je zegt. Gaat iemand voor het eerst pes spelen wordt die meteen weggevaagd. Lijkt me ook niet echt bepaald bevordelijk.

20. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, een online-demo komt er niet denk ik.
    Het zal wel een stunt wezen.

Maar ik heb er echt zin in.:)
    Blij dat ik de game gepre'ed heb. Ik ga jullie online allemaal ownen met AZ.:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina