1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kut man...... ik wil t spel. Die screens ken ik ondertussen wel. Kan gvd niet wachten. Nog 28 naggie's :'-(

2. Dioxic

Dioxic Guest

haha ik ook

3. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Ach er lopen d'r lopen d'r hier genoeg rond die pes spelen. Dus add je toch ff wat. Mijn lijst zit eigenlijk ook zoveel mogelijk gasten die pes spelen. En die krijgen bij mij ook altijd voorrang omdat ik dat echt het meeste speel.

4. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Gewoon beetje mensen toevoegen!
    En anders kom je ze wel gewoon Online tegen :)!

Krijg net mailtje van Dynabyte... Maat van mij heeft hem daar besteld voor mij, aangezien hij dan 20 % korting krijgt.
    Staat in die bevestigings bijlage dat hij 16 Oktober wordt verwacht :cool:...
    Natuurlijk niet waar, maar het was zou toch wel leuk zijn, als straks toch op die dag wordt gebeld dat hij binnen is.

5. Boes

Boes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De spelers van de ingame-video's zijn wel bizar slecht. Doen ze dit om te laten zien hoe de computer uit zichzelf kan voetballen of zetten ze gewoon een paar bonen achter PES6?

6. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Dit zijn inderdaad video's die gemaakt zijn terwijl een paar "bonen" zaten te spelen op de GC te Leipzig. Ze kunnen er idd niet veel van, maar je moet het er maar mee doen.

Het geeft je een impressie van het spel en dat is toch waar het om gaat.

7. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    jaa idd, dat viel mij ook al op, ach dat wordt dus een mooie winst tegen ze op live ;)
    iedereen die nog geen vriendjes en vriendinnetjes heb op live voor pes 6.. mag mij altijd toevoegen( zie gamertag). ik speel nu nog af en toe pes5 online maar met pes6 wordt het 24/7 ;)

8. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Het gras is iig niet helemaal plat :D

Vind het er toch wel netjes uitzien. Alleen jammer van het lettertype. De ene keer zitten de letters dichterbij elkaar, dan de andere keer.

Maargoed, koop hem toch :D Menu e.d. is toch al een grote verbetering t.o.v. PES5 :D

Laatst bewerkt: 22 sep 2006
  9. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Idd menu ziet er een stuk beter uit. Nou maar hopen dat ze ook wat aan die irritante melodies doen!!!

10. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    geluid en commentaar uit, en gewoon je eigen relaxxte 360 muziek aan \o/ dan is het echt lkkr spelen..

11. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Wil toch het geluid wel aan hoor en het commentaar vind ik ook niet echt saai.

Ik hoop echter dat het crowdgeluid verbeterd is. Hoop het wel.

Ik snap niet dat het zo moeilijk is om geluiden op te nemen. Je gaat in een stadion zitten in Engeland, Duitsland, Frankrijk, etc. en neemt per land gewoon een eigen scoorgeluid en oeeh geluid op.

In alle landen klinkt het gekgenoeg nl. anders :D

12. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    In de menu's zet ik misschien mijn eigen muziek aan, maar onder de wedstrijd zeker niet!
    Dan wil ik gewoon commentaar en het publiek horen :)!

Hoop inderdaad ook op wat meer geluiden van de tribune vandaan...

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Nee man echt dan kan ik niet lekker spelen hoor. Ik MOET het geluid van de wedstrijd echt horen. Anders kan ik me niet voldoende focussen.

Maar ik kan dat gepingel van het live wachtmenu niet meer aanhoren.

14. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308

Direct het verschil zichtbaar tussen goede en slechte screens :) Vind de 1e screen bijzonder strak :)

15. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Mee eens!:)
    Hij lijkt net wat scherper...

Overgins vette schoenen die ze aan hebben!

16. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Die 2de screen (Spanje) is gewoon duidelijk niet van X360.
    Ge kunt de pixels zo waarnemen. Lijkt me eerder de PS2 versie.

17. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    wordt een te gek spel met goede achievements en redelijk mooie graphix vind ik zo, hopelijk is er wat meer stadiongeluid en ook menu gejammer mag anders

18. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Commentaren zijn nog steeds zo saai maar volgens preview video die ik heb gezien in het frans (ben franstalig), is het publiek heel actief tov vorige versie(s).

19. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie geen verschil, alleen dat de spelers van het onderste plaatjes iets wat verbrand zijn op de benen. en dat hij kleinere voeten heeft. Maakt niets uit volgens mij.

Ik zie alleen het verschil als ik de plaatjes niet vergroot, dan is de bovenste kleiner -> scherper, want het 2e plaatje is in de lengte uitgerekt, en de zijkanten er af geknipt (kijk naar scheidsrechter). is gewoon een klein beetje bewerkt.

En er staat bij 1e plaatje
    1st
    en bij de 2e
    1er

Laatst bewerkt: 22 sep 2006
  20. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Ach het zal me allemaal me kont roesten. Jammer dat de NHL en NBA2k7 demo's zijn geplaatst op Marketplace. Kom op met die PES6 demo! :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina