1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Sterker nog, ik vind het er gruwelijk uitzien! Al dat gezeik over die graphics man. Dit ziet er gewoon goed uit! Ik heb verschillende dingen van Fifa gezien, maar dat ziet er gewoon te glimmend uit allemaal. Dit heeft gewoon lekkere neutrale kleuren. Kijk die shirts, die zien er fantastisch uit, die gezichten, alles (uiteraard wel HD screenshot).

En voor de persoon die zegt dat PES geen licenties heeft:

Nederland, Frankrijk (is erbij gekomen), Italie en Spanje. Officiele clubs van de Premier League en Bundesliga (al zul je de team- en leaguenamen wel moeten editen). Verder alle nationale teams (ook Nederland) en een paar Rest Of World clubs met licentie (FC Porto, Kopenhagen, Panathinaikos, Galatasaray, noem maar op).

Er zit dus voldoende in PES.

2. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ook ik vind de Screen Shots super...
    Voor mij is dit gewoon mooi Zat :), en zal ik ook niet gaan klagen!!

Nog over dat swalbe gebeuren, en schoppen van keepers en het gebruiken van ellebogen...
    Laat ze dit er ALSJEBLIEFT uit houden! Wanneer je dit soort toestanden in een game gaat zetten, verknal je heel de Gameplay.

Bij Fifa 2003 (toen ik PES nog niet kende) kon je de Keeper bijvoorbeeld onderuit schoppen.
    Wanneer mijn maat dan achter kwam, en het was bijna tijd, ging hij altijd maar de Keeper neer schoppen voor Leedvermaak.
    Ik verwacht dit soort taffarelen ook op Xbox Live straks, als je een slechte verliezer tegen krijgt.

Een Swalbe knop is ook niets, aangezien je daarover zeker discussies krijgt... De ene keer zal de scheidsrechter er wel in trappen, en de andere keer weer niet!
    Oftewel, je krijgt een oneerlijke situatie...

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dat van mij kant was niet serieus bedoeld hoor ;) Heb ik het over schoppen van de keeper enzo ;) Net wat jij al aangeeft, het gaat de game gegarandeerd verneuken.

4. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    HE, dus je moet de namen van bijv: speler van real madrid zelf typen??? En de namen kloppen niet?

5. marcosandman

marcosandman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    real madrid heeft wel de echte namen, maar van bijvoorbeeld liverpool daar moet je de team naam zelf verbeteren, en bij de sommige clubs als shaktar moet je zelf de team naam en de naam van de spelers verbeteren

6. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Nogmaals:

De leagues incl. teams die een officiele licentie hebben:

Eredivisie
    Premiera Division
    Franse League 1
    Seria A

Enkele 'rest of world' clubs, zoals FC Porto, Panathinaikos, Galatasaray, FC Kopenhagen.

De leagues incl. teams die geen officiele licentie hebben:

Premier League (op Arsenal, Man Utd en Chelsea na > zijn wel correct)
    Duitse League (op Bayern Munchen na > is wel correct)

Wel kloppen hier de spelersnamen. Je zult de naam van het team en de league dus zelf moeten editen (half uurtje tijd).

Laatst bewerkt: 24 sep 2006
  7. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    nederlandse competitie en nederlands elftal maken alles goed

8. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom wel Olympiakos en geen Panathinaikos & AEK Athene :mad:?!!?!

9. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik vind die screens echt wel mooi, en moet je nagaan als je dat zegmaar vanuit camera wide ziet, te sweety gaat dat eruit zien (zoals je dus al op die filmpjes ziet) :D :D heb dr zin in!!

helaas heb ik geen HDTV maar maakt dat heel veel uit? beter van niet :p

10. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    jammer dat Brazilie niet gelicenseerd is

11. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Andere games zien er zonder hd toch ook super uit? ;) Koop anders een vga kabel voor je monitor :)
    Ik hoop dat er een camera komt die nog verder uit-zoomed dan in pes 5 (wide - ball) Zodat bijna al je linies kan overzien. Maar denk dat ze niet verder uit gaan zoomen dan in pes5 omdat dat al vrij ver is.

12. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    Wat in PES5 zit hoeft echt niet automatisch ook in PES6 te zitten.

13. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Niet iedereen is thuis in de moderne taal en kent 'gruwelijk' als iets positiefs. ;)
    Screenshots zien er prima uit. Ben vooral te spreken over de verhoudingen van de spelers. Bij FIFA zijn ze nogal geblokt en vierkant. Lopen met hun armen wijd alsof ze etterende steenpuisten onder hun oksels hebben.... 8)

14. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6

die zijn er wel hoor, in een paar posts hierboven staat: "New National Team Licenses" maar brazillie had in pes 5 al licentie. :thumbs: (althans ze hadden gewoon de echte namen in tegen stelling tot nederland)

15. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    daar ben ik sinds vandaag ook achter gekomen. alleen 1 tegen 1 online. echt belachelijk. dacht juist dat ze dat verder gingen ontwikkelen, dus juist 2 tegen 2 op 4 verschillende xboxen.

ik ben benieuwd wat ze er online van bakken en of ze na 2 versies er misschien iets van geleerd hebben.

Laatst bewerkt: 25 sep 2006
  16. mars15

mars15 Guest

de kracht van voetbalspellen moet online zijn

17. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    Moet dat? Van wie? :+
    Gelukkig is dat een mening.
    Offline kon ik me met PES5 anders ook prima vermaken.

18. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4

:lol: jij bent een te grote FIFA groupie om serieus te nemen

19. The_Verve

The_Verve Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een onzin. Wat moesten we dan met de voetbalspellen op de consoles die nog niet online konden?

20. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Kijk, met FIFA moet je wel online. De AI daarvan is namelijk ruk. Daar lopen de spelers continu rondjes met de bal, zonder de bal af te geven ;)

De AI bij PES is gewoon goed. Zeker op 5 รก 6 sterren kan de computer het je knap lastig maken.

Ik snap dus wel dat hij zegt dat de kracht van een voetbalspel online moet liggen....

Eergisteravond een potje 2-2 online gedaan (PES5). Ik vond het eigenlijk helemaal niets. Voordat je dat kunt doen moet je goed oefenen, want het speelt meteen heel erg anders.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina